News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

NGC

#2055
Quote from: al3x on October 09, 2020, 03:33:03 PM
Daca nu se schimba nimic in urma contestatiilor avem turcii de la NUROL pe loturile 1 si 3 si UMB pe 2 si 4.

Nu va faceti deocamdata mari sperante cu UMB castigator final la cele 2 loturi.

Nu pot sa va dau detalii mai multe acum, dar evaluarea ofertelor UMB facuta de CNAIR anul acesta nu a respectat intocmai legislatia achizitiilor publice autohtona si europeana, si nici unele decizii ale instantelor judecatoresti autohtone si europene. Exista sanse reale ca ofertele lor sa fie pana la urma respinse. In plus, s-ar putea lasa cu anularea unor contracte castigate de UMB si semnate deja, si/sau cu corectii financiare.

Voi reveni cu detalii la momentul oportun.

stangabriel


NGC


naivu

Oups! Macar daca s-ar limita la contracte nesemnate; ultimul lucru de dorit pt constructia de A/DX-uri in Romania ar fi anularea unui contract semnat deja cu UMB! Daca s-ar anula un contract cu Aktor nu ar deranja pe nimeni  :)

ghrt

CNAIR vrea neapărat să îi dea de treabă dnei Koveşi?
Cont (aproape) inactiv.

mirceaeliade

Daca oamenii lui Kovesi ar fi sa intre pe fir, realist vorbind, cat ar putea fi intarzierea pe contractele atribuite UMB?  3-5 ani?  Nu de altceva, dar cred ca au castigat vreo 10 contracte pe A/DX/VO anul asta.  Riscul cand iti pui toate ouale in acelasi cos e mare.

vlad_gero

dar cum s-a descoperit acest lucru in modul de atribuire si evaluare a ofertelor? UMB nu stia de acest lucru? si-a asumat un risc asa de mare?

horatiu.cosma

Ce risc să își asume UMB? Ei au depus o ofertă, CNAIR i-a dat câștigători și a semnat contractul cu ei. Nu e treaba lor dacă apar probleme, ci a CNAIR dacă se dovedește că nu au evaluat corect oferta UMB și au încălcat legea. Dacă se ajunge (să sperăm că nu) la anulări de contracte, UMB ar trebui să dea în judecată CNAIR să își recupereze eventualele pierderi.

carutasul

am fost până în Bragadiru să cumpăr ceva mărunțișuri și pe partea dreaptă a DN6 erau niște cetățeni cu veste și cu un aparat geodezic ( nu le cunosc pe astea noi - nici pe alea vechi nu prea le știu, dar tot mai am o idee-, era un dispozitiv pe un trepied în tot cazul) fix pe unde ar trebui să treacă A0. Să sperăm?  Din păcate eram singur în mașină și m-a luat prin surprindere, n-am avut cum să fac o poză...

pest1969

Sa intelegem ca ar putea fi genul asta de probleme si pentru lotul 4 din A0 nord?

tudor

Ar putea cineva sa "traduca" pentru oameni in afara domeniului utimele mesaje?
In lipsa altor informatii "evaluarea ofertelor UMB facuta de CNAIR anul acesta nu a respectat intocmai legislatia achizitiilor" eu as putea intelege o gramada de lucruri, dar m-ar interesa sa inteleg care anume din gramada de lucruri este in visorul autoritatilor competente.
Multumesc.

dr4qul4

E greu cu procurorii si judecatorii.
Nu avem decat sa asteptam sa vedem ce se intampla. Am impresia ca celor de la UE nu le convine ca UMB si turcii au castigat majoritatea contractelor, in timp ce firmele vestice au luat praful de pe toba.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Aici sunt cateva precizari care se pot face in acest moment.

- Este prea devreme a spune daca la final de va ocupa Parchetul European de astfel de probleme cu licitatiile cu fonduri europene. Am si sters acum textul de sus, pentru a nu genera discutii inutile.
- Problemele despre care vorbim sunt valabile la mai multe contracte atribuite sau in curs de atribuire catre UMB.
- La controlul ex-post sau la controale ulterioare, o parte din achizitiile publice incheiate cu contracte semnate cu UMB (A3, A0, DX12, etc.) ar putea fi luate "la bani marunti".
- Asa cum a spus si Horatiu mai sus, nu e o problema ca UMB a participat la aceste licitatii in modul in care a facut-o, ci sunt probleme in ce a facut sau nu a facut CNAIR la evaluarea ofertelor.

carutasul

Acum, nu că e de mare folos, dar cum alte informații nu avem am fost acum cu bicicleta, topometriștii au plecat.
(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Acolo unde se termină tufișurile, pe linie cu cei trei stâlpi gemeni se vede o "scurmătură", acolo au măsurat ce au măsurat. Eu zic că e pe traseul A0, deci sper că sunt de la ei...

pasa_andrei

Sa schimbam putin subiectul si sa vedem ce fac turcii de pe lotul 2 pe cei 1.7km din lotul 2 al lui A0 Sud.

Filmarea de astazi , concentrati pe podul peste calea ferata CF902 si in capatul lotului. Probabil asteapta si ei AC pentru tot lotul. Speram sa vina cat mai repede si sa nu se lase asteptat foarte mult timp.

Enjoy!  8)