Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

carutasul

@AdrianB1  Acum a apărut ceva ce nu era înainte și anume coada dinspre A0 spre giratoriu. La anumite ore ajunge chiar în dreptul A0. Dar problema e dată de capacitatea mică a giratoriului mai degrabă, nu de numărul chiar așa de mare de mașini.

oneLess

#9946
IRINEL SCRIOȘTEANU - Azi-noapte pe șantierul A0 Sud Lot 3 au fost montate primele două grinzi metalice


QuoteAzi-noapte pe șantierul A0 Sud Lot 3 au fost montate primele două grinzi duble metalice pe deschiderea centrală a pasajului peste calea ferată, cu închidere totală a circulației feroviare.

Următoarele patru grinzi duble vor fi montate nopțile viitoare.

Mulțumim CFR Infrastructură pentru promptitudine și buna colaborare cu antreprenorul și subantreprenorii care lucrează pe acest lot.

Facem tot posibilul ca anul acesta să circulăm între A1 și A2, pe partea de sud, doar la nivel de autostradă.

Mulțumesc, subantreprenorului român MSI, pentru mobilizare!

... bla bla

MEDIACONSTRUCT , de azi

adix


Claudiu T.

Quote from: P3trut on April 22, 2024, 06:31:34 PM@nohablaespanol ei au primit AC pentru tot nodul, pana aproape de drumul urmator. Cred ca o sa il faca tot, nu imi aduc aminte de cineva sa fi zis de vreo solutie provizorie.

QuoteDescărcarea traficului în DN2 se va realiza printr-un sens #giratoriu elipsă, cu asigurarea tuturor relațiilor.
Lucrările vor începe în luna martie, iar termenul pentru #finalizarea acestora este sfârșitul anului #2024.

Asta e ce a scris nenea Pistol.

Completez si eu cu declaratia secretarului de stat.





Powered by API/PUM imgur uploader


Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

mike_us

Este realist sa speram ca termina pina in DN2 in Decembrie?

Ionut

Da, dar nu tot nodul. Suficient cât să deschidă da, e posibil. Dacă vor reuși... n-aș paria. Dar posibil e.

minisoferul

Este o filmare pe Youtube (nu mi-am permis sa o postez/ nu stiu daca doreste) cu comparatie pe tronsonul DN4 - A2 intre perioadele 17.02.2024 si 20.04.2024 si daca urmaresc filmarea si colegii care tot scriu pe aici ca nu a miscat nimic Alarko de n-spe luni, ca nu face ca nu stiu ce , poate vad si ceva diferente.

Parca imi aduc aminte ca atunci cand era in conducere MT cineva de pe aici de pe forum, prezenta pana si ultimul detaliu despre hidroizolatia efectuata de UMB si cat de bine acoperea aceasta muchia unei placi de suprabetonare, era totul lapte si miere.

Si poate pune cineva inapoi pe forum daca tot s-a schimbat curentul si mesajele mele in care ziceam ca nu este totul roz cu UMB chiar si despre lotul lor de la Cernica si mesajele imi erau sterse. Mare pacat.

carutasul

văd că am ajuns ca la fotbal, fiecare cu echipa lui :)
Cred că ar fi mai bine să ne rezumăm la fapte și observații.
Alarko stă destul de bine pe bucata care a mai rămas, la pod nu se vede mare progres dar au pus și acolo bordurile; ceea ce e ciudat e că în vreme ce pe alte loturi CNAIR e foarte optimist, aici dă termene în iulie, august. Adică Aktor, în halul (pardon, stadiul) de acum pretinde că poate termina în august-septembrie iar Alarko, unde mai e practic doar asfaltul final cu parapeți și marcaje și hidroizolația la pod, unde să zicem are nevoie de două săptămâni de soare, tot atât? De asta am tot discutat că ar putea fi anumite probleme pe care nu le știm...   

adix


reed

Proiectanții in Romania sunt oligofreni.Panouri fonice in debleu ,in mijlocul câmpului .La fel și pe Dx12..Ferească Dumnezeu...

StefanA

La min 1.00, cum pana mea sa pui stalpul de iluminat fix in dreptul bretelei agabaritic?
Noaptea mintii..

danutzu_1069

Nu-i bai, breteaua aia nu va fi folosita niciodată .. Si daca e, atunci se poate demonta stalpul, la fel cum trebuie demonta si parapetul..

@adix , rugaminte, la urmatoarea incursiune la nod A0-A2, te rog sa filmezi mai in detaliu "spartura" aia de pe pasaj, si mai de aproape. Poate reusim sa intelegem care-i baiul acolo..
Multumesc in avans!

Claudiu T.

#9957
Stau si ma gandesc. Daca la lotul chinezesc de A0 li se poate cere sa inceapa de la nodul cu DN2 ca sa puna in continuitate bucata de muzeu ramasa de la UMB...de ce nu se poate aplica asta si pe alte loturi? Ca e an electoral,de aia se poate?

Si cand zic asta ma gandesc fix la lotul Aktor de A0 unde li se poate cere sau impune sa termine doar sensul dinspre Bragadiru spre A1 pana la sfarsitul anului 2024 a.i. sa aiba tiristii si nu numai ruta de la A2 la A1 pana la sfarsitul anului. Ca asta doare cel mai rau.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

oneway

Apropo de spartura din pod, interesant e ca la 10:30 jos sunt 3 grinzi si la 10:40 inca vreo 7...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

shift2rail

^^ nu e acelasi lucru sa termini un segment de lot pe ambele fire sau un half-profile, dar pe toata lungimea lotului. Prima optiune e neutra dpdv al costurile, in timp ce a doua induce cheltuieli suplimentare, fata de scenariul in care avansezi full-profile.