Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

GDPR

CNAIR nu mai vrea sa raspunda la solicitari de furnizare de informatii de interes public, asa ca tocmai le-am trimis o Reclamatie Administrativa. Si nici nu era vorba de cine stie ce informatii:

QuoteVa rog sa imi comunicati care este stadiul procedurilor de achizitie publica pentru urmatoarele:

- servicii de proiectare Proiect Tehnic, Detalii de Executie si Asistenta Tehnica aferente obiectivului "Consolidare şi protecţie versanţi DN 7A km 63+200-km 86+601",

- executie strat de uzura (MAS) pe breteaua nr.4 a pasajului Chitila – parte a proiectului "Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)]", lucrare ce nu a fost inclusa in contractele semnate cu antreprenorul Aktor.

"Competenta" maxima, ce sa zic.

TibiV

De cat timp ai trimis solicitarea initiala ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

In 12 aprilie, insa au inregistrat-o in data de 20 aprilie. In 24 aprilie mi-au trimis o adresa in care mi-au zis ca din cauza complexitatii informatiilor cerute, bla, bla, au nevoie de timp si o sa-mi raspunda in maxim 30 zile, insa de aici s-a rupt filmul. Le-am mai trimis saptamana trecuta un e-mail prin care le-am zis ca ii rog sa raspunda ca sa nu fac reclamatie administrativa, dar nici asa n-am primit raspuns.

TibiV

Probabil li s-a umplut casuta de e-mail... ;)

Sa semene cu frigiderul...  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

disney

Am primit zilele trecute raspunsul, la mai bine de 2 luni de la adresarea intrebarilor si 2 reclamatii administrative.

Quote from: disney on March 20, 2017, 09:38:19 PM
Am trimis azi urmatoarele intrebari catre CNAIR.

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate conform art. 22, alin. (2-1) din HG 478/2016.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din HG 478/2016.

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 478/2016.

1) In completarea 2671/16.01.2017 la clarificarea 1 pentru licitatia "Elaborare Studiu de Fezabilitate, Elaborare Proiect Tehnic si DTAC pentru obiectivul "Alternativa Techirghiol"" ati precizat urmatoarele.
"Achizitorul a prevazut o perioada de timp de 14 luni (diferenta intre durata contractului si perioada de prestatie 10 luni) corespunzatoare etapelor de avizare a studiului de fezabilitate si proiectului tehnic, conform legislatiei in vigoare."
a) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Sibiu - Pitesti?
b) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Sibiu - Pitesti?
c) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Tunel Meses?
d) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Tunel Meses?
e) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Tirgu Mures - Ditrau?
f) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Tirgu Mures - Ditrau?
g) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Ploiesti - Buzau?
h) Care este perioada de timp prevazuta pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Ploiesti - Buzau?


2) Podul de la Braila, "Elaborare SF pentru Pod suspendat peste Dunare in zona Braila"
a) In ce data s-a avizat studiul de fezabilitate in CTE CNAIR? Daca nu s-a avizat, atunci care sunt toate motivele pentru care inca nu s-a avizat? Cand este prevazuta avizarea lui in CTE CNAIR?
b) In ce data s-a avizat studiul de fezabilitate in CTE Ministerul transporturilor? Daca nu s-a avizat, atunci care sunt toate motivele pentru care inca nu s-a avizat? Cand este prevazuta avizarea lui?
c) In ce data s-a avizat studiul de fezabilitate in cadrul Consiliului Interministerial? Daca nu s-a avizat, atunci care sunt toate motivele pentru care inca nu s-a avizat? Cand este prevazuta avizarea lui?
d) Care este stadiul elaborarii HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici? Cand va fi pus la dispozitia publicului proiectul de HG?
e) Va rog sa expuneti toate blocajele actuale si termenul pentru rezolvarea lor.
f) Cate acte aditionale s-au semnat pana acum? Va rog sa precizati care este data fiecarui act aditional, subiectul lui si valoarea in discutie.
g) Ce penalizari au fost aplicate pana acum? Va rog sa specificati fiecare factura cu data, numar, valoare si data in care a fost achitata de antreprenor.
h) Cate claim-uri au fost facute pina acum pe acest contract? Va rog sa precizati fiecare claim, data, numar, cine a facut claim-ul si valoarea in discutie, precum si stadiul actual al rezolvarii.


3) Tronsonul Bucuresti - Moara Vlasiei
a) Avand in vedere ca lucrarile la nodul A3 Moara Vlasiei sunt foarte avansate, exista posibilitatea deschiderii acestui nod inainte de termenul intregii lucrari (Noiembrie 2017)?
b) Care este stadiul actual pentru portiunea A3 intre strada Popasului si DNCB si care sunt piedicile pentru deschiderea partiala a acestui tronson? Exista vreo estimare pentru o eventuala deschidere partiala? Exista posibilitatea deschiderii doar a sensului catre Ploiesti?
c) Cum afecteaza termenul de finalizare observatiile/problemele pentru A3 semnalate in raportul CNAIR din luna Martie 2017 pentru sectorul km 0+000 – km 3+325?
d) Cit de actuale sint datele din raportul CNAIR din luna Martie 2017?
e) Va rog sa expuneti toate blocajele actuale si termenul pentru rezolvarea lor.









