Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

disney

Bataia de joc continua.

Quote from: disney on August 24, 2016, 09:44:42 PM
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

Quote
Stimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 9 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Andrei Morosan, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 pana in 15 Iulie 2016".
Intrucit au trecut deja 6 saptamani de la data de 15 Iulie, doresc sa primesc toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 si pina la data prezentei.

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Rapoartele sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Revizuire/ Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti" lansata prin anuntul de participare numarul 151207/31.05.2014.
- Primele trei rapoarte pot fi gasite chiar pe pagina de internet a CNADNR.
Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru revizuirea studiului de fezabilitate si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 8 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole citate mai sus.

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

Am atasat extrasul din caietul de sarcini de la NGC20.

A venit si raspunsul la a doua reclamatie administrativa pe aceeasi tema.



disney

Desi nu este neaparat necesar conform acelui studiu, am facut o ultima incercare de a rezolva situatia in mod amiabil si am formulat o noua reclamatie administrativa pentru rapoartele de la studiul de fezabilitate Sibiu - Pitesti.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un raspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.
In urma reclamatiei administrative din 9 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Andrei Morosan, avizat de Claudia Buzatu.
In urma noii reclamatiei administrative din 26 August 2016, la data de 30 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Nicoleta Popa, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 pana in 15 Iulie 2016".
Intrucit au trecut saptamani de la data de 15 Iulie, doresc sa primesc toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 si pina la data prezentei.

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Rapoartele sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Revizuire/ Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti" lansata prin anuntul de participare numarul 151207/31.05.2014.
- Primele trei rapoarte pot fi gasite chiar pe pagina de internet a CNADNR.

In raspunsul 92/49707 ati precizat ca "documentele solicitate mai sus pot fi consultate la sediul CNADNR SA sub supravegherea personalului Directiei Tehnice si Calitate".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole din HG 478/2016 citate mai jos.


Va atrag atentia ca in cazul in care refuzati din nou sa imi oferiti documentele solicitate in formatul solicitat conform HG 478/2016, va trebui sa ma adresez in justitie pentru a-mi apara dreptul prevazut de Legea 544/2001 si HG 478/2016.

In acest caz, pentru fiecare dintre infatisarile la Tribunal si la Curtea de Apel, urmatoarele costuri vor fi imputate CNADNR:
- bilete de avion dus-intors pina la Bucuresti, al caror pret incepe de la 3000 Euro (1 stop, cumparare 1 luna inainte)
- 60 ore de zbor efectiv (1 stop) plus 10 ore drumul dus-intors pana la cele 2 aeroporturi, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici
- orele pierdute efectiv la Tribunal si la Curtea de Apel, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici

Dupa cum se poate observa, pentru fiecare proces se poate trece usor de suma de 30000 Euro doar pentru timpul si banii pierduti, fara a mai lua in calcul daunele morale, cheltuieli pe care CNADNR ar urma sa le faca din bani publici.

Intrucat am primit raspunsuri negative pentru 3 solicitari diferite, pentru cele 3 procese dauna din bani publici ar putea ajunge usor la 90000 Euro.

Va atrag atentia ca prezenta reclamatie cat si raspunsul Dumneavoastra vor fi publicate cel putin pe Internet, drept dovada a faptului ca ati fost instiintat asupra cheltuielilor din bani publici pe care CNADNR ar putea trebui sa le faca in urma nerespectarii prevederilor legale in privinta accesului la informatii si documente publice care ar putea rezulta din actiunea Dumneavoastra de a nu oferi (din nou) documentele solicitate in formatul solicitat, conform HG 478/2016.


Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru revizuirea studiului de fezabilitate si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 8 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situatia în care informatia publica solicitata se afla pe un înscris care contine atât informatii la care accesul este liber, cât si informatii exceptate de la liberul acces, informatia publica solicitata va fi comunicata, dupa anonimizarea informatiilor exceptate, prevazute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificarile si completarile ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informatiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Daca informatiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate si în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, lipsa semnaturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informatiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informatiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "Dupa înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publica directa au obligatia sa comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizata, data si numarul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

disney

Quote from: disney on August 25, 2016, 10:41:24 PM
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 9 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Andrei Morosan, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate expertizele tehnice contractate de CNADNR pentru loturile Lugoj-Deva lot 2 si Orastie - Sibiu lot 3".

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Documentele solicitate sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220", atribuita in 2016 catre firma Geotesting, si licitatia "Servicii de expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" atribuita in 2015 catre firma Proexrom, servicii platite din bani publici.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru expertize si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 5.5 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole citate mai sus.

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

Am atasat extrasul din caietul de sarcini de la NGC20.



disney

Quote from: disney on August 26, 2016, 08:31:38 PM
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate deciziile CTE CNADNR din 1 Iulie 2015 pana in 15 Iulie 2016 referitoare la studiul de fezabilitate pentru proiectul "Tunel Meses" de pe autostrada A3".

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Va rog sa imi furnizati documentele solicitate, tinind cont de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.



disney

Quote from: disney on August 26, 2016, 08:32:19 PM
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate deciziile CTE CNADNR din 1 Iulie 2015 pana in 15 Iulie 2016 referitoare la studiul de fezabilitate pentru viitorul nod Holdea de pe autostrada A1 Lugoj - Deva".

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Va rog sa imi furnizati documentele solicitate, tinind cont de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.



disney

Quote from: disney on August 26, 2016, 08:33:25 PM
Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii cu caracter public.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

ATENTIE! Textul prezentei solicitari este MODIFICAT fata de textul din solicitarea de la inceputul lunii !!!
Nu se mai solicita lista numerelor de intrare, ci sa le enumerati pe toate.

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei, de la JASPERS.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele initiale pentru aceste informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."



Desi le-am cerut sa enumere toate numerele de intrare, au raspuns copy-paste si nici macar nu au citit ce am scris.

!!!

disney

#711
Quote from: disney on August 25, 2016, 10:42:58 PM
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/49708 din data de 9 August 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 23 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Mircea Epure, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:

1) Va rog sa imi trimiteti lista cu toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei de la firma SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI sau de la asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.
Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/49708 solicitarii mele initiale pentru aceste informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Daca aceste informatii se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.



disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii cu caracter public.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) a) In ce data a fost aprobat in CTE CNADNR proiectul tehnic pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost aprobat, in ce data urmeaza a fi aprobat?
c) Ce observatii a avut CTE CNADNR fata de proiectul prezentat initial?

2) a) In ce data a fost depusa documentatia pentru obtinerea acordului de mediu pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost depusa, in ce data urmeaza a fi depusa?
c) Ce documente lipsesc la data prezentei astfel incat documentatia sa fie completa si sa poata fi depusa?

3) a) In ce data a fost depusa documentatia pentru exproprierea zonelor suplimentare pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost depusa, in ce data urmeaza a fi depusa?
c) Ce documente lipsesc la data prezentei astfel incat documentatia sa fie completa si sa poata fi depusa?

4) Va rog sa imi trimiteti prin E-Mail sau sa imi precizati de unde poate fi descarca in format electronic (editabil daca este disponibil) proiectul pentru nodul Holdea, incluzand, dar nefiind limitat la, plansele de situatie si de detaliu, impreuna cu coordonatele STEREO 70.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

Desi nu este neaparat necesar conform acelui studiu, am facut o ultima incercare de a rezolva situatia in mod amiabil si am formulat o noua reclamatie administrativa pentru expertizele tehnice contractate de CNADNR pentru loturile Lugoj-Deva lot 2 si Orastie - Sibiu lot 3.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un raspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.
In urma noii reclamatiei administrative din 26 August 2016, la data de 05 Septembrie 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Nicoleta Popa, avizat de Claudia Buzatu.


In raspunsul 92/49707 ati precizat ca "documentele solicitate mai sus pot fi consultate la sediul CNADNR SA sub supravegherea personalului Directiei Tehnice si Calitate".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole din HG 478/2016 citate mai jos.


Va atrag atentia ca in cazul in care refuzati din nou sa imi oferiti documentele solicitate in formatul solicitat conform HG 478/2016, va trebui sa ma adresez in justitie pentru a-mi apara dreptul prevazut de Legea 544/2001 si HG 478/2016.

