News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

alecu26

Balastul de arges nu are parte fina. O fi buna la multe multe chestii...dar o curba granulometrica deficitara il face inutilizabil ca strat de fundatie din ballast la drumuri, si paote chiar si la umpluturi.

E important sa fie o curba granulometrica continua, ca altfel raman goluri. Exista chiar si un ballast numit...amestec optimal, dar acela in general se obtine in mod artificial.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasa_andrei

Filmez cam de 2 ori pe luna. Sa nu credeti ca pe mine e vreo fericire cand merg si vad ca e cam acelasi stadiu. Maine vine clip cu nodul de la DN5 unde la inceput clipului o sa vedeti cam cat de multa umplutura mai avem nevoie la podete... Oricum eu am zis ca din prima ca decembrie 2023 este primul termen ca si pariu pentru LOT 2.

survola

Să nu îmi spuneți că aceeași problemă (lipsa de balast) o să apară și la rampele de la giratoriile suspendate ale DNCB!

GIV

chiar sunt curios,  au impus aceeasi cerinta,  exclusiv balast?

ERIS.M

Quote from: survola on August 19, 2021, 07:48:05 PM
Să nu îmi spuneți că aceeași problemă (lipsa de balast) o să apară și la rampele de la giratoriile suspendate ale DNCB!
EXCLUS, aici antreprenorii plătesc prețul pieței și nu sunt probleme !

pasa_andrei

#3440
Chiar si daca au impus nu poti sa compari niste rampe de la pasajele de pe DNCB cu 33 km de autostrada.

Video cu Nodu DN5. + cateva imagini de la nivelul autostrazii.



Enjoy!

mike_us

Per total e destul de dezamăgitor sudul centurii:

  • Lot 2 se lucrează dar destul de modest
  • Lot 1 pare si mai încet progresul
  • Lot 3 nici măcar nu e gata proiectul

  Pina acum s-au tot cautat scuze: nu este balast, e primul lor contract in România dar deja cred ca promisiunea domnului Drula de a se circula pe toată partea de sud in 2023 pare compromisă. Eu zic ca ar trebui sa vedem niște acțiuni anul asta.

ijwtsh

Promisiunile se fac acolo unde castiga UMB/Strabag/Porr..., nu altundeva :lol:

Sorinus

Mai sunt 2 ani si ceva, la structuri se lucreaza, fie si taraiat, doi ani ptr 30km la campie e total posibil. Eu as fi multumit sa-si pastreze ritmul, sa acumuleze depozite de balast si sa bage mare cand au suficinet. Pana atunci, pot termina structurile.

mike_us

^ S-a promis tot inelul sudic in 2023 (51 km nu 30 km) si o porțiune deschisa înainte de sfârșitul anului viitor (https://ziare.com/politica/stiri-politice/finalizare-inel-sudic-centura-ocolitoare-bucuresti-1683477).
Considerând ca un lot nici măcar nu e început iar celelalte 2 sunt deja in urma cu graficul de lucrări as prefera sa vad ca se face ceva cit mai curind nu sa așteptam pina in ultimul moment.


hefaistos

La turci, daca se deblocheaza treaba cu balastul se vede ca sunt pusi sa faca treaba si sa-si ia banii.
La Aktor... nu pot sa scriu mai departe, m-a luat o durere de cap si nu ma pot concentra.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

kola

Salutare colegi,
stie cineva unde s-au ascuns cei de la Aktor?
In organizare nu era nimic si de 2-3 saptamani nu vad nicio miscare la intersectia A1 cu A0
Aveti si dovezi de asta seara




nenea_hartia


pbh

Au tras tare la inceput sa ridice birourile si sa puna AC. Era stringent sa poata proteja omul si laptopul de canicula.

pasa_andrei

Si ultimul clip de pe A0 pe luna lui August . Portiunea cu cele mai mari sanse sa o vedem gata in decembrie 2022. La cum merg lucrarile cu balastul nu o vad gata la anul. Va las pe voi sa va spuneti pararea.



Enjoy!