Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

disney

^^^ Voi adresa eu aceste intrebari zilele viitoare. Intre timp, va rog sa studiati raspunsurile de mai jos primite chiar astazi si sa mai adaugati alte intrebari, daca mai aveti.

disney

#346
Aveti mai jos raspunsul CNADNR de astazi la intrebarile pe care le gasiti aici.







disney

#347
Aveti mai jos raspunsul CNADNR de astazi la intrebarile pe care le gasiti aici.





disney

#348
Aveti mai jos raspunsul CNADNR de astazi la intrebarile pe care le gasiti aici.





adiarc

#349
cred ca s-a mai intrebat la vremea respectiva , dar si acum e o intrebare la fel de legitima.

Care sunt argumentele care au condus la o avalansa de licitatii pt.elaborarea sau reactualizarea unor studii de fezabilitate , legate de proiecte care sunt imposibil de demarat la maxim 2 ani de la finalizarea studiului de fezabilitate , lucru care duce la pierderea unor sume importante de bani ?Toate acestea in conditiile in care multe proiecte IN EXECUTIE , se zbat pe loc si se degradeaza , din lipsa finantarii.Ultimul exemplu este SF pt.drumul expres Constanta-Tulcea-Braila , estimat la 6 mil de euro , suma care ar putea fii folosit la construirea unui km de autostrada.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

#350
Aveti mai jos raspunsul CNADNR de astazi la intrebarile pe care le gasiti aici.





alecu26

Pentru CFR:

1. De ce a fost eliminata din planurile de licitatii, procedura pentru efectuarea unui studiu privind alternativele de traseu pentru o linie ferata de mare viteza din Romania? Cand preconizati ca va fi relansata?

2. De ce nu a fost studiata in cadrul Master Plan General de Transport nici macar o singura linie nou construita de cale ferata? Este greu de crezut ca cerintele de transport ale Romaniei sunt aceleasi ca in ultimii 150, 100 sau 50 de ani, periaoda in care s-a dezvoltat cel mai mult reteaua de cai ferate. Un foarte bun tronson care ar putea fi cel putin testat in modelul MPGT ar fi o linie directa Sighisoara-Targu Mures. Va solicitam pe aceasta cale testarea ei.

3. Cand considerati ca va fi finalizata licitatia pentru desemnarea castigatorilor serviciilor de consultanta pentru reabilitarea Simeria-Km 614? Care este stdiul actual?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

#352
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile lui alecu26 pe care le gasiti aici.



Calin

Multumesc pentru aceasta oportunitate. Dorinta mea ar fi sa aflu de ce oare pe panourile autostradale care indica denumirea orasului unguresc "Szeged" nu se afla si denumirea neaos romaneasca "Seghedin" ,conform unui obicei des intalnit in Europa ? As dori sa amintesc de exemplu practica vecinilor maghiari care indica "Nagyvarad-Oradea-RO" sau "Bucarest-Bucuresti-RO" sau cea din Sloveniei unde vedem "Trst-Trieste-I" sau "Budimpesta-Budapest-H"-ca sa amintesc de niste cazuri clare -de care imi aduc perfect aminte.
   Deci,de ce avem doar indicatoare cu "Szeged-H" , in loc de "Seghedin-Szeged-H " ?
Multumesc inca o data.

horatiu.cosma

Se mai poate intreba(repeta intrebarea) legata de stadiul licitatiei pentru C.Turzii-Gilau, lucrarile ramase de executat de Bechtel, si in special podul peste Somes. Sunt constienti ca este o sansa ca Gilau-Nadasel sa se finalizeze inainte de realizarea acestui pod? Iar pentru Gilau-Nadasel, exista acordul de mediu pentru a se putea intra cu utilajele in padure? Daca nu, cand se preconizeaza obtinerea lui?

florin74

^ Licitatia este in derulare. Nu prea au ce sa-ti raspunda. Adica asta o sa-ti raspunda. :) Acordul de mediu (privind defrisarea) cred ca nici UMB nu prea a fost interesat sa il obtina asa repede, oricum acolo este o treaba de 2-3 luni.  Plus ca au o marja de manevra cu CNADNR  :D

Nelu63

 Ma numesc BACIU Ion Corneliu nu uitati de promisiunea veche a construirii unui nod rutier care să permită accesul pe autostrada A1 Sibiu-Orăștie în dreptul oraşului Cugir.

cove_adrian

Salutare,

In cazul in care nu am ajuns prea tarziu am o rugaminte in vederea adaugarii urmatoarei intrebari catre CNADNR/MT: Cand va incepe executia variantei ocolitoare Barlad? Conform raspunsului la adresa nr. 4159 din 29.01.2013 aflam ca executia V.O. Barlad este propusa spre realizare in cadrul Programului Operational Transport 2014-2020. Prin urmare, va rugam sa ne oferiti un raspuns cu privire la data exacta a inceperii executiei variantei ocolitoare Barlad.

Va multumesc!


 
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

medicul de garda

M-a mancat undeva sa trimit o petitie catre CFR Calatori privind situatia echiparii locomotivelor lor pentru ERTMS nivel 2, precum si licitatia vehiculata mai demult pentru automotoare noi. Aparent transparenta fata de publicul cotizant le ameninta pozitia pe piata... Am primit un raspuns generalist. In fine, ma multumesc si cu asta; spre deosebire de nesimtitii de la Metrorex, astia macar s-au sinchisit sa raspunda! :bash:

Intrebarile:
Quote1) Cate locomotive din dotarea CFR Calatori au fost echipate cu echipament compatibil cu ERTMS nivel 2 care este in prezent in curs de implementare pe liniile ce fac parte din coridorul IV transeuropean? Va rog sa precizati si numarul de parc al acestor locomotive si depourile lor de domiciliu.


