Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

vancouver

^da ai dreptate, nu am fost atent la aspectul cu benzile de incarcare - descarcare. O sa ma uit pe planuri sa vad cum e proiectul A0.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasa_andrei

Fara benzi de incadrare, o sa avem cozi de tiruri si masini pe banda de urgenta cam cum avem acum la iesirea de pe A1 si intrarea pe DNCB.

mihai008


dorum

deci de maine vin turcii, cata frunza, cata iarba :)
sper ca mai au artificii tricolore :)

B.Dani

#2134
Pentru cine nu are facebook







Powered by API/PUM imgur uploader

pasa_andrei

Cea mai buna veste din ultimele 4 luni de pe A0. Cu exproprierile suntem ok. Practic de maine pot sa intre in teren pe tot lotul.

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Quote from: NGC on October 20, 2020, 08:57:24 PM
Quote from: NGC on October 05, 2020, 08:56:42 PM
Quote from: NGC on October 03, 2020, 02:07:53 PM
Quote from: horatiu.cosma on August 14, 2020, 01:25:28 AM
Pe lotul 3 contestația CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION se referă la descalificarea lor, ceva detaliu dintr-o solicitare de clarificare CNAIR, că nu ar fi răspuns clar referitor la terții susținători care sunt și subcontractori printr-un anume formular, o chichiță până la urmă. Posibil să fie sus de tot dacă ajunsese CNAIR să le ceară detalii suplimentare despre DUAE, terți, subcontractori.

Quote from: NGC on August 14, 2020, 08:42:26 AM
Se face o verificare preliminara a documentelor DUAE si abia apoi se trece la etapa de evaluare tehnica, asa ca eu zic ca e cam tarziu sa conteste acum cei de la CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION descalificarea.

Spuneam mai sus ca "eu zic ca e cam tarziu", dar intre timp vrabiutele au zis ca pana la raportul procedurii, nu le-au comunicat nimic, si prin urmare contestatia este legala si in termen.

Tot vrabiutele zic acum ca CNSC a admis contestatia. Printre solicitarile din contestatie era si anularea raportului procedurii. :lol:

Pregatiti-va popcorn ca va mai dura. Sa vedem daca CNAIR face acum recurs la CAB. In caz contrar, daca vor trece de etapa de evaluare tehnica (inca nu au fost evaluati tehnic), sa vedem ce oferta financiara au chinezii si cum se va rasturna sau nu clasamentul.

Din graba, am uitat sa va spun ca nu doar decizia de respingere a ofertei CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION a fost anulata, ci si deciziile de respingere a ofertelor INTRACOM si MAPA INSAAT la aceeasi faza de evaluare a documentelor DUAE si a cerintelor de calificare.

In plus, trebuie recalculate punctajele tehnice pentru ICTAS INSAAT si PIZZAROTTI, si solicitate clarificari de la NUROL si UMB.

Contestatia AKTOR a fost respinsa, dar mai pot face recurs la CAB.

NUROL si ICTAS INSAAT au facut recurs, dar mai asteptati putin.

Au sosit toate postalioanele si avem acum recursuri de la ICTAS, NUROL, AKTOR, PIZZAROTTI si UMB. Mai vorbim spre Craciun. :lol:

dorum

dupa o veste buna tra sa vina si una proasta... :(

voicul

Lasa ca poate nu e rea, ca poate ia tot UMB (daca mai poate duce si lot-ul asta)  :lol:

Intrebare: deci pe lotul 2 A0 Sud avem AC peste tot? (ca nu ma prind din km daca a mai ramas ceva pe afara sau nu)

raulbogdan23

^

Pana ieri aveam pe 1.7 km (km. 69+000 pana la 70+700) si de azi restul pana la capat (km. 70+700 pana la 85+300).
Lotul 2 e cuprins intre 69+000 si 85+300.

