Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

alecu26

Chiar s-au miscat bine cu fabrica de grinzi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ERIS.M

Dl. Drula, întrebați-i pe cei de la Alarko cand estimează ca vor reuși sa termine cele 2 loturi daca ei livreaza doar 2-4 masini de balast zilnic ???

mike_us

@ERIS.M Alarko cit de cit au mișcat pe lotul 2 au ajuns in jur de 20%. Lotul 3 cu Aktor e cel mai in urma. Nu știu daca mai așteaptă ordin de începere sau încă nu s-au mobilizat dar acolo nici măcar nu au început.


sm33

Aktorii cu doua roabe nu termina nici de jaloanat lotul 3 pana în 2023!

pasa_andrei

Clipul cu A0 Lot 1 este aici. S-a uscat pamantul si au inceput sa lucreze la terasamnete. Chiar si dupa 1 saptamana in care nu a plouat se vede in unele locuri cat de mult a plouat in zona asta in luna iunie.



Enjoy!

mike_us

Sa speram ca accelerează in lunile de vara. O sa fie timp frumos au deja autorizațiile sa vedem ce sunt in stare sa facă.

vladioan_bv

care luni de vara? una s-a dus...
noroc ca in septembrie e mai vara ca in iunie...

alecu26

Incerc un mic pariu. Lotul lui Aktor de pe A0 sud va fi gata cel mai devreme in 2024.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

oneway

Azi in jurul orei 16:00 un excavator incarca anemic o basculanta la nodul A1 x A0...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

mike_us

#3204
@vladioan_bv Ma referam la cele 2 luni de vara ramase. Idea era ca mi-aș dori sa crească ritmul in lunile care vin si poate pina la sfârșitul anului măcar pe un lot ajung in jur de 30%.

pasa_andrei

Lotul 1 este un lot relativ simplu. De la DN4 si pana la A2, au o singura trecere si un pod peste dambovita si cam atat dar cei drept cele doua noduri sunt destul de mari si o sa necesite destul de  mult timp.

Si pariul meu este pentru decembrie 2023.

NGC

Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000

Quote from: NGC on June 23, 2021, 06:13:36 PM
Quote from: NGC on April 21, 2021, 02:41:05 PM
Nu a ghicit nimeni. E "ciorba a la ... turc". :lol:

Trebuia sa va puna pe ganduri ca am folosit "..." in loc sa scriu "grec". In cazul de fata "ciorba" se refera la "aceeasi ciorba reincalzita", adica tot NUROL.

V-am dat si un hint. :D

Quote from: NGC on April 15, 2021, 09:31:09 PM
Problema in sine nu e la NUROL, ci la subcontractantul VERTATEL. Asta nu scrie in solutia pe scurt. ;)

Quote from: NGC on May 12, 2021, 04:12:31 PM
Reevaluarea ofertei celor de la NUROL a fost contestata la CNSC de INTRAKAT si PIZZAROTTI. [...] In plus, asa cum am zis si mai sus, mai avem "restante" si de la primul tur.

CNSC a admis contestatia celor de la INTRAKAT si partial pe cea a celor de la PIZZAROTTI si trebuie reevaluata oferta NUROL. O sa apara si pe pagina lor zilele astea.

CNAIR nu a mai facut recurs la CAB si a trecut la reevaluarea ofertei NUROL. Sa vedem daca si aici vor trage de timp si vor emite un nou raport al procedurii fara sa astepte deciziile la contestatiile in anulare. ;)

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Quote from: NGC on July 01, 2021, 07:29:39 PM
Quote from: NGC on May 12, 2021, 03:22:27 PM
CHINA CIVIL ENGINEERING a contestat respingerea ofertei la faza de reevaluare tehnica.

Sa stricam surpriza si sa spunem ca dupa reevaluare, noul castigator este ICTAS.

Quote from: NGC on June 25, 2021, 01:10:50 PM
Sa mai notam si ca au declarat acum castigatorul fara sa astepte decizia CNSC la contestatia chinezilor.

Surprize, surprize pentru CNAIR! :lol:

CNSC a admis contestatia chinezilor si acum trebuie sa le evalueze si lor oferta. Reamintesc ca e vorba despre alta firma din China care a fost exclusa in baza acelorasi articole deja celebre folosite si in cazul CHINA RAILWAY. E vorba tot despre povestea cu BM la contractul din Georgia.

Sa vedem acum daca CNAIR va trage si mai mult de timp si va face si recurs la CAB.

Intre timp NUROL a contestat clasarea pe locul 2 dupa reevaluare. Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

hvm

Faptul ca CNAIR n-a facut recurs e un pas inainte pentru reducerea timpilor morti. Oricum consider ca e mai bine sa reevalueze oferta si sa mearga inainte cu procedura decat sa mai pierdem timp in speranta ca poate CAB nu v-a aproba reevaluarea...

In general am inteles ca legea prevede utilizarea tuturor cailor de atac pentru a justifica costurile financiare si a nu imputate. Nu sunt in domeniu si nu stiu. Eu discut din punctul de vedere a unei discutii de genul: o companie de stat datora vreo 7500 ron cuiva dar ei considerau ca nu cazul... Dati in judecata au pierdut vreo 5 apeluri, nu stiu care a fost ideea, dar in total cheltuielile de judecata au fost undeva la 15000 ron. Mie mi s-a parut :|. La final au platit 22500 in loc de 7500 ca sa nu existe varianta de a veni Curtea de conturi sa impute pe persona fizica. tampenie totala, dar ... cu cat cresteau costurile cu atat era mai dornica persoana care trebuia sa aprope plata sa faca apel pentru a se acoperi.. In final s-a platit mai mult de 22500 ca au fost si dobanzi si penalizari.

Asa ca eu laud aceasta initiativa....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

rhemaxos

Nu, nu există nicio prevedere legală în acest sens. Este doar clasica fugă de responsabilitate și frica de a gândi cu capul propriu.

Oricum, în apărarea instituțiilor publice, faptul că nu există nicio obligație legală de a uitiliza toate căile de atac nu îi împiedică pe prea-zeloșii auditori ai Curții de Conturi să aplice exact acest raționament.