In acest caz, pentru fiecare dintre infatisarile la Tribunal si la Curtea de Apel, urmatoarele costuri vor fi imputate CNADNR:
- bilete de avion dus-intors pina la Bucuresti, al caror pret incepe de la 3000 Euro (1 stop, cumparare 1 luna inainte)
- 60 ore de zbor efectiv (1 stop) plus 10 ore drumul dus-intors pana la cele 2 aeroporturi, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici
- orele pierdute efectiv la Tribunal si la Curtea de Apel, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici

Dupa cum se poate observa, pentru fiecare proces se poate trece usor de suma de 30000 Euro doar pentru timpul si banii pierduti, fara a mai lua in calcul daunele morale, cheltuieli pe care CNADNR ar urma sa le faca din bani publici.

Intrucat am primit raspunsuri negative pentru 3 solicitari diferite, pentru cele 3 procese dauna din bani publici ar putea ajunge usor la 90000 Euro.

Va atrag atentia ca prezenta reclamatie cat si raspunsul Dumneavoastra vor fi publicate cel putin pe Internet, drept dovada a faptului ca ati fost instiintat asupra cheltuielilor din bani publici pe care CNADNR ar putea trebui sa le faca in urma nerespectarii prevederilor legale in privinta accesului la informatii si documente publice care ar putea rezulta din actiunea Dumneavoastra de a nu oferi (din nou) documentele solicitate in formatul solicitat, conform HG 478/2016.


Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate expertizele tehnice contractate de CNADNR pentru loturile Lugoj-Deva lot 2 si Orastie - Sibiu lot 3".

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Documentele solicitate sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220", atribuita in 2016 catre firma Geotesting, si licitatia "Servicii de expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" atribuita in 2015 catre firma Proexrom, servicii platite din bani publici.


Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru expertize si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 5.5 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situatia în care informatia publica solicitata se afla pe un înscris care contine atât informatii la care accesul este liber, cât si informatii exceptate de la liberul acces, informatia publica solicitata va fi comunicata, dupa anonimizarea informatiilor exceptate, prevazute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificarile si completarile ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informatiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Daca informatiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate si în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, lipsa semnaturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informatiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informatiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "Dupa înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publica directa au obligatia sa comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizata, data si numarul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

cezar.ionescu

Am trimis si eu o cerere de informatii catre CNADNR formulata de disney(pare-se ca nu pot trimite sau raspunde la pm)
Asteptam raspunsul.
Textul cererii este:
Quote
1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei, de la firma SPEA INGEGNERIA EUROPEA.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate conform art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016.

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016.

cezar.ionescu

#715
^

Am primit si raspunsul....intermediar

cezar.ionescu

#716
^
Si raspunsul final.







dr4qul4

 :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

Adica pe 5 septembrie NU le dadeau dar pe 16 nu mai au o problema?
Nu cred sa aiba ceva cu disney. Mai degraba cineva le-a atras atentia ca nu se prea pupa noua imagine transparenta cu refuzurile de a da informatii banale.
Multumim celor care au muncit pentru acest rezultat si multumim CNADNR pentru deschidere.

PS. Asteptam datele CESTRIN gratuit! le pot posta pe site-ul lor, acolo unde ar trebui sa fie toate informatiile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Cum au fost strânse datele CESTRIN? Cine a platit ca sa fie strânse?

dr4qul4

Au fost stranse de catre angajati CNADNR, nu? Nu au platit pe cineva din afara.
Asadar sunt datele lor si le pot posta in voie pe site-ul propriu.

E la fel ca un sondaj de opinie sau ca mai exact ca recensamantul populatiei. In ambele cazuri, concluziile se pun la dispozitie gratis.
Unii de aici ar vrea toate datele, dar pentru asta este normal sa se plateasca; eu vreau doar sa publice acea harta ca in 2010, sau MZA pe toate segmentele de DN si A. Prin segment, inteleg bucatile dintre 2 municipii sau dintre 2 intersectii de DN-uri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist