Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

CFR:

Când se preconizeaza lansarea licitatiei pentru studiul de prefezabilitate pentru calea ferata de mare viteza (minim 200km/h)? Anul trecut au fost prevazuti bani in buget, dar nu s-a intamplat nimic.

Când se preconizeaza lansarea licitatiilor pentru sectorul Brasov-Sighisoara?

Când se va relansa licitatia pentru Simeria-km 614? si când se preconizeaza finalizarea ei?

Când se preconizeaza anuntarea castigatorilor licitatiilor de reabilitare a complexului de poduri Dunarene? Se stie ca in ciuda investitiei unor sume enorme in reabiltiarea tronsonului Buc-Cta, o mare parte din timp se pierde in zona podurilor. De asemenea, pe aceast tronson când estimati ca se finaliza implementarea sistemelor de siguranta a circulatiei care sa permita in sfarsit circulatia cu cel putin 160km/h?

Ce alte investiii majore sunt preconizate in domeniul CF in acest an si in urmatorul, din fonduri bugetare, sau alte surse (împrumuturi de la banci institutionale, fonduri europene?


PS: daca nu raspund mai trimitem odata scrisoare si le amintim obligatiile lor legale si drepturile noastre si mai pune in CC poate pe Sova sau pe altii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdymol

Cand se va realiza repararea podului de la Gradistea, de pe linia CF Bucuresti-Giurgiu, si implicit redeschiderea traficului feroviar pe aceasta ruta?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

disney

S-au adresat azi urmatoarele intrebari catre CNADNR.

1) Autostrada A1

a) Va rugam sa ne puneti la dispozitie, in format electronic, plansele cu planul de situatie, profilul longitudinal si profilul transversal tip proiectate si aprobate pentru Autostrada Orastie-Sibiu, lotul 3, din zona afectata de alunecarile de teren.

b) In ce luna se va publica (si unde anume) actul aditional incheiat cu Impregilo pentru tronsonul Cunta - Saliste de pe A1?


2) Autostrada A3

a) In raspunsul CNADNR din 17.03.2014 referitor la Comarnic - Brasov precizati ca:
"Referitor la cuantumul tarifului de concesiune a autostrazii Comarnic - Brasov, confirmam inca o data cele comunicate in data de 20 Ianuarie 2014. In acest sens, precizam ca riscul de trafic este preluat de statul roman, drept pentru care nivelul tarifului de utilizare este gestionat in consecinta.
In urma sondajelor efectuate participantii la trafic si-au aratat disponibilitatea de a plati tarife de utilizare a unor coridoare de autostrada, avand in vedere faptul ca acestea reprezinta drumuri de mare viteza care ofera servicii de calitate superioara si siguranta sporita a traficului. Mentionam ca nivelul tarifelor a fost stabilit tot in urma acestor sondaje."
Va rog sa oferiti mai multe detalii despre acest sondaj. Care a fost numarul participantilor la sondaj? In ce perioada a avut loc sondajul? Ce intrebari au fost adresate si unde se pot vedea concluziile sondajului?

b) S-a retras pina la 15.05.2014 sau se va retrage compania Vinci din concesiunea Comarnic - Brasov? Se va continua concesiunea cu firmele ramase sau s-a mai retras vreuna din celelalte firme participante?

c) Cind se va publica actul aditional, respectiv contractul 120/2007/31/03/2014 incheiat cu Pizarotti pentru A3 Bucuresti - Ploiesti ??? Unde pot fi gasite informatiile in format electronic?

d) In raspunsul Dumneavoastra din 30.04.2014, ati precizat ca s-au platit constructorului Pizarotti "645406462,45 lei, cu TVA". Care este suma fara TVA, intrucit TVA-ul s-a schimbat de-a lungul anilor?

e) Conform comunicatului Dumneavoastra, sunt alocati bani pentru 2014 pentru Suplacu de Barcau-Bors, dar licitatia nici nu a fost pornita. Deci exista slabe sanse sa avem constructor anul acesta.
Pentru ce sunt banii aceia de fapt? Ce fonduri sunt alocate pentru Gilau - Nadasel? Nu s-ar putea "muta" banii pentru tronsonul acesta?

f) Va fi finantat tronsonul Campia Turzii - Targu Mures din fonduri europene? Din care din ele?

g) S-a renuntat la tronsonul de autostrada Brasov - Targu Mures din A3? Cum se va face legatura intre Brasov si Targu - Mures? In ce stadiu de afla procedurile pentru acest tronson?



