Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.



vancouver

Quote from: nirolf on January 18, 2016, 02:20:29 PM
S-a gasit contractul cu Bechtel?

Contractul Bechtel este aici:
https://www.xfile.ro/download/58912e24138906219d6a523d7dfd7b97.html
Linkul este valabil 3 zile.

Si diverse documente, care arata traseul celor originale:
https://www.xfile.ro/filesgroup/35a1d25b268c153ca02dcada98a4bb91.html

In principiu nu exista un original propriu-zis (la noi in Romania este o frenezie a documentelor originale, cu stampila si semnatura in original), ci aceasta copie se considera a fi originalul. Sursa fisierelor este mt.ro (primul document), a fost publicat la un moment dat acolo, si resp. TIRMAGAZIN.ro dupa cum se vede pe watermark.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Tinand cont de controversele din ultimul timp,se impun precizari din partea MT sau chiar a PM,despre modul cum este vazuta restructurarea Cnadnr......

De asemenea,daca in ultimul timp exista eforturi sustinute pt.scurtare traseului birocratic de constructie a autostrazilor,nu se vb deloc despre INTRETINEREA celor existente.Poate exista o viziune in acest sens,dar fara comunicare e ca si cum nu exista....

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bridge

Conferinta de presa a Directorului General Catalin Homor in direct, incepand cu ora 15:00.

disney

Quote from: adrian rosca on January 05, 2016, 12:53:28 AM
Ah bun, face parte din raspunsurile alea pe care nu pot sa le vad.

Am petrecut toata dimineata aceasta foarte calda de Luni si am modificat 28 de mesaje din 2014 si pana astazi si am pus linkuri noi catre 76 de imagini incarcate acum pe "imgur.com".

Acum ar trebui sa se vada (aproape - lipsesc 4) toate raspunsurile primite.

TibiV

Mulţumim !...
Este foarte frustrant să nu vezi i listare de acum 6 luni...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


disney

Quote from: cricric on February 18, 2016, 11:09:13 PM
Quote from: disney on February 18, 2016, 09:18:56 PM
Am solicitat eu deja informatii de la CESTRIN. Va tin la curent.
Merci Disney. Ultima ridicare a fost facuta acum 3 luni. Cred ca e timpul sa fie terminat.

Aveti aici raspunsul CESTRIN.



Quote from: cristi5 on February 19, 2016, 09:36:42 PM
Datele de baza CESTRIN ar fi frumos sa le avem, am putea face harti,  simulari de trafic, etc :)

Vezi raspunsul 4 de mai sus. Poate rezolvam prin API sau vreo campanie de strangere de fonduri.


cristi5

^ daca tot au laudat API, ar putea CNADNR sa ne sponsorizeze "in natura", cu date de trafic...

alecu26

Cum se pregateste pentru vitoare deschidere a ciotului ramas din A3?

Ce face primaria pentru a prelua cele cateva zeci de mii (poate chiar mai mult de masini)/zi? Unde la anumite ore de varf se poate ajunge la valori foarte mari?

Pasajul de la doamna Ghica a fost acu multi ani chiar si atribuit unui constructor? De ce nu se reiau lucrarile/licitatia?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Quote from: disney on February 07, 2016, 10:29:40 PM
Quote from: adrian rosca on January 05, 2016, 12:53:28 AM
Ah bun, face parte din raspunsurile alea pe care nu pot sa le vad.

Am petrecut toata dimineata aceasta foarte calda de Luni si am modificat 28 de mesaje din 2014 si pana astazi si am pus linkuri noi catre 76 de imagini incarcate acum pe "imgur.com".

Acum ar trebui sa se vada (aproape - lipsesc 4) toate raspunsurile primite.

Am reusit sa modific si cele 4 mesaje mai vechi si acum toate raspunsurile primite din 2013 si pana astazi sunt din nou vizibile.


tom_sawyer

^ legat de punctul 2 din raspunsul dat de CNADNR mai sus.

Drumul expres Constanta-Tulcea-Braila este legat in Master Plan de Podul peste Dunarea de la Braila si se afla pe pozitia 17 in lista prioritizarii drumurilor expres (vezi aici http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20316755-oficial-bruxelles-acceptat-varianta-finala-master-planului-transport-scenariul-optimist-cere-romaniei-reforme-aduce-6-autostrazi-scenariul-pesimist-pastreaza-haosul-din-transporturi-aduce-doar-sibiu-p.htm).

Totusi, pentru Podul peste Dunare, contractul de reactualizare a Studiuli de fezabilitate a fost semnat in aprilie 2015 (http://www.cnadnr.ro/docs/proceduri_derulare/Anunt%20Atribuire%20publicat%20Pod%20Braila.pdf) si contractul are o durata de 12 luni.

Prin urmare, intrebare pentru CNADNR: care mai este stadiul documentatiei/lucrarilor pentru Podul peste Dunare? daca pentru drumul expres Braila-Constanta perioada de implementare este 2028-2032, care este perioada de implementare pentru Pod? Se poate construi podul mai devreme, sau acesta este neaparat "legat" de constructia drumului expres?

Pentru a sintetiza, are in vedere CNADNR demararea constructiei podului mai devreme de anul 2030, de exemplu incepand cu anul 2016?