News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

panzer

In privat asa se face. Daca un proiect mare se escaleaza, ambii PMi sunt schimbati.

Deja le-au dat jumatate de an extensie. Nu este un capat de tara. Si pe A7 la proiectare le-au dat extensii. Pana la un punct este normal.
Ce nu este normal este ca nici dupa 18 luni sa nu ai nici declaratia de proiectare gata. Si nici un comitement despre cand va fi gata PT-ul.

alecu26

Bănuiesc că vine din dorinta lor de a schimba solutia cu balast...si nu numai.
Păsărele șoptesc ca e si o poveste complicată cu noduri rutiere mai complexe pt trafic mai mare.
Sa speram ca nu se ajunge ca la Grind la varianta 74 si dupa aia sa realizeze ca nu sunt bani.
Drumurile noastre POATE;

pasa_andrei

Videoclip nou de azi dimineata - Lucrarile merg mai departe cu decopertarile chiar daca vremea se strica si frigul vine peste noi.



La final m-a prins ploaia asa ca nu am mers pana la capatul ciotului de 1.7km

Enjoy!

Bachus01

Multumim pentru update +1 pentru filmare

Din pacate tot slaba mobilizare , 3 km unde se lucreaza + ciotul de 1.7km 1 foreza si vreo 20-30 de utilaje

Speram sa vedem altceva din primavara

oneway

Multumim Andrei  :p Are cineva idee care e treaba cu copacii de la 2:05 ?
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000"

Quote from: NGC on September 04, 2020, 07:13:22 PM
Din informatiile mele, sunt 3 recursuri la CAB, respectiv MAPA, CHINA RAILWAY si INTRACOM. Umbla vorba ca se fac presiuni pentru o rezolvare rapida si s-au si dat repede termene pentru prima infatisare.

Avem acum decizia CAB.

18.11.2020

Quote
Tip solutie: Alte soluţii
Solutia pe scurt: Admite în parte plângerile. Modifică în parte Decizia CNSC în sensul că admite în parte contestaţiile formulate de Asocierea Impresa Pizzarotti& C SpA - Retter Projectmanagement SRL, China Railway 14IM Bureau Co LTD şi Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions. Dispune anularea raportului procedurii şi al comunicărilor privind rezultatul procedurii. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertelor depuse de Nurol Inşaat Ve Ticaret Anonim Şirketi, Intracom şi Pizzarotti. Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei China Railway 14TM Bureau Co LTD cu luarea în considerare a dispoziţiilor art. 167 alin. 1 lit. c) şi h) şi art. 171 alin. 5 lit. b) din legea nr. 98/2016. Menţine în rest Decizia CNSC. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 18.11.2020.

florin74

Sa vedeti cum ajunge lotul asta la INTRAKOM....
Deci nu scapam de balcanici....
Pizzarotti cu Retter stau la panda si ei, dar destul de greu sa treaca in fata INTRAKOM. Doar daca sunt descalificati si ei

NGC

"Supervizare Proiectare și Execuție Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000 – km 100+900: Lotul 1: sector 1 km 52+070 – km 52+770 aferent Centura Nord, sector 2 km 52+770 – km 69+000 aferent Centura Sud; Lotul 2: km 69+000 – km 85+300 aferent Centura Sud; Lotul 3: sector 1 km 85+300 – km 100+765 aferent Centura Sud, sector 2 km 0+000 – km 2+500 aferent Centura Nord""

Quote from: NGC on October 20, 2020, 09:04:09 PM
Quote from: NGC on September 23, 2020, 09:54:38 PM
Lotul 2 -> Castigator initial este asocierea EGIS INTERNATIONAL + SEARCH CORPORATION + ITALROM INGINERIE + METROUL, dar TPF INGINERIE a contestat la CNSC.

Contestatia TPF INGINERIE a fost admisa si CNAIR trebuie sa le reevalueze oferta. Sa vedem daca CNAIR va face recurs. ;)

Am uitat sa va zic ca pana la urma a facut EGIS recurs.

fay

Va salut!
Mai avem ceva noutati despre inceperea inceperea lucrarilor pe lotul 1 si lotul 3 din A0 Sud?
Va multumesc! :)

horatiu.cosma

Nu. Adică nu incepe nimic acolo anul asta.

Dominik

You're in Steelers Country

dorum

Mie-mi pare lucrare frumoasa la cat s-au mobilizat. Depinde daca la anul, vor mari mobilizarea...
Pana aici, 3km cat lucreaza, lucreaza frumos.

Bachus01

Lucrează îngrijit dar din pacate cred ca au translator nepriceput.  Au câștigat lucrare de A nu DJ . Pana si Tirenna au mai multi muncitori și utilaje pe santiere.

Fiind la primul contract cred ca puteau creste mobilizarea , o impresie plăcută.  Mai au timp la primavara , dar din pacate au 2 loturi (A0 sud poate e cea mai importantă din tara) si speram sa nu ne bucurăm cand vedem cate o grindă sus pe saptamana

Xed

Eu sunt de alta parere si anume ca tinand cont cat de tarziu au primit AC pe tot lotul, mobilizarea care este in acest moment pe cei 3 km este una buna. Nu cred ca isi chemau toate utilajele si si muncitorii pe santier pentru cateva saptamani de vreme in regula cat a mai ramas ca apoi sa intre in pauza pana in februarie/martie. Se rezuma si la bani toata treaba asta.

O mobilizare mai mare consider ca o sa avem din primavara dar pana atunci hai sa incercam sa nu mai criticam atat de mult. Abia a inceput constructia acestui lot.

bogdymol

Quote from: alecu26 on November 15, 2020, 07:46:46 PM
Păsărele șoptesc ca e si o poveste complicată cu noduri rutiere mai complexe pt trafic mai mare.

Sper sa fie asa, mai ales la conexiunile A0 cu A1, A2, A3! Am mai scris si alta data, un nod trefla simplu la intersectia acestor autostrazi nu cred ca e suficient pentru a avea un trafic fluid si mai ales sigur.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele