Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

StefanA

Propunere:
Sa traga tare sa deschida de la Bacu pana la Teghes, cu o coborare temporara la dj.ul de la Teghes.
Se rezolva trecwrea de cale ferata si tranzitul prim Domnesti va dura foar cateva luni.
Si asa iesi onorabil pt toata lumea.

Ionut

E bine că măcar prin birouri s-au trezit la realitate, aparent.
Poate și public se trezesc, că ultimele declarații ale bossului Aktor... sunt... mă abțin.

dr4qul4

cnair ar trebui sa impuna la licitatii obligativitatea respectarii sau imbunatatirii aliniamentului initial al drumurilor nationale si judetene traverersate. Si a celor comunale daca se afla la mai putin de 500 m de case (intravilan).

Practica S-urilor trebuie sa inceteze. O fi mai ieftin, dar nu poate fi atat de ieftin sa pui sute de metri de asfalt si parapeti, in loc sa faci 10m in plus de pasaj.
Iar deranjul pentru oameni si intretinerea ulterioara sunt mari.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

panzer

Nu s-a discutat ca e un normativ de securitate prin care le fac in S si nu in T? A fost discutie goala?

Teoretic in S intri cu viteza mai mica. Desi daca ma gandesc la S-ul de pe DN7 la iesirea din Chitila peste CF, cred ca acolo am vazut cele mai multe accidente din viata mea, intr-un singur loc.

Altfel la DJ401A, ochiometric si mie imi iese culeea pe la omul ala prin curte.

danutzu_1069

#11764
Este expropriată si ceva de pe partea cealaltă a drumului, care, apropo este in jud Giurgiu, iar omu' ala are gardul la DG, pe limita de județ, el fiind cu proprietatea in Ilfov

LE: ca o corecție in urma măsurătorilor pe GMaps, distanta de la culee la pila, este de 15M, ceea ce face ca acea culee sa fie pana in DJ

adix


survola

^ Oriunde ar fi culeea neîncepută, cred că pasajul se putea face pe aliniamentul actual al DJ.
Chiar sunt curios ce economie s-a făcut cu acel S.

danutzu_1069

Au făcut economie la uzura neuronilor (neuronului)...

Grinzile actuale au 21m, si cred ca se puteau face mai lungi...

A, scuze, trebuiau puse grinzile in unghi fata de bancheta... Complicăciune mare... :lol:

Ionut

Autostrada A0 Nord DN3 (Pantelimon)-DN2 (Afumați) - CCECC - 05.09.2024 - filmare completă


adix


ijwtsh

Arata frumos pasajul asta de la Teghes, atata ca nu prea exista.

danutzu_1069

Deci, la Țegheș, cu câtva luni înainte de termenul de finalizare, încă se relocă utilități si NU sunt forați piloți!! fmm de treaba, si cu aia care au mințit ca va fi gata!!
Si Joi, 5 septembrie nu se vezi picior de muncitor care sa lucreze!!

slartibartfast

A0N4, la nord de lacul Cernica, spre DJ301. Pilele pasajului erau ieșite din pământ, nu am ajuns să le fotografiez. Doar două imagini care surprindeau toată activitatea. Scuze de calitate, au fost făcute în grabă.

Un excavator solitar săpa lângă aliniamentul autostrăzii


Pe aliniamentul autostrăzii, căștile portocalii roiau în jurul acestei chestii (nu-mi dau seama ce e) alături de o mică macara. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Eu încep să mă îndoiesc că CCECC va reuși să ajungă la DN2 anul ăsta.

Ionut

API pe Facebook

Când dăm uitării muzeul de pe A0 Nord?!

Cei 7 kilometri ai Autostrăzii A0 dintre nodul cu A3 și imediata apropiere a DN2 zac nefolosiți de la sfârșitul anului trecut din cauză că oficialii CNAIR și MT n-au binevoit să facă o conexiune temporară la Ștefănești sau Afumați, așa cum au promis de nenumărate ori în 2023.

Astfel că în 2024 ni s-a tot promis o descărcare temporară (bretea la sol și girație) în DN2 la Afumați făcută de chinezii de la CCECC. Deși putea fi gata... acum, încă se lasă așteptată. Ori o punem și pe asta fix de alegeri, ori s-a renunțat la ea și se dorește inaugurarea parțială a nodului A0-DN2 (pasajele pe bretele) care însă are șanse practic zero să fie gata în următoarele 3 luni.

Solicităm responsabililor MT și CNAIR în frunte cu Grindeanu, Scrioșteanu și Pistol să ne lămurească, dacă nu cerem prea mult.

Contractul pentru cei 8,6 kilometri dintre DN3 (Pantelimon) și DN2 (Afumați) a fost semnat cu chinezii de la CCECC în 16.03.2023, are ordin de începere emis în 22.05.2023 și prevede 12 luni de proiectare și 18 de execuție.

Deci termenul inițial de finalizare: noiembrie 2025. Numai că prima autorizație de construire, emisă în 11.03.2024, a fost doar pe aproximativ 2 kilometri în zona nodului A0-DN2. Abia recent, în 6 august, s-a autorizat și restul lotului. Așadar, termenul va fi "automat" extins până în februarie 2026.

Chinezii lucrează cu puține forțe proprii, dar au câțiva subcontractori locali care, teoretic, pot face o figură frumoasă. Deocamdată treaba merge decent la nodul A0-DN2 și au început timid mobilizarea pe zona proaspăt autorizată. Este mult de muncă și trebuie să demonstreze că pot spăla rușinea de la Centura Zalău, încă nefinalizată!

Concluzia: sunt în continuare șanse pentru deschidere în decembrie 2025, dar foarte slabe.