Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Eu din ce stiu si din ce am vorbit cu cei de pe santier, toate nodurile de pe Sud ( cel putin la Alarko) o sa fie la 1 banda pe sens. M-as bucura foarte tare evident sa fie cu 2, dar chiar nu cred.

danutzu_1069

Ar mai fi de mentionat ca schitele prezentate sunt "aberatiile" IPTANA / 2007, din SF... si care nu este obligatoriu sa corespunda cu PT final....
Si inca o observatie, tot ce este la Sud de A2 are bretele pe pasaje... si probabil ca iptana sa gandit sa faca bretelele la 7 m in ideea de a fi pregatite pentru 2 benzi.
La Nord de A2, nu avem niciun fel de structura ci doar terasament...

ovicor

Tinand cont ca A0 Sud e preconizat a se termina inainte de A0 Nord, cred ca s-ar justifica bretele cu doua benzi, macar pana la inchiderea inelului.

danutzu_1069

Daca se continua cu afirmatiile ca... sunt 2 benzi pe bretelele de la sud de A0 pentru ca... trafic, atunci intreb io, breteaua D de ce nu are 2 benzi??? Ca vine de la constanta si merge spre A0 sud... deci trafic mare....
La fel imi pun intrebarea pentru ce trafic ar fi nevoie de 2 benzi la breteaua E, aia care vine dinspre Bucuresti spre A0 sud....

Cum spuneam... aberatiile IPTANA /2007

Fred

Quote from: ovicor on July 28, 2021, 12:43:43 PM
cred ca s-ar justifica bretele cu doua benzi, macar pana la inchiderea inelului.
Si dupa aceea? 1 an mai tarziu le inchid si le reconstruiesc pe cele de nord? Autostrazile astea se construiesc pentru 2-3 ani si dupa aceea se refac?

Europiu

#3335
Quote from: danutzu_1069 on July 28, 2021, 11:33:37 AM
Ar mai fi de mentionat ca schitele prezentate sunt "aberatiile" IPTANA / 2007, din SF... si care nu este obligatoriu sa corespunda cu PT final....

Eu rămăsesem cu impresia că imaginea postată de RaduG este "proiectul lui Alarko" ???


Quote from: RaduG on July 27, 2021, 08:33:38 PM
În proiectul lui Alarko, unele bretele au o formă ușor diferită față la planurile de la licitație, dar în linii mari suntem cam tot pe acolo
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

Ete na, ai vazut public vreun proiect?  :lol: :lol:

Europiu

Da, chiar! Off-topic: de ce, odată aprobate de CNAIR, PTE-urile nu sunt de interes public? Are de-a face cu faptul că CNAIR e S.A., chiar dacă cu capital majoritar de stat?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

tom_sawyer

#3338
Va "luați" degeaba de Radu :D A făcut o captură de aici:

Quote from: cutter on May 22, 2021, 08:20:27 PM
Quote from: Goldmund on May 19, 2021, 05:54:47 PM
Are cineva harta cu A0 din spatele lui Dan Barna de aici:

LOT 1


LOT 2


Și în format PDF (fișiere mari) aici:
https://drive.google.com/drive/folders/1xsjOPFD8T9M5HA6Xax3Y0kqRGq1k402-?usp=sharing

PlayStation

La nodul cu DN4, breteaua Bucuresti-Jilava e conectata cu breteaua Jilava-Oltenita, sau mi se pare mie

RaduG

#3340
True, ca să clarific pentru toată lumea, îmi cer scuze că nu am fost suficient de explicit.

Desenele în format dwf sunt vechi, de la SF-ul făcut de IPTANA. Sunt cele pe fond alb, cu bretelele măsurabile și măsurate. Nu înseamnă că așa se vor executa.

Desenele cu harta din satelit pe fundal sunt cele ale lui Alarko, de execuție (PTE), dar nu de o rezoluție suficientă ca să poți măsura lățimea bretelelor.
Avem presupun posibilitatea să cerem PTE pe legea 544 de la CNAIR. A încercat cineva?

LE: O să încerc un PDFIMPORT în Autocad să văd dacă-mi iese. Revin.

Oneinthecrowd

@RaduG: merge si cu xref daca vrei doar sa faci cateva masuratori.

RaduG

#3342
353.722 de obiecte mai târziu, și niște erori inerente, avem Lotul 1 al A0 în format dwg, adus la scară, frumos, precizie a 4-a zecimală de mm (Angstrom, da?):
https://drive.google.com/file/d/1m_xHnM76lgKQ0k-A5mmFyoR33AJQu6AW/view?usp=sharing

Situația este după cum urmează (pentru A0 am pus direcțiile Giurgiu-Ploiești, pentru A2 evident București -Constanța)

Bretea Lățime (m)           Direcție
A        5+2*0,75             Ploiești-Constanța
B        5+2*0,75             București-Ploiești
C        2*3,75+2*0,75   Giurgiu-București
D        5,4+2*0,75          Constanța-Giurgiu
E        4,5+2*0,75          București-Giurgiu
F        4,5+2*0,75          Giurgiu-Constanța
G        4,5+2*0,75          Constanța-Ploiești
H        4,5+2*0,75          Ploiești-București

Bretelele A-D sunt cele din interior, cu viraj la (aprox) 270 grade, bretelele E-H sunt cele de la exterior, cu viraj de (aprox) 90 de grade. Aproximațiile sunt pentru că cele două autostrăzi nu sunt perpendiculare, ele intersectându-se la un unghi de 60 de grade.

În concluzie, avem 7 bretele cu o singură bandă, una singură cu două benzi, cea în care vii de pe A0 dinspre sud (Giurgiu) și intri pe A2 spre București.

De ce? Vă las pe voi să comentați.

De final, o captură cu breteaua dublă (iar cu nordul la sud):





Powered by API/PUM imgur uploader



Europiu

Exact la acea bretea făceam și eu referire... Ciudat că numai una și venind dinspre sud...





Powered by API/PUM imgur uploader
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

PlayStation

@Europiu
@RaduG
Acea bretea pare sa aiba cele mai stramte curbe dintre toate bretelele