Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

".... si multe camioane de ciment/var" adica... ciment+var = Dorosol
Daca ai vazut asa ceva, chiar lucreaza la  imbunatatirea si stabilizarea pamanturilor coezive pentru fundatii

Desi ma asteptam sa inceapa cu drumul tehnologic....

Ionut

Teoretic depozitele se fac pe aliniament, da. Si in spatiile de servicii și desigur în organizare. Dar de ce întrebi?

bekxy

A filmat @⁨R@du, de la Sintești la Jilava.
In sfârșit se vede ceva mișcare. Și balast. Și camioane.
Și curaj, adică fer la Sintești :D...


stangabriel

Dupa zona decopertata, pare doar latimea autostrazii, deci presupun ca elementele santierului o sa fie pe aliniament.
Vesti bune.

Nu prea am inteles exact, daca se lucreaza la proiectarea legaturii cu Aeroport Otopeni viitor T2, nu se va aduce si la T1 ?

GIV


vm75

#4010
Pun doua poze de pe lotul 2 Nord UMB din aceasta dimineata. Sunt facute din DN1 inspre est. Nu se lucra, erau cateva utilaje parcate la cateve sute de metri de DN1. Pare ca s-a stabilizat cu Dorosol (multumesc, Ionut, am corectat), asa cum au zis colegii mai sus




Ionut

UMB nu lucrează duminica.
Mulțumim de poze!

PS. Nu este Durosol, ci DOROSOL, lianti hidraulici marca înregistrata HOLCIM. Există și concurența, desigur. Dorosolul este xeroxul copierii laser sau scotch-ul benzilor adezive.

alexd4u2

A0 Sud, Lot 1, Intersectia cu A2, 14.11.2021:

Duta C

Greu de tot ies structurile.......din istorie eu stiu ca turcii erau rapizi si ajungeau una doua in muntenia....ceva ia buimacit intre timp!

Sorinus

De ce au demolat o bucata din banda 1 de pe A2?

TibiV

Raspunsul este evident pe filmare: ca sa faca pilele de la nord de A2.

Intrebarea "grea" este alta: cum de li s-a permis sa faca pilele alea practic pe banda de urgenta a A2, sensul spre Bucuresti?!?!...
>:(
Si chiar daca banda de urgenta va aparea din nou dupa ce termina cu pilele noi, vor fi zero sanse ca in viitor sa se largeasca A2 la 3 benzi pe sens - si o a treia banda a devenit de fapt necesara de vreo 4-5 ani.
Iar dupa ce acolo va fi nod A2-A0, o a treia banda va deveni vitala...

Deci a fost acceptat un proiect de kkt.
Bine, justificarea ar fi ca CNAIR, "in intelepciunea sa", nu accepta pila mediana...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

#4016
^^Au demolat probabil pentru fundatiile viitorului pasaj al A0 peste A2. Poate par mai deplasat, dar nu as fi fost de acord cu nicio "gatuire" a A2 mai mult de banda de urgenta. Probabil s-a autorizat pe perioada rece a anului cu speranta ca nu va incurca foarte mult traficul, dar sunt perioade cand se blocheaza destul de tare acolo, am prins intr-o seara 20 minute de blocaj .

Later Edit: Mi-a luat-o @TibiV inainte cu reply-ul si vad ca este de aceeasi parere :).

survola

Se poate face o a treia bandă la A2, dar nu trebuie să fie neapărat și sub pasaj.
Adică poate fi bandă exclusiv pentru intrare și ieșire între cele două autostrăzi, iar A2 strict sub pasaj rămâne la 2 benzi plus urgență.
Sau se renunță la banda de urgență între cele două bretele ale nodului și rămân sub pasaj 3 benzi dar fără bandă de urgență.

dr4qul4

#4018
nu va mai fi nevoie niciodata de 3 benzi in acel loc. Mai important este nodul acela si sa nu uitam de radialul DR8 care va prelungi Splaiul pana in A2 (dincolo de A0).
Dar asta nu inseamna ca este OK sa o restrictionam la o banda pe sens pe timpul santierului. Daca se blocheaza contractul si ramanem asa la vara?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneway

Au inceput forajele la A1-A0 si cu a doua foreza :)






Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025