Au trimis raspunsul fara a pune stampila de iesire, probabil pentru a nu putea dovedi asa usor cind l-au scris / trimis.
Le-am cerut din nou documentul, de data aceasta cu numar de inregistrare si data.

disney

Quote from: adrian rosca on May 30, 2017, 08:17:55 AM
CNAIR nu mai vrea sa raspunda la solicitari de furnizare de informatii de interes public, asa ca tocmai le-am trimis o Reclamatie Administrativa. Si nici nu era vorba de cine stie ce informatii:
Nu te lasa batut. A fost nevoie de 2 reclamatii administrative si 2 luni pentru a obtine raspunsul de deasupra.

Quote from: adrian rosca on May 30, 2017, 08:17:55 AM
"Competenta" maxima, ce sa zic.
:lol: :lol: :lol:

cristi5

#816
Pt ca e destul de incomod de citit ca imagine (lungimea randului si marimea textului nu se adapteaza la latimea si marimea ecranului), am convertit f usor la text "de forum" raspunsul postat mai sus.  A trebuit sa convertesc pagina cu pagina dar se pot converti si PDFuri intregi.
https://support.google.com/drive/answer/176692?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en

Postez aici rezultatul needitat (am adaugat doar un rand liber intre intrebari, si am inserat linie noua intre intrebare si raspuns la vreo 10 intrebari pt c-au raspuns pe acelasi rand cu intrebarea...)

Quote
În atenția:
Referitor: Petiţia dumneavoastră înregistrate la Compania Națională de Administrarea Infrastructurii Rutiere S.A., cu nr. 92/20519/23.03.2017
Urmare a petiţiei dumneavoastră referitoare la informațiile de interes public solicitate, vă comunicăm următoarele:

1. Sibiu-Pitesti/Tunel Meseș/Tîrgu Mureș-Ditarul Ploieşti - Buzău
a) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate SibiuPitești?
Avizarea studiului de fezabilitate final este condiţionată de predarea acestuia de către Proiectant, analiza acestuia de către reprezentanții CNAIR SA, urmată de propunerea în cadrul CTE CNAIR, CT MT, Comitetul Interministerial, Hotarare de Guvern. La această dată nu este cunoscut un termen de finalizarea tuturor etapelor menţionate mai sus.

b) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Sibiu-Pirestir
După aprobarea Studiului de Fezabilitate, urmează demararea procedurii de achiziție în SEAP a contractului de proiectare. Termenul de realizare a Proiectul Tehnic va fi stabilit de Proiectantul Studiului de Fezabilitate, prin caietul de sarcini, în funcţie de complexitatea proiectului

c) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate TunelMesey?
Perioada de avizare a Studiului de Fezabilitate pentru Tunel Meseș a fost de 12 luni de la data de începere a contractului, respectiv 20.04.2015.

d) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Tunel-Meses?
Proiectul tehnic nu a fost înca licitat.

e) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Târgu Mureș-Ditrău?
Perioada de avizarea este de 14 zile de la predarea Studiului de Fezabilitate final.

f) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Târgu Mureș - Ditrău?
Nu există contract de servicii pentru elaborarea Proiectului Tehnic ,,Autostrada Tîrgu Mureș - Diträu",

g) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a studiului de fezabilitate Ploieşti-Buzău."
Caietul de sarcini pentru această procedură, stipulează un termen de realizare a Studiul de Fezabilitate de 14 luni,

h) Care este perioada de timp prevăzută pentru etapa de avizare a proiectului tehnic pentru Ploiești- Buzău?
În termen de 6 luni de la finalizarea Studiului de Fezabilitate (20 de luni de la începere), conform Caletului de sarcini.

