News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

carutasul

La asta mă gândeam și eu acum. Și ar fi un foarte mare progres, nu prea îmi mai pasă de DN4 când pare așa aproape A2...

Mascarpone

Quote from: Mascarpone on August 25, 2022, 10:07:33 PMNodul rutier cu DN4. Poate cineva sa explice ce-i cu pasajul din stanga care uneste 2 bretele?

@stangabriel se pare ca a fost in proiect.

panzer

Este suspecta inactivitatea la super nodul cu A2, pe pasaj in sine.
Restul este business as usual.

dr4qul4

Este pentru transporturile IMGB - Oltenita.
Desi pare greu de crezut, fosta Industrie de Masini Grele Bucuresti inca produce echipamente industriale grele. Acestea se exporta prin portul Oltenita, astfel incat avem bretele la sol atat la SOs Berceni x DNCB cat si  la DNCB x DN4 si acum pt traversarea A0.
Doar nu ati vrea ca un transport agabaritic, de 60-100 tone (sau mai mult) sa urce pe pasaje.
Portul Oltenita a fost mereu amenajat pt transporturi agabaritice, ajutat si de faptul ca DN4 traverseaza doar podul peste Dambovita de la Budesti. Spre deosebire de un pod peste un Arges, cu gababarit pt navigatie, plus poduri peste Sabar si Neajlov.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


hefaistos

IMGB tocmai a fost demolata.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

Nu complet. Au mai ramas cateva hale printre care si cele ale General Turbo si Walter Tosto care produc echipamentele agabaritice

Walter Tosto, companie specializată în producţia de cazane sub presiune inclusiv pentru industria nucleară, a declarat pentru ,,Adevărul" că nu tot terenul va fi vândut pentru că aproximativ 30 - 35 de hectare sunt deţinute de alte companii.

Quote,,Noi (Walter Tosto, fostul FECNE - n. red.) rămânem pe platforma IMGB. Mai este şi compania General Turbo,  dar şi alte companii care deţin împreună alte 30 - 35 de hectare", a afirmat Lucian Rusu la 7 septembrie a.c.

Acesta a precizat că derulează împreună cu Ministerul Transporturilor un proiect de lărgire a şoselei de centură a Capitalei în scopul facilitării transporturilor agabaritice către Portul Constanţa.
- sursa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

^4 saptamni ... teoretic contractul e gata de acum 1 an, deci de ce dati ca daca si ar fi "daca si cu parca pe langa poate" ar termina in 4 saptamani?
Suntem unde suntem si daca s-a zis Mai - Iuni - Iulie - August pentru deschiderea pana la A2, e un motiv.

dr4qul4

Eu sper sa deschida pana la A2, pana in 30 Iunie. Altceva conteaza mai putin.
Nu au nici un motiv sa nu o faca, desi ar fi putut fi gata de anul trecut dar au preferat sa traga matza de coada pana la alegeri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

hefaistos

Având în vedere stadiul lucrărilor și ritmul specific turcilor as miza ma degrabă pe august
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

rezin

@hefaistos,

 calitatea asfaltului pus în operă vara, este de obicei, superioară, celui pus în condiții mai mai mici de temperatură .

carutasul

la asfalt și la hidroizolație și eu am presupus că așteaptă vreme mai bună (de acum gata, s-ar zice că a venit). Dar mai sunt și alte operații pe care le pot face acum și mă gândesc la podul de peste A2 unde aparent nu au înaintat prea mult (poate nici nu se vede progresul dar asta e impresia). Până la urmă la ce mai au ei de asfaltat o lună ar fi de ajuns dar să aibă terasamentul peste tot, dat drumul la trafic peste autostradă (chiar și pe ciment ca să poată lucra sub) și atunci aș fi mai relaxat. Vom vedea ce va mai fi... Parcă nu aș vrea să văd același episod, la scară mai mică; la lotul doi de fapt au întârziat pentru că anul celălalt au tot lălăit-o cu supratraversările. Anul trecut au lucrat destul de ok dar întârzierile de la supratraversări i-au cam costat... Acum nu mai au decât două la care nu se circulă pe deasupra cred...

adix


TibiV

#9538
Multumim, @adix !...

Mai trebuie doar 6 grinzi metalice peste A1, inca vreo 18 peste CF Bucuresti-Craiova si este aproape gata A0S L3....Adica "piece of cake"!...
Ah, am uitat.... Mai au niste pasaje care nici macar nu au iesit din pamant... dar ce mai conteaza? Nu este  un capat de tara/de A0 Sud...   :lol:  :rofl:  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

eh... monteaza catapulta pana le-or termina  :((