Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

Allex

Cate benzi pe sens va avea pana la urma? Nu am vazut specificat pe nicaieri aspectul asta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

Cel mai probabil 2, de ce sa gandim pt traficul din 2020 si pe viitor, o facem pt anii '80 !!!  >:(
You're in Steelers Country

adiarc

centura Sibiu ( un oras cat un sector din capitala si nu cel mai mare sector ),are 4 noduri...asa ca...avem cu siguranta mult prea putine noduri...

Solutia de fluidizare nu sunt nodurile putine ci cat mai multe benzi...minim 5 as spune eu - 2 pt traficul greu si in prima faza de trafic pentru cei care intra prin noduri si celelalte 3 benzi pt traficul de tranzit in viteza,astfel incat cei care intra prin noduri sa nu-i incetineasca pe cei in tranzit,astfel incat sa mentinem o viteza decenta si astfel si fluiditatea traficului...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iulius


Sper ca vor fi minim cate 3 benzi pe sens+ 2-3 autostrazi urbane cu legatura directa la A0 (ex: intrare A3 in Buc.)
Astfel incat sa nu avem parte de cozi, blocaje, accidente etc...

Si cred ca am mai repetat de 2 ori pe forum, actuala centura a capitalei, modernizata si adusa la nivel de DX, pt a ajuta traficul local
[/img]

adiarc

^n-ai ce sa faci cu 3 benzi acolo...2 benzi din start sunt blocate de traficul care intra si a treia banda de vitejii care nu au rabdare si vor taia toate benzile,direct de pe banda de accelerare...

E un proiect pentru urmatori 25-30 de ani...hai sa-l gandim ca atare,iar primul pas ar fii un SF de calitate,nu desene animate pe harti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Allex

@adiarc cred ca mai degraba numarul de noduri poate fi dat intai de numarul de drumuri importante intersectate (sau apropiate plus drum de legatura) si abia apoi de suprafata sau populatie. Si eu cred ca sunt cam putine noduri, dar in cel mai rau caz se pot face ulterior in functie de nevoie. Prea multe noduri la doua benzi mai mult ar incurca (zic eu...).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

SkyPilot

Eu as merge pe ideea ca suntem prea saraci pentru a ne permite un lucru prost. Ceea ce scriu mai jos nu sunt ideile mele, sunt lucruri pe care le-am vazut pe la altii si despre care cred ca functioneaza.

Numarul de benzi: cred ca ar trebui un minim de 4 benzi, poate 5. Aceasta ar fi o solutie pentru 50 de ani, poate mai mult. Prin orasul in care locuiesc trece Trans-Canada. La fiecare cam 10 ani a fost nevoie de o banda in plus pentru ca se ajungea la blocaje de 10 km. lungime. O crestere similara am vazut si in Seattle pe I-5 si 405. Autostrada din orasul meu traverseaza un fluviu. Acolo exista un pod cu 2 benzi pe sens. Spre sfarsitul anilor '90 au inghesuit 3 benzi pentru iesirea spre est. Acum cativa ani podul a fost inlocuit cu unul suspendat cu 5 benzi pe sens. Ma astept ca Bucurestii sa aiba o evolutie similara in urmatorii 20-30 de ani si sa se ajunga la aprox. 1 vehicul pe locuitor (inclusiv cele ale firmelor). Industria are loc mult de dezvoltare ceea ce va face ca numarul de vehicule de firma in vizita sau tranzit sa creasca mult. In Bucuresti pare a exista aceeasi tendinta ca in orasele americane, ca locuitorii sa se mute in "suburbii" deci si traficul spre/dinspre locul de munca va creste. Nu stiu niciun oras in care transportul in comun a redus traficul. Daca e facut inteligent, va prelua din ce in ce mai multi calatori, dar traficul va creste mai repede decat capacitatea transportului in comun.

Autostrada trebuie sa SUPRATRAVERSEZE orice altceva, inclusiv alte autostrazi. In acest fel se va putea extinde oricat. Trebuie prevazut loc pentru 3-4 benzi pentru celelalte autostrazi la supratraversari. Trebuie prevazute supratraversarile pentru viitoarele A5 si A6. Am vazut acest mod de a gandi in Houston, TX pe I-45.

Cred ca ar fi necesare noduri cu toate A, DN si toatre celelalte drumuri care asigura legatura cu orasul. Nodurile cu A si DN ar trebui sa aiba bretele complete (deci NU sensuri giratorii) cu cate 2 benzi si spatiu suficient pentru accelerare. Celelalte noduri pot fi facute ulterior, dar ar fi bine sa se prevada si sa se exproprieze de acum. In orasul meu sunt noduri oriunde a fost necesar. Autostrada este folosita si pentru deplasarea in oras; acelasi lucru l-am vazut in Seattle, Portland OR, Houston, in toate orasele mari din California si peste tot pe unde am mai fost. La sud de granita este un oras de 85000 locuitori (Bellingham) care are 7 (sapte) noduri cu I-5.

Neufunk

Baieti, daca noi cu greu obtinem o autostrada cu 2 benzi, si aia pentru a arata ca facut kilometrii, ceea ce visam noi.. pe ei pur si simplu nu ii intereseaza. Daca ar fi fost dupa ei, nu ar fi facut deloc, dar ii ia lumea la intrebari.

dr4qul4

pai avem SF. Cate benzi scrie in el?
Cate scrie...atatea au iesit "fezabile".  Sper sa fie 3 pe sens.

Si cred ca SF-ul a mai fost postat pe aici, in format kmz.  Sau era doar pentru A0 Nord?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#264

Ideile astea cu 5 benzi pe sens pentru ca "sunt proiecte pentru 25-30 de ani" sunt vise umede...

Ei nu sunt in stare (si nici NU au banii...) pentru o clasica autostrada de 2 benzi + banda de urgenta...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Proiectul oricum nu incepe decât, optimist, la anul, poate până atunci se mai dumiresc cum e cu guvernarea ( sau vin alţii) dar ideal ar fi măcar să indisponibilizeze terenurile şi să construiască structurile "future proof", mai ales podurile... . Pana la urma, dacă fac autostradă cu două benzi pe sens, după aia în viitor pot lucra liniştit la încă una paralelă fără să jeneze traficul, şi la sfârşit iese de patru :)
Din ce ştiu eu, cel puţin pe la mine lângă Bragadiru nu s-au dat autorizaţii de construcţie, se vede cu ochiul liber culoarul. Nu ştiu dacă şi prin alte părţi e la fel.
Măcar să vedem noi anunţul în SEAP ( deşi am văzut la Bacău că nici contractul semnat nu e o garanţie că se face...)

panzer

La A1 nodul e pus un pic mai spre Bucuresti fata de DJ602. Sa speram ca va exista o posibilitate sa vii de pe DJ602 (actualul pod peste A1 spre Ciorogarla) si sa intri pe A0.


elphax

acum se circula pe o amarata de sosea cu 1 banda pe sens si voi vreti una noua cu 5 benzi ? foarte amuzant
nu spun ca 2 benzi ajung sau ca 5 este exagerat, doar ca trebuie sa fim/fiti realisti ! avem fonduri limitate si resurse umane limitate ( ma refer la planning,  executie, management)

cu centura actuala largita la  2 benzi pe sens si cu o a doua centura in regim de autostrada chiar si cu doar 2 benzi - va fi suficient pentru inca 20 de ani
sunt de acord cu cei care insista pe noduri - trebuie sa fie bine gandite, chiar sa fie zone mai largi de 3 benzi, cu portiuni lungi de intrare si iesire pentru a evita incidente

adiarc

#268
ne multumim cu putin...primim putin..iar faza cu diversele lucruri limitate si vise umede e o falsa problema,pentru ca pierdem mld de euro in fiecare exercitiu financiar din fonduri europene si avem si alte surse de finantare cu dobanda aproape de zero.

mi-as dori si eu un credit de angajament pentru A0..toata lumea vb de Sibiu-Pitesti,ceea ce e bine,dar f.putina lume constientizeaza ca A0 este prioritara imediat dupa Sibiu-Pitesti,pentru inchiderea coridorului

Concluzie - sa renuntam la hei rupul asta de 2 bani cu proiecte prost si f.prost pregatite si sa facem SF-uri de calitate,care sa tina cont de traficul din viitor,de peste ...10 ani...nu cel din prezent.Nu trebuie sa fii mare geniu.Trebuie doar sa te uiti ca avem un ritm groso-modo de inamtriculari anuale de aprox 100.000 noi plus 300.000 vechi

PS - daca facem un SF de calitate,implementarea acestui proiect va incepe dupa 2022,in urmatorul exercitiu financiar,daca acesta va mai exista
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Trebuie sa fie facuta si PISI, dar cred ca pierderile mai mari sunt pe A0.

A1-A2 prin S - medie de viteza de 30 km - faci cam 1.10. Cred ca pe VO media este pe la 60 km (dublu).
Nu stiu valorile de trafic, dar nu m-ar mira ca DNCB sa fie peste VO.

Eu am mers in coloana, cu 40 - 50km, la ora 22, intre Chitila si Chiajna.