2. Podul de la Brăila, ,,Elaborare SF pentru Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila"
a) În ce data s-a avizat studiul de fezabilitate în CTE CNAIR? Dacă nu s-a avizat, atunci care sunt toate motivele pentru care încă nu s-a avizat? Când este prevăzută avizarea lui în CTE CNAIR?
Reactualizarea Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici s-au avizat în CTE CNAIR la data de 27.10.2016, cu aviz nr. 4594/27.10.2016.

b) În ce data s-a avizat studiul de fezabilitate în CTE Ministerul Transporturilor? Dacă nu s-a TLLLS LLLLL LL LLL LLLL CLLLLLL LCLCLL LCL LLL CC SS TLLLLS LLTLLL TLLLLLLL LLLLCLLL avizarea lui?
Reactualizarea Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici s-au avizat în CTEMinisterul Transporturilor în data de 22.03.2017, cu aviz nr.1928/22.03.2017.

c) în ce data s-a avizat studiul de fezabilitate în cadrul Consiliului Interministerial? Dacă nu s-a avizat, atunci care sunt toate motivele pentru care încă nu s-a avizat? Când este prevăzută avizarea lui?

d) Care este stadiul elaborării HG pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici? Când va fi pus la dispoziția publicului proiectul de HG?
Reactualizarea Studiului de Fezabilitate și a indicatorilor tehnico-economici, urmează a fi transmiși spre avizare în Consiliul Interministerial și apoi aprobaţi prin H.G.

e) Vă rog să expuneți toate blocajele actuale și termenul pentru rezolvarea lor.
La momentul prezentei menționăm că nu există blocaje care să întârzie derularea contractului de servicii.

f) Câte acte adiționale s-au semnat până acum?. Vă rog să precizați care este data fiecărui act additional, subiectul lui și valoarea în discuție.
La contractul de servicii Reactualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Podul suspendat peste Dunăre în zona Brăila nu au fost necesare semnarea de acte adiționale.

g) Ce penalizări au fost aplicate până acum?. Vă rog să specificaţi fiecare factură cu data, număr, valoare și data în care a fost achitată de antreprenor.
La contractul de servicii Reactualizarea Studiului de Fezabilitate pentru Podul suspendat peste Dunăre în zona Brăila nu au fost aplicate penalităţi
Nu au fost facute claimuri.

3. Tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei
a) Având în vedere că lucrările la nodul A3 Moara Vlăsiei sunt foarte avansate, există posibilitatea deschiderii acestui nod înainte de termenul întregii lucrări (Noiembrie 2017)?

b) Care este stadiul actual pentru porțiunea 43 între strada Popasului și DNCB și care sunt LLLLLL LL LLLCLLL CLLL LLLLLLLLS LL LLL LLL LLLLLL deschidere parțială" Există posibilitatea deschiderii doar a sensului către Ploiești?
Data de începere a lucrărilor aferente Contractului de Proiectare și Execuție nr. 92/86573/18.12.2015 pentru "finalizare Autostrada București - Brașov, Secțiunea București - LLLLLLLLS LLLLL S LLLL SL0L000S LL LS000S LLL LLLLLLLEELLLLLLL LLCCLLLLL LL 0S000 LSLL LLLL ELLEL EL km. 19+500" a fost 01.02.2016,
Conform prevederilor contractuale, durata de execuție a lucrărilor este de 22 de luni, din care 4 luni perioada de proiectare și 18 luni durata de execuție a lucrărilor.
Lucrările au fost demarate pe întreg tronsonul de autostradă, cu excepția sectorului cuprins între km 1+600 - km 24-450 aflat pe unitatea administrativ-teritorială Voluntari, pentru care este necesară finalizarea procedurii de avizare a PUZ Voluntari. La această dată progresul înregistrat este de 24.5%,
Deschiderea traficului la nodul A3 Moara Vlăsiei prin recepţionarea respectivelor lucrări, este condiționată de îndeplinirea prevederilor contractuale şi legale. Contractul de Proiectare și Execuție nr. 92/86573/18.12.2015 nu definește sectoarele de lucrări pentru care sa fie realizată recepţia parţială. De asemenea, Articolul 36, punctul (2) din Legea 50/1991 cu modificările și completările ulterioare stipulează că "Lucrările de construcții autorizate se consideră finalizate dacă s-au realizat toate elementele prevăzute în autorizație și dacă s-a efetuat recepția la terminarea lucrărilor. Efectuarea recepției la terminarea lucrărilor este obligatorie pentru toate tipurile de construcţii autorizate, inclusiv în situația realizării acestor lucrari în regie proprie."
Pentru lucrările la cele două bretele corespunzătoare nodului Popasului, lucrări pentru care s-a pus în discuţie deschiderea traficului la finele anului 2016 a fost necesară obținerea unui aviz din partea Primăriei Voluntari și a Poliţiei locale (a Inspectoratului de Poliție al Județului Ilfov), pentru că acestea se află pe unitatea administrativ teritorială a orașului Voluntari.
Urmare a cercetărilor efectuate privind avizarea configuraţiei actuale a străzii Popasului și a valorilor ridicate de trafic de pe aceasta, cele două instituții au emis avize negative.
În prezent, lucrările în zona străzii Popasului, inclusiv la Pasajul peste strada Popasului sunt realizate în proporție de 69,87%. Conform prevederilor contractuale, lucrările aferente autostrăzii Bucureşti-Ploiești Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centura București km 6+500 și Nod Moara Vlăsiei km. 19+500 vor fi finalizate în 30 noiembrie 2017.

