News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

adix


Claudiu T.

Lucreaza astia la Aktor fix cum le place astora de prin ministere. Deci nici nu trebuie sa se chinuie careva de acolo daca vor sa faca un video si sa spuna ca pana de 1 decembrie e gata TOT lotul 3 din A0S. Sunt portiuni asfaltate poate la gata,lipsesc doar parapetii,stalpii si marcajele.

Fac astia un video edit din bucati filmate cu drona si zic: gata,maine ne dam de la Constanta la Pitesti pe autostrada complet.

Ma uit ca Aktor vine cu asfaltul pana aproape de zona unde niveleaza pamantul. Asa e tot lotul. Dar macar lucreaza ce sa mai zic.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

gruia88

Intrebare vad ca aici au grinzi langa grinzi fara predale cum am fost obisnuit la majoritatea lucrarilor , se pune ceva intre grinzi inainte sa toarne betonul ca sa nu se scurga printre ele ca ma gandesc ca nu sunt perfect lipite.

Am vazut ca fierul in fac direct pe grinzi.

TibiV

Este optiunea constructorului.

Poate pune 5 grinzi/deschidere, cu predale, sau 12 grinzi/deschidere (cum este in acest caz) dar fara predale... Cand sunt mai multe grinzi, sunt  mai "suple" si ceva mai ieftine - dar fiind mai  multe costa probabil tot pe acolo, dar necesita apoi mai putina manopera (nu mai este nevoie de munca cu predalele)...

Este treaba constructorului sa isi faca calculele economice si sa decida ce il "coafeaza" cel mai bine...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mojito

Quote from: Deutschländer on August 08, 2024, 04:27:23 PM@Claudiu T. Nu are treaba cu romanul nu e obisnuit inca cu atatea benzi.
Are treaba cu faptul ca a fost prost proiectat. Pe langa ca nu a fost necesar de cele doua benzi care leg A0 Sud cu A2 Bucuresti, nu a fost spatiu suficient ci a fost efectiv prost facut ca trebuie sa schimb doua benzi in care trebuie trebuie sa acordezi prioritate (si schimbat din banda stanga spre banda din mijloc trebuie sa ai grija in plus sa nu schimba cineva din banda dreapta in mijloc).

Sincer, nu stiu de unde dracu le scoateti,  iesirea aia nu este cu nimic deosebita de alte mii de iesiri/intrari pe autostrazi. ca sunt doua benzi  eu gasesc asta super pozitiv, cand vezi prin Europa kilometri de  blocari a sensului din dreapta pentru ca ai o iesire  de pe o autostrada cu intrare pe alta cu trafic mare ai sa intelegi de ce este bine sa ai doua benzi. Am stat 45 minute  pe langa Grenoble,  dupa aia 60 de minute   pe langa Valence si inca 45 de minute langa Montpellier  acum o saptamana  din acest  motiv, nu te poti incadra in traficul de pe a doua autostrada suficient de repede ca sa liberezi banda si se blocheaza toata autostrada de unde vii. la fel pe langa Ljublijana. Si ghici ce fac francezii,  fac o a doua banda sa iesi si largesc zona de intrare pe autostrada la doua benzi. Lucru care se vede ca nu produce blocari in alte orase mari, creste fluiditatea,  de exemplu langa Toulouse sau Bordeaux. Si acum pe Bucuresti traficul este destul de redus comparand cu alte orase de aceiasi dimensiune iar numarul de benzi pe sens este de doua....daca ai 4 sau 5  (eu o stiu bine pe aia de la Toulouse ca iau avionul de acolo), cu trafic super dens si in viteza. cand trebuie sa schimbi banda de pe banda 5 pe banda 1  in 2 km  ca panoul care anunta schimbarea este pus cu 2  km inainte.... Pui semnal dreapta, si te strecori, iei fata lui ala , iei si lui alalalt, vezi ca unu e marlan si nu te lasa, il lasi sa se duca, vezi TIR  de Ro stai in banca ta, vezi TIR de Franta te bagi ca stii ca te lasa. Civilizatia pe autostrada se invata, din pacate la prea multi soferi TIR-isti in Ro, Srb, Ukr, Spania sau Polonia  asta lipseste la greu.

panzer

From Video to Text:
- apeductele de la Odoreanu sunt 3 bucati, pana la 3m diametru.
- apeductele de la Bragadiru sunt mai mici dar insotite de puturile de captura.

Mai important: deja au solutia agreata de Apa Nova.

Si da, cat de multa "carne" ar tb sa primeasca si Aktor si Cnair ca nu s-au inteles pe optimizari 2 ani de zile. Si ce putin inseamna 1 milion pentru 1 an de intarziere.

voicul

@pasa_andrei din ce am urmarit eu ramai pe DNCB doar daca vrei sa pierzi mai mult timp. In rest chit ca e coada aia (bine poate nu cea exact din video) tot mai rapid e pe A0.

In primul video a lui @adix de azi observ urmatoare activitate interesanta: in stanga se face movila de pamant exacvatorul de pe ea o pune in camioane pe partea dreapta.
Nu ar fi mai simplu sa se puna direct unde trebuie de camioanele care aduc acest material?
Care e explicatia pentru ce fac?

bekxy

Astă seară la 5 jumate, de la Măgurele spre Jilava era ca ,,în zilele bune". Pare că deja au început să se ferească de Bragadiru și au revenit pe centură.

voicul

Eu as zice si ca poate parea gresit:
Toate dopurile de pe DNCB sau adunat la Bragadiru. Dar de ce e dop acolo?
Pentru ca vin non stop masini de pe A0.
Deci pentru ca multi aleg A0, la DNCB Bragadiru se face coada.

daniel_avram

Chinezii au primit AC pentru restul lotului 3.





Powered by API/PUM imgur uploader

sursa

Voicu

#11365
@Mojito: nu cred că s-a legat nimeni de numărul benzilor pe bretea, e ok să fie două. De ce ne legăm noi, cei care în mod curent circulăm pe alte autostrăzi decât cele românești este (ca și la A10-A1 direcția spre București) trecerea mult prea din scurt și semnalizarea necorespunzătoare (a, că nu ar fi respectată e altă poveste).

Caută un nod oarecare de autostradă în Germania, vizualizează-l din satelit și vei vedea că:
a) numărul de benzi pe sens care se întâlnesc la confluență se păstrează pentru câteva sute de metri (chiar și 500 dacă traficul o cere)
b) următoarea reducere de bandă, dacă e cazul, se face după alte câteva sute bune de metri
c) banda întâi a autostrăzii în care se intră are, de regulă,linie dublă pe partea  ei dreaptă: continuă pentru cei care vor să iasă, întreruptă pentru cei ce vor să intre. Tocmai ca să previi conflicte de genul celor pomenite de @Deutschländer

danutzu_1069

Pentru cei care ați fost mai pe inserat pe la nodul A0 A2, dar si la podul peste Dâmbovița, oare iluminatul a devenit complet?
Ca la darea in trafic, dar si la câteva zile după, era din doi in doi

naivu

M-am uitat pe podcastul lui Barbier https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=459552 , pe la 1h:10min vorbesc de lotul Aktor. Am ramas socat sa vad pe Barbier (inteleg ca a fost la CNAIR, dar aici incerca totusi sa fie jurnalist) insistand sa-l contrazica pe Alin Serbanescu (purtatorul de cuvant al CNAIR) care zicea ca Aktor nu va termina in decembrie; m-as fi asteptat invers, ca jurnalistul sa fie pesimist iar oficialul optimist.
Nu stiu ce jocuri face Barbier (alias "autostrada for fun") dar jurnalist nu e.

horatiu.cosma

Dă din coate și Barbier, că poate îl bagă cineva in seamă dinspre politic și îl aduce înapoi pe un scaun călduț la CNAIR sau CNIR. Doar gura e de el, multă aroganță și tupeu, plin de sine, o grămadă de combinații dubioase cu Straco și alți ciudați din domeniu. In 2021 l-am găsit director general adjunct la CNAIR, pus politic de PNL anterior. Pur și simplu nu făcea nimic, zero dosare mișcate, in schimb tot felul de jocuri murdare. El aproape i-a băgat în faliment pe Marcotim cu promisiunile alea dinspre Straco că îi plătește și nu i-a mai plătit niciodată. Când nu i s-a mai prelungit mandatul a fost show total, plânsete, amenințări, telefoane din toate direcțiile, inclusiv de la fosta familie, ce să mai, nebunie. A rămas cu sechele de atunci, așa că o să îl tot auziți repetând cât e el de deștept și cât suntem noi de răi.

adix