Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

Ionut

Este un nod "spart" in doua pentru ca in zona sunt limitari serioase legate de cladirile existente.

reed





Aici o sa fie ca la Alba Iulia Nord,breteaua de iesire de data asta suspendata

klax187

QuotePe A0 Sud lot 3 (Bragadiru - A1), antreprenorul a depus proiectul pentru obținerea autorizației de construire. Ne așteptăm ca ordinul de începere a lucrărilor să fie emis la începutul verii.

Pana la urma a depus Aktor proiectul?
Imi cer scuze daca mi-a scapat informatia asta, dar nu cu multe zile in urma erau discutii legate de indiferenta Aktor pe acest lot.

survola

Dacă spune ministrul că a depus...

Sagitarius

Parca mai era luna cand se anunta ca se vor apuca grecii de lucru . S-a amanat in iunie din ce vad...

AndreiB

#2810
@Ionut

Cladirile alea se puteau expropria lejer prin mutarea nodului un pic mai la sud. Vorbim de o benzinerie (OMV), 5-10 case construite in camp (in functie de pozitia/forma nodului), si 8 hale semi circulare de ceva industrie usoara/magazin de barci. Sau se putea folosi un nod mai compact pe 3 niveluri - e.g. un roundabout interchange, cu DN1 la cota -1.

Cred ca dorinta generala de a evita exproprierea cladirilor a dus la solutii de genul - nodurile de genul asta par foarte comune la multe intersectii de A0.


voicul

Nu ca e justificare sa distruga padurea, dar CNAIR poate compensa cu ceva copaci prin noduri, intre benzi, ca si compensare pentru copacii pe care ii defriseaza.

Dupa ani si ani am renuntat la telefoanele SOS.
Mai nou se muta mai in interior parapetii de protectie dintre sensuri.
Poate in 5 - 10 ani apare si legislatie pentru ceva copaci pe acolo.

alext

Declaratia ministrului transporturilor preluata si de HOTNEWS + CNAIR: Lotul 1 A0 Nord, atribuit către turcii de la Nurol.

(Acum urmeaza peroada de contestatii).

QuoteAutostrada A0, al doilea inel de centură al Capitalei, va avea o lungime de circa 101 km, iar pe o parte dintre loturi deja se lucrează, iar pe altele licitațiile sunt aproape finalizate. ,,Va degreva traficul infernal de pe Drumul Național de Centură București (DNCB) - vechea centură a Capitalei, unde avem ca priorități finalizarea pasajelor și modernizarea drumului prin lărgirea la patru benzi", a declarat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, care a detaliat care e stadiul fiecărui proiect rutier major din jurul Bucureștiului.

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-24756154-drula-proiecte-rutiere-bucuresti-centuri-capitala-autostrada-a0-pasaje-mogosoaia-domnesti-berceni-oltenita-drumuri-radiale.htm

pasa_andrei

Exact acelasi lucru sa intampla pe lot2 sud la DN5. O jumtate din nod este fix in padure. Chiar nu gaseau teren liber in alta parte?

Dominik

You're in Steelers Country

danutzu_1069

Quote from: voicul on April 23, 2021, 07:15:56 PM
Nu ca e justificare sa distruga padurea, dar CNAIR poate compensa cu ceva copaci prin noduri, intre benzi, ca si compensare pentru copacii pe care ii defriseaza.

Dupa ani si ani am renuntat la telefoanele SOS.
Mai nou se muta mai in interior parapetii de protectie dintre sensuri.
Poate in 5 - 10 ani apare si legislatie pentru ceva copaci pe acolo.
@voicul , sper ca glumesti cu copacii intre sensurile de mers la autostrada???
Ca sa intelegem bine, asta ai vrut sa zici, nu?

Daca e doar o gluma, este cam nesarata si nu are ce cauta aici!!

Daca crezi asta cu tarie, cred ca ar fi mai bine sa gandesti de doua ori inainte sa scrii o astfel de ineptie!

Sterge repede afirmatia pana nu citeste @vancuver

Nota: 1. nu intampator am citat mesajul, desi nu fac asta de obicei
         2. asta e felul meu de a da minus, nu ma "ascund" in spatele unui "dislike"

danutzu_1069

Se pare ca pe lotul 1 il avem pe fratele mai mare a lui Selim, Baiazid (a nu se confunda cu altcineva.... SSC stie)  :lol: :lol:

TVlad

Voicu are dreptate, prea se traseaza autostrazile prin padure. Nu ar face un ocol 2-300m ca sa evite, e neaparat sa separe un coltisor de padure de restul. E mai ieftin probabil pentru expropriere si mai usor de lucrat cu un singur proprietar decit cu mai multi ca atunci cine ar expropria terenuri sau cladiri. Pe de o parte ne dam de ceasul mortii cu protectia mediului (si justificam cu asta tot felul de taxe), pe de alta defrisam aiurea niste paduri in numele eficientei economice. Ce sa mai inteleaga cetateanul?

Am mai spus si cu alta ocazie, pe A1 inainte de anul 2000 intre sensuri erau salcimi. Nu prezentau nici un pericol,  fiind o specie pitica, arbustiva.

Europiu

Quote from: danutzu_1069 on April 23, 2021, 08:16:05 PM
Quote from: voicul on April 23, 2021, 07:15:56 PM
Nu ca e justificare sa distruga padurea, dar CNAIR poate compensa cu ceva copaci prin noduri, intre benzi, ca si compensare pentru copacii pe care ii defriseaza.

Ca sa intelegem bine, asta ai vrut sa zici, nu?


Nu, omul a zis clar: în noduri. O chestie pe care și vancouver și eu o tot pomenim de câțiva ani. Prin zona noastră de rezidență orice nod e folosit pentru un pic de natură liberă: mai un tufiș, mai cinci-zece copaci...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).