3) Intrebari generale

a) Pe 1 Mai 2014 au fost scoase la licitatie 10 Studii de Fezabilitate. De ce a fost prevazuta o perioada foarte scurta de doar 4 luni pentru realizarea lor, intrucit doar pentru realizarea studiilor de mediu sint necesare mai multe luni?
Un SF fara acord de mediu nu corespunde nici cu legislatia romana, nici cu cerintele Comisiei Europene de aprobare a proiectelor.

b) De ce evita CNADNR realizarea de tuneluri pe autostrazi si se prefera varianta unor mega-deblee? Va fi obligata firma Impregilo sa planteze arbori in locul dealului de la Aciliu pe care il excaveaza? Ce solutie va fi acolo din punct de vedere ecologic?

c) Cind se va deschide nodul de la Cernica de pe A2?

d) Care este stadiul actual al procedurilor pentru realizarea A12 Craiova - Pitesti? In ce data se va lansa licitatia sau se va desemna constructorul pentru concesiune?

e) Care este stadiul actual al procedurilor pentru realizarea A0 Nord? In ce data se va lansa licitatia?

f) Care este stadiul actual al procedurilor pentru realizarea A0 Sud? In ce data se va lansa licitatia sau se va desemna constructorul pentru concesiune?

g) De ce sint prevazute atit de putine noduri in comparatie cu alte capitale pe A0?
A0 Bucuresti 11 noduri 100km 11/100km
M0 Budapesta 35 noduri 108km 32/100km (inclusiv tronsonul NV)
S1-Sud Wien   8 noduri  16km 50/100km
Periferiile Bucurestiului probabil ca nu se compara cu aglomeratiile din Budapesta sau Viena, dar macar pentru dezvoltarea ulterioara s-ar putea proiecta mai multe noduri.

P.S. Va mai urma o tura zilele viitoare. ;)

disney

@bogdymol, @alecu26: Au fost adresate si intrebarile voastre de mai sus catre CFR. Sa vedem mai intii cum decurge comunicarea eu ei.  ;)

florin74

#109
Quote from: alecu26 on May 18, 2014, 10:25:35 PM
CFR:

Când se preconizeaza anuntarea castigatorilor licitatiilor de reabilitare a complexului de poduri Dunarene? Se stie ca in ciuda investitiei unor sume enorme in reabiltiarea tronsonului Buc-Cta, o mare parte din timp se pierde in zona podurilor. De asemenea, pe aceast tronson când estimati ca se finaliza implementarea sistemelor de siguranta a circulatiei care sa permita in sfarsit circulatia cu cel putin 160km/h?

Ce alte investiii majore sunt preconizate in domeniul CF in acest an si in urmatorul, din fonduri bugetare, sau alte surse (împrumuturi de la banci institutionale, fonduri europene?


La astea  pot sa-ti raspund eu :
1. cam intr-o luna maxim 2 anunta castigatorii, incepe circul contestatiilor, la anul pe vremea asta se apuca de lucru castigatorul
"In prezent se desfasoara evaluarea ofertelor, datorita ocmplexitatii lucrarilor prevazute comisia de evaluare trebuie sa analizeze cu atentie  etc, bla bla bla. "

Investitii anul asta :
2. Pe langa programul de modernizare gari (mai este Pitesti, Rm Valcea, Bistrita, Slobozia Veche, Slatina, Resita) care trebuie finalizate anul asta  au
- programul de reabilitare poduri, podete, tuneluri : s-au deschis ofertele pe 2 licitatii  (1 licitatie pe regionala Bucuresti si Iasi), 1 licitatie pe regionalelel bRASOV, CONSTANTA tIMISOARA), a treia in derulare (Cluj )
- reabilitare Sighisoara SImeria si Km 614-Curtici
- poduri dunarene
- program de modernizare treceri la nivel cu calea ferata (licitatie in derulare, decizie CNSC de reevaluare a ofertei CONSINT, initial CFR descalificase toate ofertele primite ), licitatii centralizare electromecanica si detectie osii supraincalzite si frane stranse : Ilia- Lugoj, Adjud -Siculeni. Videle
- ERTMS : SIGHISOARA SIMERIA, BUCURESTI PLOIESTI

Consultanta cat cuprinde si asistenta tehnica pentru astea de mai sus.

Cat despre investitii din fonduri proprii, ce dracu sa faca, cred ca au buget de investitii anul asta  de maxim 100 mil lei, dar si astia doar teoretic, doar carpeli pe ici pe colo.

disney

Au fost adresate astazi si celelalte intrebari care erau restante.

1) Cum si cind se va reface din punct de vedere ecologic si peisagistic, zona de deasupra si din imediata apropiere a tunelului cut&cover de pe lotul 4 de pe tronsonul Orastie – Sibiu din A1?

2) Care mai este stadiul variantei de ocolire a municipiului Barlad? Cand se va organiza licitatia pentru stabilirea constructorului?

3) Cind se va semna contractul si cind se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru centura Stei, sau care este stadiul actual al procedurilor?

4) Care este este stadiul în teren al lucrarilor de reabilitare a DN67C pe tronsonul Ranca - Sugag, conform planului de executie? S-a reziliat contractul cu antreprenorul Romstrade si, daca da, cand este prevazuta organizarea unei noi licitatii? Se face o conservare a lucrarilor executate, tinand cont de specificul zonei montane inalte, care poate duce la degradari rapide ale acestora?

5) Conform celor mai recente declaratii ale Ministrului Transporturilor, domnul Dan Sova, autostrada A1, tronsonul Nadlac-Arad, lot 1, va fi finalizat cu o intarziere de 9 luni fata de tronsonul autostrazii M43 din Ungaria, adiacent granitei cu Romania. Va rog sa imi comunicati data la care este asteptata deschiderea traficului pe autostrada A1 Nadlac-Arad lot 1, plus data care v-a fost comunicata de catre omologii dumneavoastra maghiari pentru deschiderea autostrazii M43 adiacenta granitei cu Romania.

6) Care este stadiul actual la reabilitarea drumului national DN 66 Rovinari - Bumbesti Jiu? Care este situatia la zi a platilor catre executantul acestei reabilitari?
Din ce fel de fonduri se platesc lucrarile si ce buget este alocat anul acesta pentru aceste lucrari? Cind este prevazuta terminarea lucrarilor si redarea in folosinta a drumului?

7) Care este stadiul actual al lucrarilor la ITS-urile, spatiile de servicii, nodurile lipsa si ce mai este de facut pe autostrazile Arad - Timisoara, Bypass Constanta, Bucuresti - Ploiesti si Campia Turzii – Gilau? Care este termenul revizuit de finalizare al fiecareia din aceste lucrari?

8) Reparatia daunelor facute de masini la parapeti si alte elemente ale autostrazilor se face pe asigurarea RCA? Cine se ocupa de recuperarea banilor?
Sint numeroase locuri pe autostrazi unde parapetii au ramas deteriorati si neschimbati chiar si 5-6 luni.
De ce nu sint inlocuiti in timp foarte scurt parapetii deteriorati de la producerea accidentelor si se pune in pericol siguranta rutiera?

