Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

NGC, se aude ceva despre motivarea deciziilor de la CAB pentru acele întoarceri spectaculoase prin care Porr, TS, UMB etc au pierdut?

vancouver

Aktor a castigat in instanta, dar se reevalueza. Nu inseamna sigur ca o sa fie desemnati castigatori la reevalure.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

^
Nu se reevaluează nimic, caută mesajele lui NGC din ultimele 2 pagini. Ei au contestat UMB-ul și au reușit să îi elimine. Nimeni nu a contestat admisibilitatea ofertei Aktor, deci nu există niciun motiv ca oferta Aktor să fie reevaluată. Se poate semna în orice moment contractul.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on November 21, 2018, 03:15:31 PM
NGC, se aude ceva despre motivarea deciziilor de la CAB pentru acele întoarceri spectaculoase prin care Porr, TS, UMB etc au pierdut?

Lectura de seara se poate descarca timp de 7 zile de aici.

NGC

Quote from: Ionut on November 21, 2018, 02:12:43 PM
Promisiuni de la Serbanescu.




,,Pe Lotul 1 și Lotul 2 s-au rezolvat problemele, avem căștigător cert și urmează să semnăm contractele în perioada următoare, până la final de an", a explicat pentru HotNews.ro reprezentantul CNAIR. ,,Pe Lotul 3, unde a fost declarat căștigător inițial UMB, acolo au existat o serie de contestații și acum ofertele depuse trebuie reevaluate", a mai spus Șerbănescu.

Hotnews




La lotul 3 cel mai probabil va fi Aktor desemnat castigator... stiti deja povestea, o gasiti in urma.

Asta habar n-are ce vorbeste, dar nu cred ca e o noutate. :lol:

Contestatiile sunt la lotul 1, nu la 3. La 2 ii avem castigatori pe turci, iar la 3 pe greci.

NGC

Quote from: caf on November 21, 2018, 02:35:44 PM
^ O vrabiuta mi-a cantat si mie la fel dar intr-o gama putin diferita. Cica apare cumva pe unul dintre loturi,Delta. Sa vedem.

DELTA a contestat pentru lotul 1. ;)

horatiu.cosma

În altă ordine de idei, niște păsărele mi-au spus că există o licitație CNAIR pentru revizuirea acordului de mediu pe A0 (tot, că e un singur AM pe toți cei 100 de km), a apărut ceva arie protejată pe traseu (cred că la Cernica) după emiterea celui din 2010. Înțeleg că s-ar fi depus niște oferte, CNAIR a descalificat primul loc, a anunțat locul 2 că e câștigător, primul loc a contestat, apoi a făcut ceva prostii CNAIR (vicii de procedură) și trebuie anulată licitația. NGC, ai putea oare să îți întinzi puțin antenele?

Ionut

Deci chiar daca se semneaza "maine" pe unul din loturi, tot se va astepta mult si bine dupa revizuirea AM (fara de care nu se emite AC, autorizatia de construire, adica nu se intra in teren).

horatiu.cosma

^
AM-ul vechi încă e în vigoare. Tind să cred că se poate da AC pe baza lui, dacă e vorba de zone care nu interferează cu acea arie protejată nouă. Pe A3 la Geiger și Astaldi s-a dat AC pe unele zone pe baza AM-ului vechi, în timp actualul era în procedură de revizuire.

StefanCelMare

Pe datele din 2017 de la ministerul mediului (ultimele disponibile public) nu apare nicio intersecție între A0 Sud și vreo arie protejată.
Cel mai aproape este Cernica (cu limite roșii pe hartă, în dreapta), da, dar intersecția cu A0 este doar pe partea nordică.




Powered by API/PUM imgur uploader

slartibartfast

Da, dar AM-ul e pe tot traseul, nu doar pe A0Sud. Și există potențialul ca funcționarii MT, ca să-și acopere unele părți cu hârtii, să întârzie AC-urile pe A0Sud, chiar dacă AM se revizuiește pe nord.

miahi

^^
Stefan, Horatiu zice foarte clar, AM este pentru tot A0, deci daca Aria Cernica intersecteaza A0 Nord tot trebuie revizuit acordul:
Quote from: horatiu.cosma on November 22, 2018, 02:40:02 PM
... există o licitație CNAIR pentru revizuirea acordului de mediu pe A0 (tot, că e un singur AM pe toți cei 100 de km)...

dr4qul4

Dar, existand deja un AM, pentru zonele in care nu trebuie revizuit, se poate elibera AC.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

^
Exact. Revizuirea se face pe zona cu aria protejată nou apărută. Un expert va propune măsuri suplimentare pentru a reduce impactul autostrăzii asupra acelei arii protejate. În rest, AM-ul vechi e valabil, nu se schimbă nimic, decât eventual din direcția proiectanților autostrăzii, care pot propune modificări de soluții/traseu, și atunci evident, nu se poate folosi vechiul AM.

dr4qul4

Cu alte cuvinte, nu AM-ul e problema pe sud. Ci constructorii. Ca se pare ca vom avea numai ....... .
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024