Noi companii aeriene romanesti

Started by Balto, January 13, 2018, 01:21:47 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mario antonio

#90
Adaug ceva informații despre flotele companiilor înregistrate în România:

- Animawings a renunțat la unul dintre cele două A320-uri pe care le avea, acesta întorcandu-se la Aegean

Airbus A320    -232    3162          SX-DGI    Aegean Airlines    seen regd in basic Animawings cs 12dec23 at ATH    ex YR-AGA

- Hello Jets a mai luat un B737 pe care l-a și trimis către Aeroitalia:

Boeing 737    -8HC    36529    2566    YR-HLA    Hello Jets    posn / in svc 12dec23 BBU-FCO-MAD on wet-lease ops for Aeroitalia    ex TC-TJT

rota

muhahaha fix ce spuneam eu acu 2 luni :lol: :lol:

"Krabi e prima destinație către care HiSky va zbura cu Airbus A330"  Sursa

shift2rail

Se precizeaza cursele Air Oradea,  operate de HiSky de pe Aero Oradea:

Compania propune următorul program de zboruri:
 - 5 zboruri pe săptămână între Oradea şi Bucureşti (şi retur);
 - 3 zboruri săptămânale între Oradea şi Londra (şi retur)
- organizarea de curse charter către trei destinaţii de vacanţă: Hurgada (Egipt), Antalya (Turcia) şi Monastir (Tunisia).

Surprinde (neplacut) lipsa altor destinatii europene prizate de romani: It, Es, Fr, De, etc.


https://www.economica.net/hisky-va-opera-zboruri-pentru-air-oradea-compania-aeriana-lansata-acum-doi-ani-de-autoritatile-din-bihor_712914.html

mirceaeliade

QuoteContinua demersurile Camerei de Comert si Industrie a Romaniei privind infiintarea Liniilor Aeriene Romane, anunta Consiliul Judetean Brasov.

Camera de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), institutia care a lansat in acest an proiectul privind infiintarea unei companii aeriene care sa conecteze principalele orase ale tarii, a organizat in parteneriat cu Regional Air Services Tuzla un eveniment de prezentare a unei aeronave cu 19 locuri, pretabila pentru operarea unor astfel de curse. Evenimentul a avut loc la Aeroportul International Brasov-Ghimbav.

Pe langa specificatiile tehnice prezentate de firma din Cehia care produce respectivul avion, participantii au avut ocazia sa participe la zboruri demonstrative, dar si sa afle de la presedintele CCIR, Mihai Daraban, informatii suplimentare despre modul cum se poate implementa acest proiect.

CCIR propune o asociere cu autoritati publice din intreaga tara care detin in proprietate aeroporturi, dar si cu alte autoritati publice interesate, prin intermediul careia sa fie puse bazele unei societati pe actiuni care sa achizitioneze avioane si sa inceapa operarea unor zboruri pe rute interne stabilite in urma cerintelor din piata.

Potrivit presedintelui CCIR, institutia poate contribui la capitalul social al viitoarei societati cu suma de 500.000 de euro, in timp ce fiecare autoritate actionara ar urma sa-si asume o contributie in cuantumul pretului unei aeronave (adica aproximativ 7,5 milioane de euro), in ideea operationalizarii, pentru inceput, a unui numar de cinci avioane care sa asigure o regularitate a zborurilor si implicit mult dorita legatura aeriana dintre orasele tarii care detin aeroporturi.  www

pasadia

Din categoria "beizadelele Romaniei" ajunsi in functii publice nu mai stiu cum sa faca sa cheltuie bani publici pentru a se deplasa ei si prietenii lor cu avionul utilitar peste conationalii lor sarantoci ce se chinuie pe drumuri pline de cadavre sau pe cai ferate nereabilitate...

dumbravaandrei

Nici macar despre asta nu e vorba... ci de orice sa mai tinem niste hardughii deschise, sa curga salarii la sinecuri si sa mimam ceva performanta pentru cateva prime tot politic date. 
Ca doar nu poti ateriza cu avionul pe un aeroport inchis...

mario antonio

Ciao tuturor,

Sosește în România A330-ul celor de la HiSky:

Airbus A330    -243    1138        YR-KID    HiSky Europe    delivery 19dec23 SNN-TSR    ex 2-SAHA


pasadia

Hardughiile alea le poti folosi ca altceva - spatii expozitionale, circuit auto, spatii de evenimente, etc... Prin urmare si sinecurile si caile de a da prime se puteau gasi si fara a finanta o companie care va deservi doar pe cativa subventionandu-le acelora diverse zboruri.

survola

Corect ar fi re-înființarea LAR.
Poate ar merge.
Nu rentează cu jeturi de 180 de locuri, nici cu turboprop-uri de 50-70 de locuri, poate merge cu Turbolet cu 19 locuri.
Cel mai mult vor conta programul zborurilor și fiabilitatea avioanelor, dacă încep cu anulări și/sau comasări de zboruri își pierd clienții rapid.

mario antonio

Ciao,

O nouă aeronavă și pentru Toyo Aviation:

Embraer 135    BJ    ?        YR-TRE    Toyo Aviation    delivery 20dec23 RIX-BBU    ex ?

Archi

Imi vine greu sa cred ca pot obtine CASK bun cu turboprob de 19 locuri. Chiar daca avionul ar fi mama eficientei costurile cu personalul si multe altele nu sunt semnificativ mai mici fata de avioane mult mai mari..

Mai ales in conditile in care in Romania chiar si cu 1/4 din reteaua de autostrazi de baza gata putem zice ca suntem o tara destul de omogena. Nu avem zone asa de remote incat asfel de curse cu avionul sa fie o necesitate absoluta si in plus in majoritatea zonelor din tara se poate ajunge terestru fara mari probleme.

Pe distante lungi imi vine foarte greu sa cred ca un turboprop de 19 locuri poate fi competitiv.

mario antonio

Ciao tuturor,

O nouă aeronavă, un A321, și pentru Fly One, o altă companie cu origini în Republica Moldova, dar și cu certificat românesc.

Airbus A321    -231    6002        YR-FIC    Fly One Airlines    delivery 22dec23 KUN-BBU    ex VP-BEK

tom_sawyer

#102
The future is bright ...and red
Airbus A220-300 coming soon

"Vom avea zboruri spre Cluj, Oradea și Iași într-o primă etapă, după vor urma și altele. Iar destinațiile internaționale care vor fi lansate în curând sunt Paris și Larnaca."

facebook.com/AnimawingsRomania/

https://www.ch-aviation.com/news/136626-romanias-animawings-to-add-two-a220s-in-2024

shift2rail

Ce stim desprea aceasta companie, e noul BlueAir?

survola

În sfârșit, un avion (de tip) nou.