9) Cind si unde (pe ce tronson, nu neaparat kilometrajul exact) vor fi instalate radare fixe pe autostrazi? Cind si unde (pe ce tronson, nu neaparat kilometrajul exact) vor fi realizate zone de control pe sectiuni al vitezei, asa cum exista in Austria si Italia?

10) Exista o reglementare pentru cum se face paza autostrazilor? Unde este reglementata stationarea pe banda de urgenta a masinilor de paza? De ce nu se impune in caietul de sarcini la organizarea licitatiilor pentru paza, ca masinile sa aiba o anumita culoare si o anumita vechime (nu orice vechituri), precum si sa fie semnalizate corespunzator si dotate cu girofare portocalii daca merg pe banda de urgenta, asa cum exista in majoritatea tarilor europene?

11) De ce nu se lucreaza pe cei 6 Km cu alunecari de teren din zona Aciliu de pe A1 decit in momentele cind oficialitati cu functii inalte viziteaza aceasta zona? Cum raporteaza consultantul progresul pe aceasta portiune daca nu se lucreaza nimic? Ce motive exista pentru care nu se lucreaza acolo aproape deloc? Exista toate acordurile de mediu necesare? S-au facut toate exproprierile pe aceasta portiune?

Asadar acum am ramas fara intrebari.  :p  :lol:

sebba

mai pun eu, poate s-a mai discutat dar a ramas de actualitate:
1. de ce nu sunt deschise spatiile sanitare in toate parcarile de pe autostrazi? caz concret: la spatiul de servicii de dupa Sebes (spre Deva) grupul sanitar este inchis iar la intrarea in acesta e plin de materii fecale, lucru absolut normal in situatia data! daca se doreste civilizatie din partea cetatenilor de ce nu se si ofera conditii minim obligatorii ptr a se putea cultiva si intretine acea civilizatie?
Sailing away! S/Y Haimana

disney

Pun si aici raspunsul pe care il gasiti pe thread-ul A3.

Intrebarea adresata (+/-, readresata) catre Vinci: "Are the reports from the Romanian press, that Vinci announced on 03.05.2014 at the meeting in Vienna that it has retired from the association with Strabag and Aktor for the construction of the Comarnic - Brasov section of the A3 motorway in Romania, true?"

Raspunsul Vinci de ieri: "To answer your question, please understand that we do not comment rumors. We continue to work within the timeframe set by the government."

Raspunsul Vinci de azi: "I'm sorry my answer does not suit you but yes, reports in the press are based on rumors which we do not comment."

:o

bogdymol

In urma numeroaselor discutii de pe forum referitoare la modalitatea de oprire a conducatorilor auto care sunt surprinsi incalcand legea pe Autostrada, am transmis urmatoarele intrebari Politiei Rutiere:

Quote from: bogdymol1) Care este procedura standard de depistare a soferilor care comit contraventii pe sectoarele de autostrada din Romania? Ma refer in special la depistarea soferilor care depasesc limita legala de viteza.

2) Care este procedura standard pentru oprirea unui sofer care a fost surprins incalcand legea in timpul circulatiei pe autostrada?

3) Care sunt motivele pentru care limita de viteza pe timp de ploaie pe autostrazile din Romania este de 80 km/h? La urmatoarea modificare a codului rutiere exista intentia de a mari aceasta limita de viteza la o valoare similara cu a altor state europene?

Raspunsul primit a fost acesta:





Daca aveti ceva de spus pe acest subiect, va rog sa folositi thread-ul Parcare.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

va rog sa adaugati la intrebari
De ce dureaza atat de mult inlocuirea parapetiilor de pe centura SB ?
Exista parapetii indoiti imediat dupa inaugurare ( de 3 ani si jumatate !!!!!!!!!! ) , care sunt inca neinlocuiti.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Cand se achita catre UMB avansul aferent lucrarilor de pe A3 Gilau - Nadasel in conditiile in care avem alocati bani de la buget pt Suplacu-Bors , tronson ce nu are constructor in acest moment
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Quote from: florin74 on May 19, 2014, 11:33:59 AM
Quote from: alecu26 on May 18, 2014, 10:25:35 PM
CFR:

Ce alte investiii majore sunt preconizate in domeniul CF in acest an si in urmatorul, din fonduri bugetare, sau alte surse (împrumuturi de la banci institutionale, fonduri europene?


