Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Fred

In mod normal prioritate au cei care ies de pe A1, daca ar avea prioritate cei care vin de pe A0 pe A1 atunci nu s-ar mai putea iesi de pe A1 spre eMag. Breteaua aia de iesire spre eMag e o mare cretinatate, cine a aprobat-o a luat o spaga foarte, foarte mare pentru asta; ma intreb cine va avea curajul sa o desfiinteze cand o sa se deschida A0 si o sa iasa haos.

dr4qul4

Asa cred si eu, dar atunci care mai e rostul unei bretele de viteza?
La care mai pui si ca va fi extrem de circulata, fiind legatura A1 cu A3.

Breteaua aia ar trebui chiar sa aiba 2 benzi pe sens si 100 km/h. Daca se face asa, atunci nu prea poti sa cedezi prioritatea celor care vor sa iasa. Si vine si pasajul, asa ca trebuie sa te incadrezi cat mai repede in fluxul A1.
Ca si posibila modifficare, vad sa urci pe A0 spre sud si de acolo sa faca o iesire spre DJ602, imediat dupa breteaua care te-ar intoarce pe A1 spre Bucuresti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danpandrea


stangabriel

Buna propunerea, are loc o bretea de 2 benzi de viteza, plus o bretea scurta direct in Giratoriu mic, pentru zona logistica. Cred ca asta a fost dorinta cu alegerea zonei pentru depozite, langa nod...doar ca le-a lesit in nod.

Goldmund


voicul

#3005
Buna ideea lui @danpandrea si are avantajul de crestere al sigurantei, DAR din puct de vedere a costurilor ... acolo o sa fie ceva bani.
Ce bretea, peste ce bretea sare si pe unde?
Presupun ca cea de pe A0 sare, dar acolo o sa fie mai multi piloni, ca sari 2 drumuri si treci si pe la depozit prin parcare ... deci bani.

Bachus01

Referitor la nodul A0 -> A1 din zona Emag . Faptul că este gandit pe genunchi proiectul , unde cred ca vom avea intersecția cu cel mai mare trafic din Romania asta nu o poate contesta nimeni . Mă gândesc că totuși nodul de la Emag nu este folosit intensiv , sa zicem 5 masini la 10 minute. Problema nu ar fi chiar asa mare . In teorie , în practică vom avea flux continuu pe direcția A0->A1 iar inevitabilul tot se va intampla de câteva ori pe an

horatiu.cosma

Bretelele de la Emag se desfiintează si căutăm o variantă alternativă. Una ar fi implementarea unui nod definitiv (din provizoriu) la Bâcu, după ce apare și A0 Nord 1.

danutzu_1069

SI aia care au platit breteaua or sa vrea despagubiri?

horatiu.cosma

Avizul pentru bretea e "până apare nodul cu A0".

danutzu_1069

A, ok. Fara pretenti.
Pierderi calculate.

ddfab

^^ ce bine prinde cate o "clarificare" din partea celor avizati... :)
@horatiu .la cat mai multe interventii de acest gen. multumim.

dr4qul4

In calculul pierderilor probabil au luat in considerare si teatrul jucat de constructor. Sper doar sa nu fie nevoiti sa reasfalteze inainte sa termine actorii..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Sunt curios - o estimare cat a costat nodul asta?

Daca au jucat bluf cu actorii s-ar putea sa marcheze ceva pierdere, ca Aktorii par semne ca ar vrea sa faca treaba.

Claudiu T.

Salutare,
Sunt nepriceput in ce priveste subiectul acesta dar am citit ce s-a discutat pe aici de prin 2018 incoa.

Pentru loturile din sud imi e clar oarecum cum sta treaba momentan. Pentru cele din nord din ce stiu lotul 2 a fost semnat de curand iar pentru lotul 3 este o data estimata ptr semnare prin Iunie.

Acu intrebarile mele:
1.Credeti ca termenele de finalizare avansate de curand pentru cele 3 loturi sudice sunt fezabile? Ba inca ptr lotul 1 de care grecii abea s-au apucat zilele astea are termen dec.22  :o
2.Pentru loturile nordice ramase nesemnate,ce date estimati pentru ele?
3.Pentru loturile nordice tot asa dupa 17-20luni de la semnare se vor apuca efectiv de muncit in santier?

Sper sa nu va supere prea mult intrebarile mele. Multumesc.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră