Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 18 Guests are viewing this topic.

voicul

Toate DJ-urile de acolo o sa treaca peste A0
E si normal din perspectiva costurilor: nu treci 6 benzi peste 2, ci 2 peste 6.

kola


Puffyk

Cum nimic?!?? Eu văd că plouă!!!

carutasul

O plimbare după ploaie până la DN5 unde structurile sunt mai avansate.
Sper să văd și la DN6 poza asta mai curând :)




























Powered by API/PUM imgur uploader

Dragosdimitrescu

Quote from: Puffyk on June 12, 2021, 09:31:07 PM
Cum nimic?!?? Eu văd că plouă!!!
Sa vezi cand iese soarele... problema mare, insolatii, deshidratari, pauze mai dese, mai rau ca la tenis.
Bine ca ploua, asa macar stau la adapost.

La modul serios. Lotul acesta este un fel de "rasul curcilor". Ce tine pe Aktor pe loc de nu demareaza lucrarile?
Au vreo explicatie logica, demna de tinut seama? Sunt autorizatii lipsa pe traseu? Care e problema lor?

florin74

#3110
Nu exista nici o autorizatie.
Am inteles ca zilele trecute au finalizat si prezentat PTAC in CTE CNAIR. Teoretic AC ar iesi la sfarsitul lui iunie/inceput iulie, dupa care urmeaza PT-ul si  undeva maxim la sfarsitul lui iulie se va emite Ordinul de incepere al Lucrarilor.

Dragosdimitrescu

Deci probabil in august incep sa intre in teren. Optimistic vorbind: niciodata nu e prea tarziu.
Multumesc se informatie.

hvm

^
O sa intre in teren atunci cand termina pe A10, sau eventual daca intra inainte o a fie anemic....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

ovicor

Daca subcontractorii ce lucreaza la terasamente isi vor fi incheiat misiunea pe A10, e posibil sa vedem o mobilizare cat-de-cat pe A0. Doar sa-i plateasca, nu sa-si bata joc de ei, ca pe A10!!!

florin74

#3114
Din cate stiu nu sunt plati restante pe A10. (AKTOR).
Cumva Retter termina treaba la Teius in 2 luni, Marcu maxim 2luni termina si el. Poate chiar mai repede.
O sa ramana de lucru la Oiejdea = Zublin si asfaltarea, care o face Aktor cu resurse proprii.
Deci subcontractorii de la 1 august pot incepe in forta.

alecu26

As zice ca turcii pana acum sunt surpriza placuta. Sa vedem ce vor face cand vor trebuii sa pun ballast (pamant 1a si 1b) .

Ar trebuii sa apara si grinzile prefabricate, una cate una in baza. Parca asa era povestea...ca le fac ei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hefaistos

In forță Aktor poate începe doar la terasamente. La structuri trebuie sa apara mai întâi foreze. Iar la terasamente ia balastul de unde nu-i.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

danutzu_1069

Da, ei le fac. Au fabrica de grinzi la limita dintre loturi.

pasa_andrei

Am fost duminica la filmat pe A0- Lot 1 si am gasit foarte foarte foarte mult noroi. O sa vedeti cel mai bine pe video cata apa s-a strans de la ultimele ploi.  Se lucra la nodul A0-A2 si la limita dintre cele 2 loturi ( 1 si 2). Fabrica de grinzi avanseaza si ea. Ca sa raspund si eu la o intrebare de mai sus. In rest mult noroi. Un mic depozit de balast la intersectia cu DN4 si cam atat. Asteptam zile mai insorite pe acest lot. Undeva la 70% atacat, dar in continuare asteptam mobilizarea mai ales la structuri in acesta perioada mai dificiala unde nu se poate lucra la terasamente. A ramas o portiune de la Berceni pana spre DN4 care nu a fost filmata. Constructorul inca nu a atacat aceasta portiune de ~ 2-3 km.



Enjoy!

ERIS.M

#3119
Alarko are probleme foarte mari cu balastul pe care îl aduce din zona Prahova și Dâmbovița datorită prețului prea mic pe care îl plateste, de aceia ritmul este foarte mic.
Pentru Lot 2, unde consultant e DRDP București - (mai permisiv), au adus din Prahova și vor aduce tot de acolo însă va mai dura ceva pentru ca au în curs de autorizare o balastiera în zona Filipestii de Pădure (PH).
Pentru Lot 1, unde consultant este Consitrans - (mai riguros), au cele mai mari probleme în avizarea surselor de balast, cele avizate deja fiind peste bugetul lor.