c) Cum afectează termenul de finalizare observațiile problemele pentru A3 semnalate în raportul CNAIR din luna martie 2017 pentru sectorul km 0+000-km 3+325?

d) Cât de actuale sunt datele din raportul CNAIR din luna martie 2017?

e) Vă rog să expuneți toate blocajele actuale și termenul pentru rezolvarea lor pentru tot ce mai este de executat pe acest tronson.
Principalele probleme semnalate în acest caz sunt urmatoarele: Obținerea autorizației de construire pentru tronsonul km 1+600 - km 2-450, care este condiționată de avizarea finala a Proiectului PUZ Voluntari.
În data de 24.05.2017, CNAIR S.A a fost informată cu privire la emiterea de către Consiliul Judeţean Ilfov a Avizului nr. 3045/11/SF/11.04.2017. Acest aviz este urmat de o perioadă de publicitate a proiectului PUZ de 30 de zile pe site-ul Consiliului Local Voluntari.
După finalizarea perioadei de publicitate Consiliului Local Voluntari va cmite o Hotărâre finală a Proiectul PUZ Voluntari. Avizul final PUZ va completa Documentația tehnică pentru obținerea Autorizaţiei de Construire care va fi transmisă Ministerului Transporturilor în vederea emiterii Autorizației de construire și pentru acest ultim sector de autostradă, aferent Contractului de Proiectare și Executie nr. 92/86573/18.12.2015, Termenul estimat de solutionare este 06.07.2017.
Parţile Contractante încearcă diminuarea impactului problemei menționate, atât în ceea ce privește progresul fizic cât și din punct de vedere al costurilor asociate întârzierilor reclamate de către Antreprenor, determinate de obţinerea cu întarziere a avizelorlacordurilor necesare de la instituțiile abilitate în acest sens,

Cu stimă, DIRECTOR GENERAL ȘTEFAN IONIȚĂ Șef Departament Relaţii Publice și Comunicare Alexandru Ioan ŞERBĂNESCU Întocmit specialist Relații Publice
Elena-Roxana Crăciun Aviat Sef Servi Sennitura Sennann

Aici e unul din documentele rezultate dupa convertire, se observa ca are si ceva formatare, chiar daca nu intru totul conforma cu originalul.

disney

Quote from: disney on March 22, 2017, 10:17:16 PM
Am adresat astazi aceste intrebari catre CNAIR.

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate conform art. 22, alin. (2-1) din HG 478/2016.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din HG 478/2016.

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 478/2016.

Lotul 3 Lugoj - Deva
a) In ce data a fost adaugata in contractul cu asocierea condusa de Comsa realizarea descarcarii Holdea (cu toate modificarile/completarile necesare pentru DN68A si autostrada A1) pe lotul 3 Lugoj - Deva?
b) In ce mod s-a facut sau se va face aceasta adaugare a descarcarii Holdea in contractul initial? S-a facut sau se va face un act aditional sau un contract?
c) In ce data a fost adaugata in contract realizarea ecoductului de la km 57+710 pe lotul 3 Lugoj - Deva?
d) Care este sau care va fi valoarea actualizata a contractului pentru lotul 3 Lugoj - Deva dupa adaugarea descarcarii Holdea si a ecoductului de la km 57+710 in contract?
e) Daca inca nu a fost adaugata in contract descarcarea Holdea, va rog sa enumerati toate motivele de pina acum pentru care acest lucru nu s-a intimplat si de ce s-au pierdut atata timp cu aceasta procedura.
f) Daca inca nu a fost adaugata in contract ecoductul de la km 57+710, va rog sa enumerati toate motivele de pina acum pentru care acest lucru nu s-a intimplat si de ce s-au pierdut atata timp cu aceasta procedura.
g) Va rog sa expuneti toate blocajele actuale si termenul pentru rezolvarea lor pentru realizarea descarcarii Holdea. Va rog sa nu uitati sa mentionati exproprierile, scoaterea din fondul forestier, etc. si sa precizati detaliat stadiul si blocajele pentru fiecare din ele.
h) Va rog sa expuneti toate blocajele actuale si termenul pentru rezolvarea lor pentru realizarea ecoductului de la km 57+710.
i) In ce data a fost predat proiectul tehnic pentru descarcarea Holdea?
j) In ce data a fost aprobat proiecul tehnic pentru descarcarea Holdea in CTE CNAIR, CTE MT, Consiliul Interministerial? Daca nu a fost aprobat, atunci cand se estimeaza aprobarea in fiecare parte si care sunt blocajele care exista si toate motivele intarzierii?
l) Cate acte aditionale s-au semnat pana acum la contractul initial pentru lotul 3 Lugoj - Deva? Va rog sa precizati care este data fiecarui act aditional, subiectul lui si valoarea in discutie.
m) Ce penalizari au fost aplicate pana acum? Va rog sa specificati fiecare factura cu data, numar, valoare si data in care a fost achitata de antreprenor.
n) Cate claim-uri au fost facute pina acum pe acest contract? Va rog sa precizati fiecare claim, data, numar, cine a facut claim-ul si valoarea in discutie, precum si stadiul actual al rezolvarii.
o) Cand vor fi terminate lucrarile pentru sectiunea D?

