Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ovicor

Lotul grecilor e lotul 3 sudic, cel cu A1.

voicul

^Pe N sunt 4 loturi, din care 2 semnate deja cu UMB - aici e foarte probabil sa termine la timp.

Pe restul conteaza cand se vor semna. Dupa mai conteaza si ce gasesc in teren. E foarte probabil sa mai gaseasca una alta pe acolo, ceea ce va duce la intarzieri in teren.

Pe S eu zic ca sunt sanse sa termine incepand cu 2023.
Conteaza si mobilizarea Aktor si e posibil sa vedem o figura frumoasa aici din partea Aktor Marcu, Baxcom si Retter.  :)

Alexander

Desi am fost dezamagit de prestatia aktorilor pe A10, se pare ca noua conducere ii pune la treaba. Chiar m-as bucura sa vad o mobilizare serioasa din partea lor. Per total termenele inaintate par realiste momentan. Lotul 1 din sud pare cam denivelat si intarziat dar nu cred ca e ceva dramatic.

Claudiu T.

#3018
Multumesc tuturor pentru informatii in primul rand.

Voicul cred ca mie mi-a scapat ceva ca eu nu am gasit informatii legat de semnarea loturilor pe Nord pentru altceva inafara de lotul 2 cu UMB. Se considera ca si semnat deja lotul 3? Dar castigatori din ce am rasfoit eu pe aici au fost desemnati (turcii?) NUROL INSAAT VE TICARET A.S.  Daca nu sunt la zi eu (cel mai probabil) te rog sa ma aduci la zi ca sa zic asa.

Acum legat de greci (mai mult sau mai putin greci) pe lotul 3 Sud (fara est  :lol:) imi e greu sa ii vad miscandu-se prea cu talent si sa respecte termenele avand in vedere cum au luat startul. Si din ce am inteles de la voi nu e singurul caz/santier in care fac asa. 
Pana la urma lucreaza ei (grecii) sau au dat mai departe lucrarea celor de Marcu, Baxcom si Retter  si ei decat incaseaza banii si apoi ii impart celorlati si isi opresc si ei? Eu nu stiu cine sunt Marcu, Baxcom si Retter.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

voicul

#3019
Sunt 4 loturi pe N:
Astăzi a fost semnat contractul pentru Lotul 4 al Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord, câștigat de Umbrărescu - 18 Aug 2020

Mai lucreaza si Aktorii, dar mai mult subcontractorii (care acum lucreaza pe A10). Pe A10 asfaltarea o face Aktor, dar mai fac si altele.

ddfab

^^ vei sti daca citesti topicul A10. Marcu -terasamente, zeci de basculante, excavatoare, etc, Baxcom si Retter-structuri. Acum Baxcom sunt la nodul Sebes A10-A1, Retter la nod Teius.

Archi

^^ Marcu (terasamente), Baxcom (structuri) si Retter (structuri) sunt subcontractori cu care a lucrat si inca lucreaza Aktor pe A10 si nu numai. Acestia au aratat ca pot face o figura frumoasa, cu mobilizare mare atunci cand sunt platiti la timp si au front de lucru. Cum ai intuit deja Aktor are responsabilitatea de a isi plati subcontractorii. Pana acuma a fost cam haos la plati, insa exista speranta ca noul actionariat Olandez sa implementeze ceva reforme si sa se imbunatateasca relatia cu subcontractorii.

paulmare

tsughi bughi daca esti din bucuresti, baxcom a facut structurile de la pasajul pipera cel peste barbu vacarescu, unde au fost ok (pasajul ala a fost intarziat de prostia primariei si enel, ei s-au miscat foarte bine)
pasajul Chitila
au fost subcontractorii de poduri ai umb acum 10 ani, au facut podurile peste ialomita si prahova pe bucata de a3 moara vlasiei - ploiesti
ii foarte ok daca s-au inteles cu aktor si se apuca de structuri pe lotul lor

Claudiu T.

Sunteti de milioane si aflu din cateva postari atatea lucruri noi care ma lamuresc. Multumesc.

Legat de lotul 1 sudic, ei au primit AC in noiembrie 2020 dar cand au inceput efectiv lucrarile? In februarie a.c.?

Legat de lotul 3 sudic,la care au inceput lucrarile zilele trecut,pot lucra fara AC emisa? Stiu ca li s-a promis dar nu au hartiile. Cand le vine autorizatia?

Si mai am niste sincope.Ce inseamna ordin de incepere a lucrarilor data de ministerul transporturilor sau cine il da?
Cu ce difera acest ordin de incepere a lucrarilor cu startul efectiv in teren de a lucra in santier? Nu pot incepe sa lucreze in teren fara acest ordin chiar daca au AC valabila sau cum?

Si cine e Spedition UMB SRL ? Ca vad ca au reputatie mare si sunt bine vazuti. Ce santiere mai au ei sau au avut si chiar asa bine sau miscat?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

cutter


alin_simeriaveche

Hei Cătălin, mulțumim! Sincer mă bucur că îți faci timp să urmărești forumul la cât de ocupat ești la minister!

kola

Liniste si pace la inersectia cu A1. Nicio modifcare de la ultima vizita.

Goldmund


medicul de garda

Legat de nodul A0-A1 si conflictul inevitabil cu nodul pentru EMAG, pe termen scurt ma gandesc ca isi vor pierde breteaua de iesire (cea de intrare teoretic poate ramane cu mici modificari).
Pe termen mediu consider ca se va putea redeschide nodul respectiv si, ca bonus, se va deschide calea spre largirea la 3 benzi a A1 in momentul in care se va licita reconstructia acelui pasaj peste A1 care merge spre Bacu. El oricum nu este intr-o stare tehnica prea grozava si va trebui obligatoriu refacut, putin mai spre est, asa cum se face acum la nodul Bolintin Deal.

Ar trebui doar proiectat un pasaj mult mai lung, care sa lase spatiu pentru prelungirea bretelelor de schimb din cadrul nodului in asa fel incat sa incapa si iesirea actuala "temporara". O sa revin cu un desen...
Trust me, I'm an east-european doctor!

pasa_andrei

Lucrarile pe lotul 2 inainteaza bine. Avem 100% din lucrari atacate de constructor. Mobilizarea s a marit. Lucrarile de relocare de pe Dn6 se misca bine . Mai sunt 2 stalpi in curs de relocare.



Enjoy!