Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.


oneLess

Pe harta CESTRIN editată ieri 08.12.2021 la 10:40
apare la Stadiu fizic

A0S1 - 16,43%
A0S2 - 36,29%
A0S3 - 0%

A0N1/2/3/4 - 0%

rota

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lotului 3 a sectorului Nord din Autostrada de Centura București (A0)
--------------------
‼️Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunță că joi, 09.12.2021, CNAIR SA a finalizat procesului de reevaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului de "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600".
‼️Ofertantul declarat câștigător este IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., cu preţul de 413.665.346,64 lei fără TVA .
Durata contractului este de 30 de luni, din care 12 luni sunt destinate perioadei de proiectare și 18 perioadei de execuție a lucrărilor.
‼️Perioada de garanție este de 10 ani.
‼️Lungimea acestui sector este de 8,60 km.
‼️În cadrul contractului, viitorul antreprenor va realiza mai multe lucrări de artă complexe, incluzând 7 pasaje pe și peste autostradă, două dintre acestea având lungimi de 318,30 m, respectiv 466,50 m. sursa

DarkFranck

Hai că poate de data asta e cu noroc. Chiar e important să se împingă tronsonul ăsta cât mai repede înainte, ca să nu avem gaură prin 2024 între loturile UMB. Și poate reușim să avem și A0N complet prin 2025.
Fluctuat Nec Mergitur

paullie

2025? Cred ca visam frumos. Pizarotti pe A0N1 ring a bell?

Duta C

Cu pizza e de rau....si in cel mai bun caz daca va reusi ceva va fii cu valuri ca pe A10!....este incredibil!

alecu26

DESA au utilaje si la UMB pe A3 si cred ca si la Astaldi pe Pisi5
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

Autorizatie nr. 68 - "Autostrada de Centură București, km 0+000 – km 100+900, Lotul 1, Sector 1: km 52+070 – km 52+770 aferent Centura Nord, Sector 2: km 52+770 – km 69+000 aferent Centura Sud, Etapa 2"

Numar înregistrare autorizatie si data emiterii ei - 47550/09.12.2021

Durata de valabilitate a autorizatiei - Până la finalizarea lucrărilor, cu condiţia începerii execuţiei lucrărilor în termen de 12 luni de la data emiterii

Durata de executie - 21 luni

http://mt.ro/web14/documente/interes-public/autorizatii/2021/68/AC%2068.pdf

MT

alexd4u2

A0 Sud - Lot 1, Intersectia cu A2, 12.12.2021

RaduG

Pentru că apare recurecnt, inclusiv în clipul de mai sus, nedumerirea cu pilele construite pe actuala bandă de urgență, se cuvine un răspuns educat. Acolo nu va mai fi o bandă de urgență, vor fi 3 benzi dincolo de pile, spre nord (fișierul e cu susul în jos) - așa cum apar mai jos:





Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

Sa indraznesc sa sper ca benzile acelea suplimentare se prelungesc si fac legatura cu intrarea pe centura? Oare atat de destepti suntem?

alexd4u2

A0 Sud Lot 1 - Nod A2 | Video comparativ cu evolutia lucrarilor la 28 de zile distanta:

RaduG

#4137
@Skynick: Are legătură cu faptul că breteaua C, de descărcare de pe A0 Sud pe A2 este pe două benzi. Nodul A2-DNCB nu va fi modificat, nici nu e parte a acestui proiect.

Nodul A0-A2 corect amplasat, cu nordul în sus adică. Bretelele denumite conform proiectului, de la A la D cele interioare, de la E la H cele exterioare. Caracterele roșii mari sunt de 50.000mm, pentru a vă da seama de scară:





Powered by API/PUM imgur uploader

gdaniel

Inaltimea caracterelor nu e cumva 10.000 mm adica 100m, par sa acopere jumate din distanta intre 2 notatii longitudinale de A0..

danpandrea

Dacă tot s-a menționat banda dublă a bretelei din nod, aveți idee care a fost motivația pentru care s-a ales C-ul care duce în oraș și nu D-ul care facilitează traficul A2-A0Sud?