Intrebarile au fost adresate in Martie si nu au binevoit sa raspunda nici pina azi, asa ca le-am facut a treia reclamatie administrativa.

25.04.2017, Reminder

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Va atrag atentia ca ati depasit termenul legal de 30 de zile in care trebuia sa imi oferiti raspunsuri la intrebarile de mai jos.
Va rog sa imi oferiti informatiile solicitate conform prevederilor legale.

12.05.2017, Prima reclamatie administrativa

Quote
Stimate Domnule Director General,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa pentru faptul ca raspunsul la intrebarile de mai jos nu a fost trimis in cele 30 de zile conform legii, si nici dupa ce am atras atentia asupra faptului ca acest terme a fost depasit.

Va rog din nou sa imi oferiti raspunsul fara alte intarzieri suplimentare si/sau sa luati masurile necesare pentru sanctionarea responsabililor.

29.05.2017, A doua reclamatie administrativa

Quote
Stimate Domnule Director General,

Reiterez reclamatia administrativa pentru ca nimeni nu a binevoit sa isi faca datoria si sa imi raspunda la intrebari si nici la reclamatia administrativa.

Este legea facultativa la CNAIR?

12.06.2017, A treia reclamatie administrativa

Quote
Stimate Domnule Director General,

Sint prevederile legii 544/2001 optionale pentru institutia pe care o conduceti?

Prezenta este a treia reclamatie administrativa pentru aceleasi intrebari adresate, pentru ca subalternii Dumneavoastra nu au binevoit sa imi raspunda la aceste intrebari adresate in luna Martie 2017. Au trecut aproape 90 de zile !!!

Reiterez rugamintea ca sa imi trimiteti raspunsul fara alte intarzieri suplimentare si/sau sa luati masurile necesare pentru sanctionarea responsabililor.

disney

Am adresat astazi urmatoarele intrebari catre CNAIR.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din Legea 544/2001.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din Legea 544/2001, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din Legea 544/2001.

In comunicatul CNAIR din 03.04.2017 referitor la "Clarificări referitoare la Proiectul de Revizuire a  Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu – Mureş – Ditrău" si disponibil la adresa http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-03042017), apare textul urmator: "În prezent se aşteaptă răspunsul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice referitor la consilierea metodologică privind modul de interpretare şi aplicare a prevederilor art. 104, alin (8) din Legea 98/2016."

1) Va rog sa imi puneti la dispozitie raspunsul ANAP la care se face referire.

2) a) Se poate in acest caz (adica pentru contractul pentru "Revizuire a  Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu – Mureş – Ditrău") aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare?
b) Sint indeplinite toate conditiile de la art. 104 alin. 8 din legea 98/2016? Daca nu, care din ele nu e indeplinita?

3) Trebuie reziliat actualul contract pentru "Revizuire a  Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu – Mureş – Ditrău") sau nu? Va rog sa raspundeti simplu prin "da" sau "nu".

4) a) A fost deja aplicata procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare pentru acest contract? Daca da, ce documente au fost semnate, in ce data si care este valoarea de atribuire? Va rog sa imi puneti la dispozitie o copie a noului caiet de sarcini.
b) Au fost macar incepute demersurile prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare? Va rog sa imi prezentati un calendar realist pentru aceasta procedura.

Va rog insistent sa raspundeti clar, detaliat si la obiect la toate intrebarile detaliate.

disney

Quote from: disney on May 17, 2017, 11:24:46 PM
Am adresat intrebarile de mai jos.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate conform art. 22, alin. (2-1) din HG 478/2016.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din HG 478/2016.

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din HG 478/2016.

1) In ce data si la ce ora a fost trimisa pentru prima data notificarea anularii licitatiei de revizuire SF pentru autostrada Pitesti - Craiova si prin ce mijloace (electronice, posta, etc)? Care este primul ofertant caruia i-a fost trimisa aceasta notificare?

2) a) Cand se va scoate la licitatie din nou revizuirea SF pentru autostrada Pitesti - Craiova in urma corectarii caietului de sarcini care a fost prezentat ca si motiv in notificarea anularii licitatiei curente?
b) Cand se va trimite documentatia la ANAP pentru validare? Ce pasi mai sunt de realizat pana atunci si care este calendarul realist de realizare al lor?