2) Care este numarul de locomotive/automotoare pe care il aveti in vedere pentru echipare cu echipament compatibil ERTMS nivel 2 pe termen scurt si mediu? Au fost demarate procedurile pentru acest scop? Care este costul estimat pentru acest obiectiv si cat va dura acesta?


3) Este in strategia CFR Calatori introducerea mai multor trenuri de calatori care sa atinga viteza maxima de 160 km/h, precum cele de pe Bucuresti Nord-Constanta? Daca da, pe ce relatii se vor introduce si, mai precis, pe ce tronsoane se va putea atinge acesta viteza?


4) Care este situatia actuala a intentiei CFR Calatori de a achizitiona un numar de automotoare electrice sau diesel-electrice, intentie care a fost vehiculata in presa cu cateva luni in urma? A fost demarata achizitia? Daca da, care au fost ofertele primite? Cate unitati se vor achizitiona, care este pretul estimat pentru acest scop si cat va dura livrarea acestora? In ce scop vor fi folosite aceste automotoare?

Si raspunsul:
QuoteStimate domn,



Călători răspunde petenţilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.



Din surse de finanţare prin Programul Operaţional Sectorial în Transporturi (POS-T), SNTFC "CFR CALATORI" SA, doreşte să realizeze mai multe proiecte necesare pentru creşterea nivelului serviciilor oferite publicului călător, majoritatea acestor proiecte referindu-se la achiziţie de material rulant motor (DMU şi EMU) şi vagoane de călători pentru trenuri de mediu şi lung parcurs, respectiv pentru trenuri internaţionale în relaţia Bucureşti – Viena, dar şi la echiparea locomotivelor electrice cu sistem de control permanent al circulaţiei trenurilor tip ETCS. Proiectele vizeaza în special serviciile "CFR CALATORI" ce urmează să fie efectuate pe reţeaua modernizată. (coridorul IV. si IX.). Astfel, CFR Călători a echipat locomotive cu echipament compatibil pentru efectuarea testelor pe coridorul IV unde este în curs de implementare ERTMS nivel 2.

In încheiere, facem precizarea că nu vă putem oferi răspunsuri punctuale la întrebările dvs. întrucât acestea ţin de strategia de dezvoltare a CFR Călători şi pot afecta  poziţia SNTFC CFR Călători SA care activează într-o piaţă concurenţială.



Vă mulţumim pentru înţelegere.



SNTFC CFR Călători SA

Compartimentul Relaţii cu Publicul
Trust me, I'm an east-european doctor!

disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) Care este stadiul actual si care sunt urmatorii pasi si termenii de implementare a lor pentru VO Bistrita? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

2) Cand se vor finaliza lucrarile la VO Suceava? Se vor mai licita si alte tronsoane din aceasta centura? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

3) Sunt planuri pentru reabilitarea A2 intre Bucuresti si Fundulea (reasfaltare)? Care este orizontul de timp pentru aceasta operatiune? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

4) a) In ce data a fost semnat contractul cu CONSINIT (desemnat de CAB ca si castigator in 13.06.2014) pentru VO Alesd Sud? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
b) In ce data a fost semnat contractul cu IMOB LUX CONSTRUCT (desemnat de CAB ca si castigator in 13.06.2014) pentru VO Alesd Nord? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
c) In ce data a fost semnat contractul cu COPISA (desemnat de CAB ca si castigator in 14.08.2014) pentru VO Stei? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

5) Cand va fi scoasa la licitatie constructia urmatoarelor 3 obiecte inca nerealizate din VO "Iasi - Etapa I - Varianta Sud"? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.
Obiect 2 - Varianta trafic greu, nod rutier km 0+000 + iluminat intersectii aferente obiectului 1 + parcare km 11+600 (DJ248)
Obiect 3 - Varianta trafic greu, sector km 19+690 - km 26+460 (Bd. Poitiers), nod rutier km 21+800 (intersectie cu DN24), str. Trei Fantani, nod rutier km 26+460 (intersectie cu DN28)
Obiect 4 - Varianta trafic usor (km 0+000 - km 8+185) si penetratie Cartier Dacia

6) Care este stadiul variantei de ocolire a municipiului Barlad? Cand se va organiza licitatia pentru stabilirea constructorului? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

7) Cand va fi scoasa la licitatie realizarea lucrarilor ramase pentru "Modernizare DN67C Bengesti-Sebes, km 0+000 - km 148-414"?
Mentionam ca este cunoscut faptul ca stadiul actual al executiei este de 87%, precum si rezilierea contractului cu ROMSTRADE. Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

8) Pentru reabilitarea DN66 Rovinari - Bumbesti Jiu, ati precizat in 10.07.2014 ca data de finalizare conform contractului este de 22.10.2014.
Care este stadiul actual fizic si financiar si care este noua data estimata pentru finalizare? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

9) In 07.08.2014 ati precizat ca sunt in curs de elaborare documentatiile pentru procedura de elaborare a studiului de fezabilitate si aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru sectorul de autostrada Targu Mures (Leordeni) - Acatari (DN13).
Care este stadiul actual de elaborare a documentatiilor? Cand se va lansa licitatia pentru realizarea studiului de fezabilitate? Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

10) Care este situatia actuala fizica si financiara cu privire la VO Radauti? Mentionam ca este cunoscut numarul contractului de lucrari precum si ca in 2014 nu au putut fi asigurate resursele bugetare necesare finalizarii lucrarilor. Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.


Acestea sunt intrebari care au primit in trecut unele raspunsuri mai mult sau mai putin la obiect, raspunsuri care trebuie actualizate.