Dominik

Super veste 1 Sa-i vedem pe turci cum navalesc si pe restul lotului !  :)
You're in Steelers Country

pasa_andrei

O veste si mai buna este ca acest lotul 2 din A0 Sud are noduri in capete , asadar nu vom avea autostrada muzeu. Lotul 2 se intinde intre DN5 si DN6 ( aproximativ ) .

bogdymol

Quote from: vancouver on October 28, 2020, 09:59:47 AM
Inca o data repet, ca sa vada toata lumea: cea mai mare intersectie de autostrazi din Germania, cu MZA 350.000 (Frankurter Kreuz A5/A3), are un nod trefla cu ceva modificari - trefla denivelata pe bretelele interioare - si pe aceste bretele interioare limita este de 40 km/h. SI NU COMENTEAZA NIMENI IN GERMANIA!

https://www.google.ro/maps/@50.0533398,8.6021981,3a,75y,326.7h,75.14t/data=!3m7!1e1!3m5!1sHVlWrsMCPFsCv4c4VNFIXA!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DHVlWrsMCPFsCv4c4VNFIXA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D89.07767%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

Imi pare rau, dar nu sunt de acord cu tine. Nodul din Germania ce l-ai dat ca si exemplu este mult peste ce se va face pe A0. Sunt 2 motive principale pentru asta:


  • Pe A0 nu sunt planificate benzi colectoare/distribuitoare. Datorita acestui detaliu care la intersectia A4-DN3 exista dar pe A0 nu, vor fi conflicte de trafic intre vehicule care circula pe directia inainte cu 130 km/h si vehicule care intra sau ies de pe autostrada in acel loc si reduc viteza la 60 km/h.
  • Nodul prezentat de tine este asemanator cu cel de pe A0, dar are o diferenta majora: nu exista fluxuri de trafic care sa se intersecteze.

Pe A0 nodurile vor arata asa:



In exemplul tau din Germania nodul arata asa:



Diferenta este ca in Germania este eliminat acest conflict:


[/list]
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

panzer

#2143
Noutati A0 de la Bode pe hotnews

QuoteBode: Până la sfârșitul anului dăm ordinul de începere și pentru tronsonul 3 al Centurii Capitalei

În ceea ce privește tronsonul 1 al Inelului de Sud al Bucureștiului, proiectul depus pentru a fi evaluat în CNAIR și va fi emis ordinul de începere a lucrărilor ,,undeva la mijlocul lunii noiembrie, cel mai târziu la sfârșitul lunii noiembrie".

În privința tronsonului 3, Bode a spus că proiectul tehnic a înregistrat întârzieri.
,,El trebuia să fie de pus în luna mai, a primit acea extensie de șase luni, a depășit și extensie. Am aplicat penalitatea către antreprenor. Așteptăm în următoarele două trei săptămâni să se predea documentația și să își urmeze cursul de avizare, astfel încât noi ne propunem ca până la sfârșitul anului să dăm ordinul de începere și pentru tronsonul numărul 3", a mai spus Bode.

Uite ca Aktorilor statul roman le-a oferit 6 luni extensie la proiectare. Eu unul nu stiam.

PS: inadvertentele sunt de la sursa, nu de la copy/paste. Probabil Bode a intentionat ca pe lotul 1 va da ordinul de incepere, adica al doilea lot al turcilor si nu lotul Aktor.

dr4qul4

Sa-i vedem acum pe turci. Pana acum le-am acordat "prezumtia de nevinovatie". Daca vor sa si-o pastreze trebuie sa arate ca o merita.
Nu ma astept imediat la o demonstratie de forta. Vine iarna si trebuie sa fim realisti. Dar macar sa aduca (din afara tarii) un numar acceptabil de utilaje si sa se apuce de pilotii forati si alte lucrari ce se pot face si iarna.
Pe langa Bucuresti nu vor gasi subcontractori mari. Sunt cativa, dar nu stiu cati vor sa-i supere pe cei de la Erbasu. Companii vechi au probleme pe aici in a gasi subcontractori. Si salariul mediu este un impediment.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist