Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

alecu26

Podul peste raul Sabar o fi el mic, dar e in arc cu deschiderea destul de maricica.

Nu mai are nimeni plansa de la SF?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

^
Quote from: NGC on July 10, 2017, 03:57:50 PM
Cine are nevoie de toata documentatia tehnica de la licitatia lansata zilele trecute, o poate descarca direct de aici.

storage.cnadnr.ro/achizitii/ID1077/Documentatie_tehnica_faza_SF.rar

adiarc

^^ datorita urbanizarii ( betoane,asfalt ), apa nu se mai infiltreaza unde cade si astfel la o ploaie torentiala ( tot mai dese - incalzirea globala ),orice paraias se poate rapid transforma in fluviu...aici chiar ca e nevoie de supradimensionare in stil Bechtel .
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

reed

#3318
Multumim Tow Sawyer, pentru Varianta Sud  peste Sabar este pod normal:
(KM 94+322)



2 poduri in arc sunt:
Apeduct Bragadiru
(KM 88+009)



si pod peste canal Arges
(KM 96+867)




RaduG

Deși planurile sunt postate la pagina 21 a topicului, am profitat de desenele în dxf ca să fac o captură de detaliu, în format A0, cu nodul A0-A2, în care se poate decela numărul de benzi de pe fiecare bretea și alte multe informații:





Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Inteleg ca peste A2 va fi structura metalica, si in rest cu grinzi de 40M....

Hercule

Toate bretelele de la nord de A2 sunt cu 1 banda, iar ce e la sud sunt cu 2 benzi. Sper ca vad bine. Asata inseamna ca se asteapta la trafic mai intens spre/dinspre sud decat dinspre nord?
Deșteaptă-te române!

RaduG

În proiectul lui Alarko, unele bretele au o formă ușor diferită față la planurile de la licitație, dar în linii mari suntem cam tot pe acolo:





Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

@Hercule, unde ai vazut pe desen cate doua benzi pe bretelele din sud A2?
TOATE sunt cu o banda pe sens...

Fred

Quote from: Hercule on July 27, 2021, 08:29:48 PM
Asata inseamna ca se asteapta la trafic mai intens spre/dinspre sud decat dinspre nord?
Daca vii dinspre mare spre nord (Ploiesti, Brasov, etc) normal ca faci dreapta. Daca vrei sa mergi spre A1 e tot mai firesc sa faci dreapta decat 270 de grade ca sa faci stanga si sa ocolesti Bucurestiul pe la sud, iar la A1 sa faci iar un 270. Da, au gandit pe dos bretelele, cel putin cea dinspre A2 spre A0 nord. Cea dinspre A0 nord spre A2 vest nu ar fi o tragedie, e o intrare din A0 in Bucuresti, una din multe, nu e de asteptat sa aibe un trafic prea mare.

dr4qul4

#3325
Mie imi place acest nod. Or fi ele bretele cu 1 banda pe sens si probabil vor avea limitare la 80 sau chiar 50 (cele interioare), DAR sunt bretele scurte. Chiar si la 50 km/h, nu stai nici macar 1 minut pe vreuna dintre ele.
Eu prefer astfel de noduri, cat mai mici, si, atunci cand traficul o va cere, sa facem alte drumuri directe de legatura!
Traficul de tranzit va fi mai mare pe sud. Cel putin cel de la Constanta la Pitesti, din simplul motiv ca va fi mai scurt.

LE. trebuie sa adaug ca duminica noaptea (la ora 00:45) era un reflector aprins la acest nod. Nu stiu daca se si lucra pentru ca am trecut in viteza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hercule

@danutzu: uite aici un exemplu:


Tot ce e la sud de A2 are desenata o dunga cu rosu pe mijlocul bretelelor, care inteleg ca separa sensurile. In timp ce la bretelele din nord dunga rosie nu exista.
Eu asa interpretez, daca gresesc sa-mi fie cu iertare.
Deșteaptă-te române!

Europiu

Și se vede clar și în planșa pusă de RaduG, breteaua A0->A2 est, de pildă, are două benzi.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

danutzu_1069

Nu prea sunt de acord...  Daca areau 2 benzi, era linie punctata si doua sageti negre. Asa cum este pe corpul autostrazii... Ar putea sa fie o banda + banda de urgenta... Vad ca are 7 m latime...

RaduG

#3329
Pe măsuratelea pe fișierul digital DWF, bretelele nordice (H, D, C, G - în ordinea dispunerii) au 5m lățime, cele sudice (E, A, B, F - în ordinea dispunerii pe hartă) au 7 m lățime. E clar că sudul A0 este prevăzut pentru tranzitul A1-A2, cum ar fi și firesc. E cu câteva minute mai scurt :)