Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 12 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Contestația chinezilor pe Nord lot 3 împotriva Ictaas a fost admisă la CNSC.

alecu26

Daca turcii au o problema in a termina anul asta intre DN5...DN6 cu siguranta au o problema si mai mare in a termina in Aprilie 2023 cand ar fi termenul contractual. (nu par sa fi avut blocaje majore care sa justifice ceva extensii de timp).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

CapitanulPtk

@Horatiu, multumim de informatii. Despre Lotul 1 Nord se mai aude ceva?

CapitanulPtk

 Lotul I al A0 Nord:

15 iunie 2020 - castigator initial NUROL INSAAT VE TICARET A.S
21 Octombrie 2021 - Asocierea 𝗜𝗺𝗽𝗿𝗲𝘀𝗮 𝗣𝗶𝘇𝘇𝗮𝗿𝗼𝘁𝘁𝗶 & 𝗖 𝗦𝗽𝗮 𝗜𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮 𝗦.𝗽.𝗮 – 𝗥𝗘𝗧𝗧𝗘𝗥 𝗣𝗿𝗼𝗷𝗲𝗰𝘁𝗺𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲𝗺𝗲𝗻𝘁 redesemnata castigator.

1 an si 9 luni de la desemnarea castigatorului initial pentru un lot in campie si inca nu avem un contract semnat, devine ridicol..

GAC

Macaronarii vor trage de timp... si vor lucra execrabil...

In acest caz, vad totusi o excelenta oportunitate de a acoperi vidul legislativ, cand un castigator de licitatie nu se grabeste sa semneze. Din nou, 2-3 randuri ex-ante ale unui individ numit (prim)ministru pot face minuni, de exemplu, cum ar fi un OUG care sa prevada:
"in cazul in care castigatorul licitatiei nu prezinta toate documentele necesare si nu semneaza in 30 de zile de la data desemnarii (data respingerii contestatiilor, daca a fost cazul), atunci va fi descalificat, urmatorul clasat avand dreptul de a incheia contractul respectiv. De asemenea, ofertantul descalificat va avea obligatia de a plati beneficiarului diferenta dintre valoarea ofertei de pe locul 2 si oferta sa (cea initial desemnata) in termen de 10 zile lucratoare; In cazul in care ofertantul descalificat nu plateste in termenul stipulat, atunci, acest va fi descalificat de la toate licitatiile in derulare si nici nu va mai avea dreptul sa participe la licitatii publice 5 ani".
De genul asta de masuri legislative avem nevoie...

dorum

o sa ajungem sa ne para rau dupa turci :(

rocklee

#4341
Este vreo contestație  pe lotul 1 Nord ...de nu se semnează cu pizzaboy....
Eu ias prefera pe Chinezii pe lotul 3 sa vedem ce le poate capul..



NGC

^

E de fapt recursul celor de la PIZZAROTTI, care nu au fost multumiti cu decizia CNSC.

NGC

#4344
A0 Nord L3

Quote from: horatiu.cosma on February 22, 2022, 12:41:57 AM
Contestația chinezilor pe Nord lot 3 împotriva Ictaas a fost admisă la CNSC.

Chinezii nu au contestat nimic la ICTAS, ci doar faptul ca nu li s-a acordat punctajul corect.

Quote from: NGC on December 21, 2021, 05:18:36 PM
Quote from: NGC on October 26, 2021, 10:22:31 AM
Vrabiutele spun ca oferta financiara a celor de la CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION este mai buna, dar cu toate acestea, noul castigator este ICTAS INSAAT. Trebuie sa ne asteptam la contestatii.

CCECC a contestat punctajul acordat la evaluarea tehnica. In functie de rezultat, ar putea ajunge chiar si pe locul 1.

1) CCECC 1:0 CNAIR -> Mai intai CNAIR a incercat sa ii elimine cu totul dupa metoda Banca Mondiala si nu le-a mers.

2) CCECC 2:0 CNAIR/MT -> Apoi, anul trecut s-a facut celebra modificare legislativa prin care companiile chineze nu mai pot lua parte la achizitii publice, dar asta nu a putut fi aplicata aici pentru ca oferta era deja depusa.

