Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 15 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Da, cifrele de trafic din studiul Egis zic că traficul de tranzit e sub cel regional în Ilfov, deci presiunea mai mare va rămâne în continuare pe DNCB. Evident, o parte din traficul regional va merge pe A0 între 2-3 noduri consecutive și va continua apoi pe radiale, posibil fiind mai rapid așa decât pe DNCB. Problema la A0 pe moment nu sunt numărul de benzi (avem mania asta să facem benzi și uităm de ce e mai important), ci de intersecții. Spre exemplu trifoiul de la A0-A1 sau A0-A2 conține bretele cu o singură bandă pe sens. Pe unele relații s-ar putea să fie nevoie de 2 benzi, plus încadrarea pe noua autostradă să se facă ca la carte, cu îngustare la o bandă pe bretea după multe sute de metri, apoi intrare în fluxul de autostradă după alte câteva sute de metri.

dr4qul4

Nu are cum sa se blocheze A0. si nici DNCB-ul daca se va denivela (aproape) complet. In acest moment avem 2 benzi pe sens de la est la vest, cu intersectii la nivel (1 pe sud, 1 pe nord ). Vom avea 8 benzi pe sens fara intersectii la nivel. Iar traficul nu mai poate sa creasca foarte mult: populatia este in scadere.
Daca raman doar nodurile actuale pe A0, tranzitul va fi fluent.
Pentru zona de Nord-Vest, in viitor va aparea si Ploiesti-Gaesti. Dar chiar si asa, ar trebui gandit un upgrade la 3 benzi pe sens pentru A1 macar pana la podul peste Arges, pentru ca zona este plina de parcuri industriale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Deutschländer

^ Cred ca Chitila este cel mai bun exemplu cum putem sa ne blocam pe DNCB denivelat.
Si noduri din Chitila sau Otopeni nu o sa mai schimba nimeni. Adevarat, se mai duce putin trafic la A0, dar de un trafic fluent nu ma astept in viitor. Posibil dupa urmatorul crutremur, daca nu ma este Bucuresti. In rest, s-a pierdut sansa cu DNCB.

ghrt

Poţi să adaugi şi Mogoşoaia. Au construit pasajul ăsta parcă de-ai naibii ca să excludă o viitoare adăugare a unui nivel subteran.
Cont (aproape) inactiv.

Loko

Quote from: ghrt on June 21, 2020, 08:58:37 PM
A0 este upgradabilă la 3 benzi plus cea de urgenţă.

Detalii/Link? Chestia asta se refera si la structuri?

paullie

Lot 2 si 3 Sud se mai aude ceva de proiecte? Ca trebuiau sa fie gata.

myid

din sursele noastre, inca in stadiul de proiectare.
- Se pare ca au ajuns la un acord Aktorii cu turcii referitor la conectarea loturilor...
- Mai dureaza cu un aviz de la Iptana pentru mizeria aia de pod de deasupra Dambovitei navigabile. S-a gasit o solutie.

paullie

Podul nu este pe Lot1? Acolo mai e putin pâna in Octombrie. Deci 2 si 3 au inceput bine intârziere inca de la proiect.

razvan96

Am povestit deja cu Lotul 2, a zis si Horatiu cu o pagina sau 2 in urma. PT-ul a fost depus in martie si s-au cerut ceva modificari pe 28 aprilie. PT-ul modificat a fost depus la inceput de iunie si ar trebui sa fie aprobat in CTE. Pe lotul 3 li s-au cerut 5 revizii parca ale declaratiei de proiectare, nu cred ca a fost inca aprobata. Totusi Aktor a mers mai departe si cu PAC si PT si cica le-ar avea finalizate.

al3x

Stiu ca termenul de depunere a contestatiilor e de 10 zile, corect?
Asta ar inseamna ca azi expira termenul pentru A0 Nord Lot 1.
A contestat cineva, ceva?

pelan87

Se pare ca au contestat urmatorii:
- Pizzarotti
- China Railway
- UMB

Presupunerea mea se bazeaza pe dosarele intrate la CNSC in ultimele 2 zile.

florin74

^Mai pune unul pe lista
INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS

O sa fie conexate si o sa avem o singura decizie.

razvan96

Pe scurt avem asa, daca nu mi-a scapat ceva (iau in ordinea din clasament):

1.Nurol (nu aveau ce sa conteste-100 de puncte)
2.China Railway-astia vor sa fie descalificati turcii
3.Intrakat-astia vor sa fie descalificati turcii si chinezii + puncte in plus la oferta tehnica
4.Pizzarotti-astia vor sa fie descalificati toti cei 3 de mai sus + puncte in plus la oferta tehnica
5.UMB-ei nu contesta niciuna din ofertele din fata, dar vor 9 puncte in plus la oferta tehnica; au contestat subiectivismul comisiei in acordarea punctajelor la tehnic, mi se pare ca au pus mult accent pe asta pentru o companie care a luat ceva contracte pe criteriul "calitate-pret" in ultima vreme si a carei oferta oricum e jos in clasament, pe 5, simpla admitere a contestatiei fara ca si celelalte sa fie admise nu ii ajuta. Culmea e ca pot castiga licitatia dar doar daca li se admite contestatia si daca se admite si cea a Pizzarotti.

Mlad

Salutare!

Vreo veste despre cand se intra efectiv pe teren, parca turcii trebuiau sa inceapa pe 01.07?


Siciltir

Ieri am văzut două basculante cu numere de Istanbul pe centura București.