News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 31 Guests are viewing this topic.

raresc

Am gasit pe pagina de FB a unui secretar de stat in MT urmatoarea postare:

"Ședințe de progres pentru Autostrada A0

Această #centură a Bucureștiului, în regim de #autostradă, este prioritate zero pentru mine, de aceea i-am convocat pe constructorii Loturilor I, II, III, precum și pe reprezentanții CNAIR și ai consultantului de la DRDP București, dar și pe cei ai Consiliului Județean Ilfov și ai Primăriei Bragadiru, pentru a discuta progresul realizat, dar și problemele pe care le întâmpină pentru a le soluționa cât mai rapid.

La întâlnirea pentru Loturile I și II ale autostrăzii A0 a participat constructorul Alarko Contracting Group.

➡️ Pentru Lotul I, în cadrul Comisiei Tehnice-CNAIR a fost avizată declarația de proiectare, fază determinantă în procedura de elaborare a proiectului tehnic, în vederea obținerii autorizației de construire.

➡️ Pentru Lotul II a fost deblocată situația legată de sondele petroliere, iar în cadrul Comisiei Tehnice-CNAIR a fost avizată faza proiectului tehnic pentru obținerea autorizației de construire. Această lucrare se afla în faza cea mai avansată pentru pregătirea începerii execuției.

Am cerut reprezentanților autorităților locale să se implice urgent în realizarea la timp a exproprierilor, dar i-am și informat despre situația avizărilor și despre complexitatea lucrărilor ce vor fi executate.

➡️ Am discutat și despre Lotul III împreună cu constructorul, consorțiul Aktor – Euroconstruct Trading' 98. Ne-a interesat elaborarea documentației necesare conform clauzelor contractuale, în vederea aprobării în cadrul Comisiei Tehnice-CNAIR a declarației de proiectare, etapă premergătoare elaborării proiectului tehnic. I-am solicitat constructorului ca în 3 săptămâni să depună această documentație. Și l-am avertizat să nu mai întârzie cu elaborarea proiectului tehnic și să solicite ajutorul ministerului și al responsabililor din CNAIR vis-a-vis de eventuale blocaje și întârzieri din partea altor instituții ale statului, legate de avize și acorduri sau care țin, pur și simplu, de birocrația instituțională. De asemenea, am analizat problemele legate de exproprieri, de efectele modificărilor la proiect generate de utilitățile și de constrângerile din zonă, precum si sprijinul pe care autoritățile locale îl pot oferi constructorului pentru accelerarea demersurilor necesare în vederea obținerii autorizației de construire."

Sursa: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/

GDPR

Ce inseamna "a fost deblocată situația legată de sondele petroliere"?

alecu26

Aproape mi-a venit sa sparg calculatorul cand am vazut JV Aktor Euroconstruct. E pur si simplu strigator la cer. E un dezastru waiting to happen si pur si simplu legal nu poti face nimic.
O firma privata care face o megainvestiei, ar da drumul la un santier cu un joint venture 75% in faliment si insolventa? Chiar daca acu jumate de an le-a acordat lucrare?

Ar mai fi un hop de trecut...plata avansului...dar la cat de ieftini sunt banii azi pe piata interbancara, nu e obligatoriu ca Aktor Eurocnstruct sa ceara avans si sa fie nevoiti sa depuna garantii.
Drumurile noastre POATE;

carutasul

tu eşti ca în bancul cu Mihai Viteazu, acum ai aflat :) Unde mai pui că s-au ţepuit între ei pe A10, acum sigur vor colabora! Problema e că licitaţiile astea durează prea mult, la atribuire nimic nu mai e ca la ofertare. Între cele două s-au schimbat vreo cinci guverne, s-a schimbat numărul de state din UE, China a intrat în recesiune, doar ofertele au rămas la fel :)

alecu26

Stii...cand o vezi scrisa negru pe alb e si mai naspa. In minte aveam doar Aktor Aktor....care pana la urma nu e in faliment. Inca.
Drumurile noastre POATE;

razvan96

De data asta au pus comunicat, cum au facut si pentru L1.2 surprize placute printre ofertanti.

Quote12 oferte pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București Nord.

Marți, 18 februarie 2020, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Autostrada de Centura București, km 0+000 - km 100+900, Sector Centura Nord, km 0+000 - km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600".

Astfel, până la termenul limită de depunere au depus oferte următorii ofertanți:

1. Aktor Societate Tehnica Anonima (AKTOR S.A.)
2. CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION (CCECC)
3. Asocierea Constructii Erbasu SA - Vahostav SK as - Danube Total Grup SRL - Concelex SRL
4. FCC Construccion SA
5. IC Ictas Insaat Sanayi Ve Ticaret AS
6. Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Retter Projectmanagement SRL
7. Intracom Constructions Societe Anonyme Technical and Steel Constructions (INTRAKAT)
8. Mapa Insaat Ve Ticaret AS
9. Asocierea Max Boegl Romania SRL- IBB-HIB RomaniA SRL- MAX BÖGL STIFTUNG & Co. KG
10. Nurol Insaat ve Ticaret A.S.
11. Sinohydro Corporation Limited
12. Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL

Comisia de Evaluare va analiza ofertele în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

Valoarea estimată a contractului este de 466.278.289,00 Lei, fără TVA.

CNAIR

Stefan01

^
Pozitia nr. 12 sa fie castigatoare. Doamne ajuta ! :)

voicul

Doar pozitia 9 si 12 ce par foarte seriosi. In rest loterie totala.
FCC ar mai putea fi ceva serios.

Strabag, Porr, Astaldi, TS ... pauza. Cam trist.

NGC

Da, daca sunt 12 ofertanti au sarit cu comunicat, dar pentru VO Zalau de ce nu avem comunicat? :lol:
Acolo avem documentatie perfecta si valoare estimata estimata perfect, nu-i asa? :lol:

jaston

Daca nu castiga o firma serioasa, AlinC se poate "muta" la Bucuresti...prietenii stiu de ce...


horatiu.cosma

Referitor la proiectul de HG de expropriere pentru A0 Sud, din ce pare la prima vedere, dacă e să considerăm un culoar de 70 de metri lățime, acolo sunt maxim 25 de km din cei peste 50. Se și observă din textul proiectului că lipsesc cu desăvârșire exproprierile în Jilava, Măgurele, Bragadiru, Domnești, posibil chiar și Dragomirești și Pantelimon (pentru bucățelele ce fac parte din A0 Nord și au fost licitate cu Sudul).

Dar chiar și așa, de la publicarea în dezbatere publică avem minim 2-3 luni până la decizia de expropriere (termene legale, cu obținut avizul interministerial, intrat în sedință de Guvern, aprobat, publicat în Monitorul Oficial, consemnat sumele la CEC, notificat proprietarii, așteptat minim 30 de zile lucrătoare, emisă decizia de expropriere și apoi AC). Deci în cel mai bun caz putem avea AC pe vreun lot la final de aprilie.

mastereve

Si pozitia 3 contine firme ok. Am vazut cum lucreaza Concelex si pot spune ca nu fac de mantuiala.

dr4qul4

pe langa Bucuresti Erbasu paote face treaba buna. Au foarte multi muncitori si foarte multi colaboratori.
Nu prea au ei experienta cu autostrazile, dar una e sa pui 50 de muncitori la un pasaj, si alta e sa lucrezi cu 3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mirceaeliade


elphax

si eu cred ca Erbasu ar putea face treaba buna si repede,pana la iarna termina stadioanele si isi elibereaza muncitorii