3) a) Se intentioneaza lansarea vreunei licitatii direct pentru proiectare si executie in baza studiului de fezabilitate existent, studiu invocat in notificarea anularii licitatiei?
b) Cand se va trimite documentatia la ANAP pentru validare? Ce pasi mai sunt de realizat pana atunci si care este calendarul realist de realizare al lor?

4) a) Se va licita (SF si / sau proiectare plus executie) pentru drum expres sau pentru autostrada?
b) Cand se va trimite documentatia la ANAP pentru validare? Ce pasi mai sunt de realizat pana atunci si care este calendarul realist de realizare al lor?

5) Se poate anula licitatia curenta atata timp cat mai exista contestatia la CAB?

6) Pana in ce data se poate contesta anularea licitatiei si cine a depus contestatie pana acum?

Va rog respectuos sa nu ocoliti raspunsul la intrebari si sa raspundeti clar si la obiect la toate intrebarile.





cristi5

#820
^ si in format editabil si mai usor (pt mine cel putin) de citit... Google Docs s-a descurcat onorabil la OCR, iar simbolul ala Kanji din footer face toti banii.

Quote
Urmare a petiţiei dvs. transmisă Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A., referitoare la procedura de achiziţie publică pentru construcţia autostrăzii Craiova - Piteşti, vă comunicăm următoarele:
1. În ce dată şi la ce oră a fost trimisă pentru prima dată notificarea anulării licitației de revizuire SF pentru autostrada Piteşti - Craiova şi prin ce mijloace (electronice, poşta, etc.)? Care este primul ofertant căruia i-a fost trimisă această notificare?
CNAIR SA a anulat în SEAP procedura de achiziţie publică "Revizuire Studiu de Fezabilitate şi Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Piteşti - Craiova" prin publicarea Anunţului de tip erata nr. 105069/16.05.2017.
În anunțul de tip erată, la punctul VI4) Alte informații suplimentare Autoritatea contractantă a menţionat motivele care au stat la baza deciziei de anulare. Anunţul de tip erată nr. 105069/16.05.2017 a fost transmis la ANAP în vederea validării în data de 11.05.2017 şi a fost publicat în SEAP în data de 16.05.2017, ora 11:30.
2. Când se va scoate la licitație din nou revizuirea SF pentru autostrada Piteşti - Craiova în urma corectării caietului de sarcini care a fost prezentat ca şi motiv în notificarea anulării licitației curente?Când se va trimite documentația la ANAP pentru validare? Ce paşi mai sunt de realizat până atunci şi care este calendarul realist de realizare al lor?
3. Se intenţionează lansarea vreunei licitații direct pentru proiectare şi execuție în baza studiului de fezabilitate existent, studiu invocat în notificarea anulării licitației? Când se va trimite documentația la ANAP pentru validare? Ce paşi mai sunt de realizat până atunci şi care este calendarul realist de realizare al lor?

4. Se va licita (SF şi/sau proiectare plus execuție) pentru drum expres sau pentru autostradă? Când se va trimite documentația la ANAP pentru validare? Ce paşi mai sunt de realizat până atunci şi care este calendarul realist de realizare al lor?
Documentaţia de atribuire pentru procedurile de achiziţie publică "Proiectare şi Execuţie Drum Expres Craiova – Piteşti, Tronson I, Tronson 2 - Lotul I, Lotul 2. Tronson 3 şi Tronson 4" sunt în curs de elaborare, urmând ca în cursul lunii iunie 2017 să fie transmise către ANAP în vederea validării.
5. Se poate anula licitația curentă atâta timp cât mai există contestația la CAB?
Autoritatea Contractantă a sesizat Curtea de Apel Bucureşti cu privire la anularea procedurii de achizitie.
6. Până în ce dată se poate contesta anularea licitaţiei şi cine a depus contestaţie până acum?
În conformitate cu prevederile art. 6, alin. (1), lit. a) din Legea nr. 101/2016, termenul limită de depunere a eventualelor notificări prealabile este de "10 zile, începând cu ziua următoare luării la cunoştinţă despre actul autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea estimată a procedurii de achiziţie publică sau de concesiune este egală sau mai mare decât pragurile valorice în raport cu care este obligatoriu transmiterea spre publicare către Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a anunțurilor de participare, potrivit legislaţiei privind achizițiile publice, legislaţiei privind achiziţiile sectoriale sau legislaţiei privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii".
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL ȘTEFAN IONIȚĂ
Avizat Șef Serviciu Relații Publice Verificat-şef Departament Rel Pubşi Comunicare 苏 BuzAtu Alexandru Ioan ŞERBĂNESCU

NGC

^^^ Nu au trecut ora la care au transmis erata in SEAP in 11.05.2017. Era ora 19:45.
Vezi ce au de zis referitor la prevederile art. 213 alin. 2 din Legea 98/2016. Vezi aici.

disney

^

Quote from: NGC20 on June 09, 2017, 11:02:49 PM
Un gugustiuc a ciripit ca TECNIC le-au trimis o noua "felicitare" pentru licitatia suspendata.

Ti-am preluat termenul de "felicitare" si le-am adresat azi "felicitarea" de mai jos. :lol:

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din Legea 544/2001.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din Legea 544/2001, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din Legea 544/2001.

In raspunsul 92/ ati precizat data in care ati trimis in SEAP erata pentru anularea licitatiei, dar ati "uitat" sa precizati si ora, desi am intrebat expres si despre ora.
Intre timp am aflat ca acest lucru s-a intamplat la ora 19:45.

Art. 213 alin. 2 din legea 98/2016 spune ca "Autoritatea contractantă are obligaţia de a face publică decizia de anulare a procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/acordului-cadru, însoţită de justificarea anulării procedurii de atribuire, prin intermediul platformei electronice prevăzute la art. 150 alin. (1) în termenul prevăzut la art. 161.", iar art. 161 spune ca "În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în timp util, ţinând seama de termenul de răspuns al autorităţii contractante prevăzut la art. 160 alin. (2), răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis cu cel puţin 6 zile, respectiv 4 zile în situaţiile de urgenţă demonstrate în mod corespunzător de autoritatea contractantă, prevăzute la art. 74 alin. (3) şi art. 79 alin. (5), înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.".

1) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca s-au incalcat prevederile art. 213 alin. 2 din legea 98/2016. Daca nu s-au incalcat, va rog sa prezentati toate artificiile legale pe care le-ati folosit (lege / HG / OUG, articol, alineat, etc) astfel incat sa va eschivati de la prevederile acestui articol si alineat. Daca s-au incalcat, va rog sa precizati cui apartine vina (CNAIR, ANAP, SEAP, etc).

2) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca s-au incalcat prevederile vreunui alt articol, alineat, litera, etc din legea 98/2016 la anularea acestei licitatii, si sa detaliati toate prevederile incalcate.

3) A fost anulata licitatia in mod 100% legal? Va rog sa raspundeti simplu prin "da" sau "nu", fara explicatii savante sau care sa incerce sa ocoleasca subiectul.

4) Va rog sa precizati care termen prevazut la art. 161 ati aplicat la anularea acestei licitatii, asa cum este cerut de art. 213 alin. 2.

5) Daca s-a folosit termenul de 4 zile pentru "situatii de urgenta demonstrate", va rog sa imi confirmati acest lucru si sa imi prezentati motivarea si/sau demonstrarea folosita de CNAIR in acest caz.

6) A conditionat ANAP erata din 11.05.2017 ora 19:45 in vreun fel? Daca da, cum?

7) A emis ANAP vreun punct de vedere catre CNAIR sau a furnizat vreo informatie catre CNAIR privind aceasta erata? Daca da, va rog sa imi trimiteti o copie (in format electronic daca este disponibila in acest format) a acestui document (documente).

Va rog sa nu mai grupati raspunsurile intre ele si sa raspundeti la fiecare intrebare separat, asa cum v-a fost adresata.

Va rog insistent sa raspundeti clar, detaliat si la obiect la toate intrebarile.

disney

Si inca o "felicitare" trimisa azi.

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din Legea 544/2001.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din Legea 544/2001, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din Legea 544/2001.

Referitor la procedura "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B", in luna Martie 2017 ati precizat ca "Revizuirea studiului de fezabilitate pentru loturile 2, 3 si 4 (loturile 1 si 5 sunt intr-o alta procedura), a fost atribuita in luna noiembrie 2016 catre Asocierea SC Consitrans - 3TI Progetti Italia Spa. Urmare unor solicitari ale ofertantului desemnat castigator, C.N.A.I.R. S.A., analizeaza in prezent aceste soilicitari, in concordanta cu prevederile legale in materia achizitiilor publice, urmad ca dupa finalizarea acestor analize sa se incheie contractul."

Mai apoi, in luna Aprilie 2017 ati precizat ca "Loturile 2,3 si 4, km115+300 - km 162+300, sunt in faza de licitatie pentru revizuirea studiului de fezabilitate. In luna noiembrie 2016, a fost declarat un castigator al licitatie, fara sa se fi incheiat inca un contract intre C.N.A.I.R. S.A. si Proiectant, din motive independente de C.N.A.I.R. S.A., Proiectantul intampinand anumite probleme administrative."

1) Va rog sa detaliati problemele administrative invocate mai sus in luna Aprilie, chiar daca ele poate in acest moment nu mai sunt actuale.

2) a) Va rog sa precizati in ce data s-a semnat contractul cu ofertantul desemnat castigator.
b) Daca nu s-a semnat, va rog sa precizati daca aceste probleme sunt inca active si/sau toate problemele aparute intre timp si data prevazuta pentru rezolvarea lor, respectiv data prevazuta pentru semnarea contractului.

3) La recenta anulare a licitatiei pentru autostrada Pitesti - Craiova ati invocat urmatorul motiv: "In urma verificarii unor proceduri de revizuire a unor Studii de Fezabilitate, Curtea de Conturi a Romaniei a dispus in baza Deciziei CCR nr. III/19 incadrarea ca prejudiciu a unor cheltuieli platite in cadrul contractelor de revizuire pentru activitati similare derulate si in contractul initial de elaborare a Studiilor de Fezabilitate initiale. Mai mult decat atat, s-a dispus extinderea verificarilor si pentru celelalte contracte similare din cadrul CNAIR. Urmare acestui raport, CNAIR a reanalizat specificatiile prezentei documentatii de atribuire. Avand in vedere ca unele dintre activitatile incluse in caietul de sarcini sunt similare cu unele activitati derulate in cadrul contractului initial de elaborare a studiului de fezabilitate, se impune modificarea acestuia si implicit a valorii estimate a procedurii."
a) Va rog sa precizati clar si fara echivoc daca procedura "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Bucuresti-Brasov km 0+000 – 173+300 sector Comarnic – Predeal, km 115+300 – km 146+800 si sector Predeal – Cristian, km 146+800 – km 162 + 300 + reabilitare DN 73B" este inclusa intre "celelalte contracte similare" mentionate mai sus.
Altfel spus, va rog sa specificati daca s-a extins sau se va extinde verificarea si asupra acestui proiect, si sa raspundeti simplu cu "da" sau "nu".
b) Este necesar punctul de vedere al Curtii de Conturi asupra acestei proceduri? Va rog sa raspundeti simplu cu "da" sau "nu".
c) A fost cerut punctul de vedere al Curtii de Conturi asupra acestei proceduri? Va rog sa raspundeti simplu cu "da" sau "nu".
d) Daca da, va rog sa precizati punctul de vedere al Curtii de Conturi asupra acestei proceduri si sa imi puneti la dispozitie prin e-mail o copie a documentului care precizeaza acest lucru.
e) Daca inca nu, atunci de ce nu s-a facut deja acest lucru si cand este prevazut a se face? Va rog sa prezentati un calendar realist al procedurii pina la obtinerea punctului de vedere al Curtii de Conturi.
f) Trebuie revizuit caietul de sarcini si/sau documentatia de atribuire pentru aceasta procedura "astfel incat sa fie preluate toate observatiile Curtii de Conturi"?
g) Este necesara anularea prezentei licitatii pentru a tine cont de observatiile Curtii de Conturi?
h) Exista vreo problema legata de Curtea de Conturi care impiedica semnarea contractului? Daca da, care?

Va rog sa nu mai grupati raspunsurile intre ele si sa raspundeti la fiecare intrebare separat, asa cum v-a fost adresata.

Va rog insistent sa raspundeti clar, detaliat si la obiect la toate intrebarile.

disney

Quote from: cristi5 on June 05, 2017, 01:06:44 AM
Pt ca e destul de incomod de citit ca imagine (lungimea randului si marimea textului nu se adapteaza la latimea si marimea ecranului).

Am o "felicitare" si pentru asta. :lol:

Quote
Stimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 / 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din Legea 544/2001.

Va rog sa tineti cont de prevederile art. 22, alin. (2-1) din Legea 544/2001, care prevede ca "în situația în care informația publică solicitată se află pe un înscris care conține atât informații la care accesul este liber, cât și informații exceptate de la liberul acces, informația publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informațiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare".

Va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din Legea 544/2001.

1) Desi v-am cerut inca din August 2016 (deci anul trecut) in fiecare cerere de informatii, informatiile in format electronic si editabil, acest lucru nu s-a intamplat nici macar o data.
Va reiterez ca acest drept este conferit de art. 15, alin. (3) si alin. (4) din legea 544/2001 (cu modificarile rezultate din aplicarea HG 478/2016).
In afara de raspunsul scanat pe care mi-l trimiteti, daca va solicit expres acest lucru, aveti obligatia sa imi trimiteti raspunsul si in format editabil, adica gen document Word sau PDF, din care sa se poata extrage textul.
De ce nu ati respectat nici macar o data acest drept?

2) Desi v-am cerut inca din August 2016 (deci anul trecut) in aproape fiecare cerere de informatii, sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al prezentei solicitari, acest lucru s-a intamplat foarte rar.
Va reiterez ca acest drept este conferit de art. 20, alin. (5) din legea 544/2001 (cu modificarile rezultate din aplicarea HG 478/2016).
De ce ati respectat acest drept doar de foarte putine ori?