Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 15 Guests are viewing this topic.

alecu26

Dar nu astea sunt regulile jocului, si faptul ca platesti cu 10% in plus nu garanteaza ca se va face. Nici repede, nici bine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Ai dreptate. Dar decat Ictas cu Delta sau Aktor cu Euroconstruct, mai bine UMB.
O sa vedem contestatiile si abia atunci ne putem pronunta asupra motivelor. Iar instanta va hotari daca sunt intemeiate legal sau nu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Dar eu vreu de fapt ca cerintele CNAIR sa fie extrem de clare, neintrepretabile la fel si evaluarile si instanta sa confirme 99% din ele. Ca daca s-ar intampla...asa...sa vezi cum in maxim 1 an s-ar calma toate contestatiile.

Din pacate genul asta de evaluare urla dupa contestatii....si dupa aia urla toata lumea ca nu se fac autostrazi din cauza contestatiilor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Inteleg ca contestatiile sunt pe SEAP pt cei interesati care au timp. Id-ul licitatiei se gaseste in sinteza.

"All information wants to be free", zicatoarea pe care n-a invatat-o Cnair si multi altii.

voicul

E bine ca se misca ceva in directia de atribuire contracte. Sunt asa obisnuit cu amanari peste amanari ca pe mine m-a surprins aceasta veste.

Informtia e pe surese, deci astept sa vad cand apare oficial care e treaba.

Vice33

@Alecu26

Aici gresesti, cand te-a dezamagit UMB pana acum...? Raspuns: niciodata
Cand a lalait-o UMB cautand motive gen "AKTOR/COMSA"? Niciodata
CU cati oameni lucreaza UMB fata de alti antreprenori "seriosi"? 600 muncitori si 250 de utilaje (lotul IV): Raspuns: are la un loc cati 3 antreprenori
S-a plans beneificarul ca UMB lucreaza cu personal de munca deficitar/insuficient? Nu
Care este imaginea perceputa de cei care ii vedem in fiecare saptamana la lucru? Una buna spre foarte buna
Conteaza ca a licitat lotul 4 la jumatate din valoare? Avand in vedere ritmul lucrarilor si buna mobilizare, aceste lucruri nu mai conteaza
Au fost claim-uri pe portiunile finalizate de UMB? Nu au fost

Concluzie: Mai bine 10% in plus si satisfactia si linistea ca este un antreprenor serios si cu capacitate de munca satisfacatoare.

TibiV

#576
Quote from: Ionut on April 26, 2018, 05:34:51 PM
alte oferte de la firme mari au fost descalificate in faza de evaluare financiara - deci DUPA ce se stia ca erau mai bune ca ale UMB dpdv financiar, unele din ele cu cel putin 50 milioane lei sub oferta UMB. Va las pe voi sa comentati.

Hai sa aflam motivele descalificarii...
Desi termenul mi se pare ciudat - in faza de evaluare financiara mai poate fi vorba despre descalificare?!.... Intreb, nu dau cu paru'...
Eu stiam ca in faza asta se face doar calculul unor punctaje...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

myid

#577
Si asta nu e tot ! Cred ca avem aceleași surse, asa ca săptămâna viitoare o sa fie alt Breaking News pt A0 !  ;)

florin74

#578
Quote from: Vice33 on April 26, 2018, 08:24:04 PM
Conteaza ca a licitat lotul 4 la jumatate din valoare? Avand in vedere ritmul lucrarilor si buna mobilizare, aceste lucruri nu mai conteaza
Au fost claim-uri pe portiunile finalizate de UMB? Nu au fost
Concluzie: Mai bine 10% in plus si satisfactia si linistea ca este un antreprenor serios si cu capacitate de munca satisfacatoare.

Da, cu CIC licitat la 40.000 EURO care de fapt este 1.000.000 EURO si CNSC/CNAIR a inghitat galusca asta. Acum s-au luat de indicatoare rutiere care au fost licitate la nod si nu la semnalizare (adica tipul de incadrare). Sau de unitatea de masura la asfalt.
Claim-uri. Cu siguranta. 100 milioane am inteles ca numai la LD4. SI inca nu s-a incheiat. Pe TL2 1 parca au lucrat fara autorizatie. Au tras o expertiza la final si gata, s-a decontat.

Pana la urma trebuie sa faci niste reguli  clare si simple pentru toata lumea, care sa se aplice uniform. Nu pe unii ii belim si ii dam in presa, si pe altii ii cocolosim si facem intelegeri mai mult sau mai putin subterane, indiferent de cum lucreaza.

Unele din respingerile de la oferta financiara sunt chiar penibile. Pana la urma aia 10-20% sunt din banii nostri.

NGC

#579
^^

Breaking news de genul UMB castigator pe toate cele 3 loturi? :lol:

De ceva vreme tot vroiam sa va zic sa aruncati o privire la ofertanti si la cine a fost descalificat in etapa de evaluare financiara. ;)
Informatiile necesare le gasiti in sinteza licitatiilor (link catre oferte) si pe pagina anterioara (contestatiile).

Mersul trenurilor

Eu sunt multumit de UMB si consider o veste buna, adica nu au fost plangeri sau rezilieri, si din cate am inteles e firma romaneasca, e bine pentru economia tarii sa promovam firme romanesti, acum sper sa nu fie ceva politic sau vreo mizerie si sa ii prinda si dupa ne trezim cu toate proiectele reziliate. 

carutasul

Păi aș fi mulțumit dacă aș ști că s-a evaluat cinstit. Dacă puneau acolo o notă pentru istoricul firmei și le dădeau niște puncte în plus era ceva; dacă au scormonit după nod în papură nu e deloc ok. Asta înseamnă doar contestații, procese și probleme (plus despăgubiri pe care nu le plătesc funcționarii din buzunar în mod sigur) . Eu înțeleg că până la urmă proiectul ăsta ar cam fi șansa CNAIR să nu compromită total exercițiul ăsta financiar ( e la câmpie, UMB mai preia din bâlbele lor cu finanțarea, mai știe pe unde să umble ca să iasă aprobările la timp  etc...) Dar asta nu e treabă, e românism, sau dacă preferați, țigăneală :) Dacă ai un punctaj clar și nu poate contesta nimeni e altceva...

GrmmrNzi

^^ Mersi.
Am citit doar contestația P**r (nu vreau să-mi stric seara cu restul.) și nu zic decât: "nod în papură" dus la extrem.

Mersul trenurilor

Sunt aproape sigur ca de exemplu in italia majoritatea constructorilor au fost firme italienesti, pentru ca ei sunt un popor foarte patriot, am stat 2 ani acolo si ei in general prefera orice produs italienesc. Vreau sa zic ca si acolo la licitatii contructorii straini au fost mereu dezavantajati am putea merge si noi pe principii de astea. Bine noi nu prea avem multe firme serioase.. dar daca se poate o sa vina si altele, mai avem multi km de autostrada de facut din partea mea sa le faca UBM pe toate atata timp cat treaba e buna si sunt seriosi. 

NGC

Quote from: carutasul on April 26, 2018, 10:14:46 PM
dacă au scormonit după nod în papură nu e deloc ok

Bine ai venit in lumea lui Ionica (scris cu "c" intentionat, dar stiti voi ce trebuie citit). ;) :lol:

Quote from: carutasul on April 26, 2018, 10:14:46 PM
Asta înseamnă doar contestații, procese și probleme (plus despăgubiri pe care nu le plătesc funcționarii din buzunar în mod sigur).

Uite un articol preluat din proiectul de OUG (gasiti link aici) pe care vor sa il introduca in Legea 101 / 2016 privind contestatiile. ;)

QuoteArt. 58 2 - (1) În situația în care autoritatea contractantă a încheiat acordul-cadru/contractul de achiziție cu respectarea deciziei Consiliului sau a hotărârii judiciare de soluționare în primă instanță a contestației, eventualele despăgubiri stabilite de către instanță, în conformitate cu prevederile prezentei secțiuni, în sarcina autorității contractante vor putea fi suportate de către Ministerul Finanțelor Publice;

Puneti bani deoparte. :lol:

Eu sunt doar curios cine a venit cu propunerea. Ideea in sine nu e rea, doar ca aici vorbim de CNAIR. ;)