Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

DarkFranck

S-au mai expropriat 130 mp de teren pe A0 sud, Lot 2. Prețul e măricel - 11,4 lei / mp pentru teren arabil, ar da cam 23k euro /ha.







Powered by API/PUM imgur uploader
Fluctuat Nec Mergitur

mitsu

Sunt suprafete f mici, e si normal ca pretul pe mp sa fie ceva mai mare. Oricum, s-a "imbogatit" familia Radu cu nici 1.500 de lei.

DarkFranck

#2912
@mitsu Nu suma în sine era problema pentru mine, ci diferența față de o expropriere recentă făcută pe A3 în Sălaj, unde tot pentru extravilan arabil s-a dat 1,2 lei/mp (și erau tot suprafețe mici, cele mai multe cazuri). O diferență de aproape 10 ori pe extravilan arabil între Jilava și o localitate din Sălaj mi se pare exagerată, oricât de zonă periurbană a Bucureștiului ar fi.
Fluctuat Nec Mergitur

Cetatean

Nu stiu daca a mai fost postat. Un video interesant cu o suprapunere de proiect peste o filmare din drona.


Skynick

Din filmulet vedem cum autostrada trece prin mijlocul unui sat din asta plin de gunoaie, si turnulete (de unde probabil se polueaza Bucurestiul) desi avea loc la dreapta. S-a pus special autostrada pe acolo, sa mai reduca criminalitatea sau cum?





Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Nu, traseul e gresit pozitionat in imagine. In realitate e mai la dreapta.
Daca proiectarea a fost facuta din birou dupa hartile cadastrale din anii '80, e posibil sa fi trasat chiar pe acolo avind in vedere ca atunci nu existau casele respective cu turnulete sau fara. Traseul vizibil in imaginea de mai sus ar fi asadar doar o varinta preliminara.


Bachus01

M-am uitat pe harta API . Lotul in sine este unul usor . Campie , fara multe structuri (vreo 4 mai mari ) .
Partea dificila la relocari de utilitati si zona in sine (densitate mare de populatie) . Nu este acelasi lucru ca pe A3 sau pe DX12 . Aici nu prea poti traversa cu utilajele(betoniere, autobasculante , camioane)  DN1 , DN2, A3  in voie .




voicul

Si grinzi multe  :)
Vedem cum face UMB cu fabrica - aduca aici o parte, ca dupa sa o mute la Galati sau pe A0 N  :D sau cumpara de la vecini?

In rest lotul e ca si gata.  :)

Bachus01

Referitor la fabrica , cel mai probabil mai cumpara una cu 2 linii . De pe DX12 pleaca pe A3 toata din ce a spus un coleg.

Am vorbit cu cineva din echipa Umb de pe A7 . In iulie dupa ce termina pe A7 (acum au aprox 80 de muncitori pe A7) , se vor reloca pe A3 toti .


Foarte organizati si buni planificatori . In momentul de fata cu cateva investitii in utilaje si cu vreo 3-400 de angajari noi fac fata la toate proiectele .
Acum 2 saptamani am trecut pe langa sediu lor (latura spre Barlad) , turnau o platforma foarte mare si zeci de utilaje parcate .
@Raducu poate cand mai este in trecere ne poate face o surpriza cu drona

PlayStation

Suuuupeeer! :D
Hai si cu loturile 1 si 3!!

vladioan_bv

ah.. ce teapa mi-am luat...  am crezut ca umb a mai castigat un lot diferit.. dar se pare ca articolul trecut care a fost pus cu umb era in legatura cu faptul ca se poate semna, iar asta e cu data la care se poate semna.. :(

Ionut

E buna sursa, asa parca era vorba, sa semneze azi. Asteptam sa iasa băieții oficial.

elphax

deci s-a semnat !

"Cătălin Drulă  - FB

A0 NORD LOT 2 - CONTRACT SEMNAT ASTĂZI!
Încă o promisiune respectată.
Așa cum anunțam săptămâna trecută la finalul ședinței de Guvern, CNAIR a semnat azi contractul pentru proiectarea și execuția lotului 2 al autostrăzii de centură a Bucureștiului (semi-inelul nordic).
Constructorul român - același ca pe lotul 4 al A0 Nord - se poate apuca acum de lucru, după ce ultima contestație pentru tronsonul 2 (între DN1 - Corbeanca și DN2 - Afumați) a fost respinsă recent de Curtea de Apel București.
Contractul pentru cei 19 km ai lotului dintre Corbeanca și Afumați prevede 12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuție. Aici vor fi construite 2 noduri rutiere + 10 poduri și pasaje.
I-am cerut antreprenorului să dea dovadă de aceeași seriozitate pe care a arătat-o până acum și să urgenteze, pe cât se poate, lucrările pe care le are pe A0.
Avem promisiunea că va fi scurtată perioada de proiectare, astfel încât la începutul sezonului de lucru 2022 să înceapă șantierul. Vom analiza, de asemenea, dacă nodul cu DN1 (proiectat în studiul de fezabilitate datând din 2008) se poate redesena, astfel încât să permită relații mai eficiente de intrare și ieșire din autostradă.
Vreau ca în 2023 A0 să înceapă să preia din traficul care sufocă Bucureștiul și Ilfovul, iar în 2024 să putem circula integral pe Autostrada de Centură a Bucureștiului - un proiect pentru care mă lupt din 2016 încoace.
Vom face tot ce ne stă în putință ca fix asta să se întâmple."



NGC

Pana atunci sa ne ocupam de A0N L3.

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

CHINA CIVIL ENGINEERING a contestat respingerea ofertei la faza de reevaluare tehnica.

Sa stricam surpriza si sa spunem ca dupa reevaluare, noul castigator este ICTAS.