3) CCECC 3:0 CNAIR/MT -> Ce le mai ramanea sa faca? Pai atunci sa ii depuncteze astfel incat sa nu poata castiga, dar CNSC a dat dreptate chinezilor. Mai poate urma CAB, dar nu ar trebui sa ne asteptam la rasturnarea situatiei.

Este clar ca planul a fost tot timpul eliminarea chinezilor, inclusiv cand la MT si CNAIR s-au aflat "forte partizane". Si cel mai bun exemplu este unul bun de cascadorii rasului, exemplu care are legatura cu depunctarea, unde pentru acelasi expert si aceleasi documente, pentru CCECC s-au dat 3 puncte, iar pentru ICTAS 4 puncte.

Quote
Consiliul constata ca pentru ofertantul ICTAS INSAAT, desi este vorba de acelasi expert, comisia de evaluare a acordat punctajul maxim (4 puncte) asa cum rezultă din comunicarea rezultatului procedurii nr. 92/100553, aceasta evaluare, la nivel maxim, fiind constanta in toate procesele-verbale in care s-au calculat punctajele aferente factorilor de evaluare.
Aceasta evidenta anomalie (acelasi expert sa fie punctat diferit in doua oferte diferite), in conditiile in care respectivul expert a prezentat aceleasi documente (CV, recomandari) nu a fost explicata sub nicio forma de autoritatea contractanta.

Trageti voi concluziile. Dupa reevaluare, chinezii ar trebui sa ajunga acum pe locul 1.

SUHOI

Precum  loturile UMB din A3 care  in prezent  sunt complet scufundate in mocirla (la propriu) -si totusi aici se lucreaza la structuri si fabrica de grinzi cat se poate de  serios - cam tot asa termenele de finalizare ale A0 Sud sunt complet scufundate in ceata!!! Desi   A0 Sud este o autostrada  cu loturi 100% de campie, desi la structuri  au de traversat doar niste garle-santuri (nici macar paraie nu pot fi numite acele cursuri de apa), desi intr-adevar pe cele 3 loturi (dar mai mult ca sa nu-ti fie jena ca executi o asemena autostrada inel de centura de capitala cu 0 structuri serioase) sunt 2-3 structuri mai acatarii la interchange-ul A0/A2 si A0/A1, si la descarcarile A0/Dn5 si A0/Dn6 miscarea pe cele 3 loturi este mai mult decat "jenibila"!! Povestile cu dificultatea achizitiei  balastului pentru corpul autostrazii este pentru cei sensibili la telenovele! Eu nu zic ca trebuie sa vedem si  aici (A0 Sud) aceeasi miscare ca si pe Dex Galati-Braila dar totusi ..... :lol: Vom vedea cum se va misca UMB pe lotul lor din Nord si daca si la ei va fii aceeasi telenovela cu balastul! Sau la UMB nu se pune ca ei "joaca" numai in piese in care chiar daca "partenerul serios" nu este serios, ei ca si constructori sunt intotdeauna seriosi, ba mai mult preiau si din obligatiile "partenerului serios' astfel incat acesta sa para ca totusi se implica in derularea proiectelor cu celeritate!!! :D

reed

#4346
s-a mai scris,pe lotulurile din sud nord nu se cere terasamente din balast.

raulbogdan23

^

@reed cred ca ai vrut sa zici loturile din nord

Si da, s-a mai discutat si rediscutat

elphax

poate ar fi totusi bine sa castige si chinezii ceva proiect major, sa vedem cum se descurca ...

miahi

^ Avand in vedere ca alte proiecte firmele chinezesti nu mai pot castiga in viitor, nu vad nicio utilitate sa lucreze un proiect si sa plece. Nu prea ne alegem cu nimic, ba din contra poate cu un lot destul de important de autostrada blocat cand iti e lumea mai draga.

Daca vreti sa vedeti cum se descurca fimele chinezesti, lucreaza la centura Zalaului si sunt ceva filmari de pe acolo facute de colegi de pe forum .