La astea  pot sa-ti raspund eu :

Investitii anul asta :

Cat despre investitii din fonduri proprii, ce dracu sa faca, cred ca au buget de investitii anul asta  de maxim 100 mil lei, dar si astia doar teoretic, doar carpeli pe ici pe colo.

Alecu, vad ca am nimerit suma, uite raspunsul
"CFR Infrastructură derulează, în acest an doar lucrări de investiţii în continuare, adică începute în anii trecuţi şi continuate, sau lucrări de reparaţii capitale. Pentru că nu are bani pentru altceva, conform declaraţiilor reprezentanţilor companiei. ,,Programul de investiţii cu finanţare exclusiv de la bugetul de stat - CNCF "CFR" SA a derulat în ultimii ani, din cauza restricţiilor fiscal-bugetare, doar lucrări de investiţii în continuare sau lucrări de reparaţii capitale" , spun reprezentanţii CFR SA.

În total, compania are alocat de la bugetul de stat 100 de milioane de lei pentru lucrări, 56,8 milioane lei pentru reparaţii în vederea ridicării restricţiilor de viteză, 21,9 milioane de lei pentru reparaţii terasamente, poduri, podeţe şi 19,5 milioane de lei pentru mentenanţă Coridor IV paneuropean (Bucureşti - Constanţa şi Bucureşti - Câmpina) – lungime estimată 319 km.

Printre lucrările pe care CFR le derulează în acest an, în ordinea descrescătoare a valorilor alocate se numără:


- reabilitarea liniei CF Bucureşti – Constanţa (84 km) – 8 milioane lei;
- electrificare linie de cale ferată Doaga – Tecuci – Barboşi, inclusiv Dispecer Feroviar Galaţi (82 km) – 6 milioane lei
- reparaţie pod km 48+727 linia CF Filiaşi – Livezeni (finalizare în 2014) – 2.24 milioane lei;
- modernizare trecere la nivel Palas – Port B km 4+692 (finalizare în 2014) – 0,88 milioane lei;
- refacere podeţ km 50+582 linia 412 Apahida – Baia Mare între staţiile Dej – Căşei (finalizare în 2014) – 0,871 milioane lei;
- reparaţie linie Adjud – Siculeni (Ghimeş – Păltiniş) km 115+000/123+206 = 8,206 km (finalizare în 2014) – 0,87 milioane lei;
- reparaţii apărare pod km 422+569 linia cf Ploieşti – Vicşani (finalizare în 2014) – 0,8 milioane lei;
- refacere pod km 41+886 linia cf Arad Oradea (finalizare în 2014) – 0,724 milioane lei;
- refacere Timişoara Sud – Buziaş între staţiile Sacoşul Mic – Chevereş km 18+208 – 23+719 = 5,511 km (finalizare în 2014) – 0,618 milioane lei;
- refacere pod km 40+141 linia CF Arad – Oradea (finalizare în 2014) – 0,598 milioane lei.

http://www.economica.net/ce-lucrari-pe-calea-ferata-se-fac-in-acest-an-din-banii-statului_80606.html

cutter

Un răspuns legat de autorizațiile de construire pentru loturile în construcție din vestul țării:


alin_simeriaveche

Interesant ultimul raspuns. Tirrena, lucreaza fără autorizatie. Faptul ca lucreaza doar pe capete, totusi este o incumetare din partea lor. Sunt perseverenti

iuli

Păi na, deja oamenii s-au adaptat la România. Știu că până la urmă autorizațiile tot vor veni, de ce să mai tragă de timp? E în interesul lor să termine cât mai repede.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog