Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

Ionut

Teoretic mai întâi ar trebui niște foreze mici pentru studiul geotehnic. :) Teoretic. Sigur sunt zone mlastinoase si/sau cu nisipuri care nu sunt bune pentru fundare și trebuie îmbunătățite. Este Sabarul pe-acolo. Bine, nu ca ar fi cine știe ce mare rau.

Nu cred ca SF 2010 are toate forajele puse la punct. Ba dimpotrivă. Sigur vor fi zone unde vor baga dorosol. Nu cred ca isi permit sa faca după ureche și doar bazat pe SF 2010. Plus că au structuri destule - două noduri și pasaj peste CF.

nenea_hartia

Quote from: Ionut on April 06, 2019, 10:24:13 PM
Cam multe LEA de înaltă tensiune. :( Dau interferențe la drona.
Eu mă îngrozesc mai degrabă de relocări și protecții, ce se vede acolo e Transelectrica. :(

TEO73H11

Am o nedumerire si as dori un raspuns de la cunoscători, în primis NGC.In varianta posibilă, probabilă  si pentru unii deziderata ca se va rezilia lotul doi Sebes-Turda atunci există  premiza sa nu se semneze cu Aktor. In situatia respectivă ce se va întâmpla cu licitația A 0 lot 3,se va anula sau lotul va fi atribuit urmatorului clasificat?Multumesc anticipat!


Ionut

Se va semna cu Aktor, nu te mai gandi la alte variante.

paulmare

sunt linii de 400 220 110 kV, parte din ele sunt si ale enel nu doar transelectrica
Horor va fi acolo cu "avizatul"

dr4qul4

WOW!! ce surpriza. Parca vad ca avem si conducte de gpl, petrol, motorina, benzina, cabluri de telecomunicatii (simple sau speciale). Eventual si cateva gropi de gunoi ad-hoc.
Pff. si eu care credeam ca Bucurestiul este un oras care se auto-sustine. NOT.
:lol:

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#996
Pai daca te gandesti bine, din Bucuresti pleaca cam toate comunicatiile pe fir sau fibra, si cum centura va fi de jur imprejur....

paulmare

la telecom nu e asa problema, au retelele care sunt "live" bine documentate si infrastructura de fibra e noua, si pentru relocare trebuie doua camere de tragere si o conducta care subtraverseaza si gata treaba de o zi pentru un subcontractor hotarat, in cel mai rau caz pot cere un cablu nou intre doua puncte ale retelei daca nu vor sau nu au cum sa il taie si reconecteze pe cel vechi, naspa e doar daca armata sau "serviciile" 

La corent gaz apa canalizare unde se merge pe bajbaite insa - foarte nasol
conducte petrol gazolina etan etc nu sunt
https://www.conpet.ro/wp-content/uploads/2017/01/panou_harta.jpg 

carutasul

canalizarea la noi s-a finalizat acum câțiva ani, nici nu cred că e prin zona autostrăzii, din câte știu e pe DN6 deci va fi supratraversată  iar în Bragadiru se termină la Sabar (unde în trecut se și deversa direct) Cu ocazia proiectului (județean) pe malul Sabarului s-a făcut și o stație de epurare ( pe stânga când vii dinspre București) . Stația de epurare e și ea tot pe celălalt mal deci ar fi ok. O conductă de gaze a Distrigaz trece la două case de mine  perpendicular pe șosea și a provocat mari bătăi de cap celor care au avut ghinionul să se afle pe traseul ei, până când într-un final Distrigaz a renunțat la ea (au și întrerupt-o) . Dar oricum și asta e dincolo de Buda, nu se intersectează. Dacă or mai fi și altele... n-am idee, cred că tot ce e telecomunicații merge tot pe lângă DN6, la noi Telekom n-au decât cei care stau la stradă :) în rest sunt UPC și RDS, dar pe stâlpii de pe marginea șoselei. 

dr4qul4

Eu chiar sunt curios cum se vor misca la relocarile de utilitati. Imi este greu sa cred ca nu vom avea surprize (neplacute). Bine macar ca nu au nici un sit Natura 2000 in zona aceasta.
Si la fel de bine ca au inceput cu partea de sud. Pe Nord ar fi fost mult mai greu. Pe sud investitiile imobiliare inca merg cu frana de mana trasa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paulmare

^ toate astea care au tarife reglementate - este o metodologie gen BAR baza de active reglementata, la aia se calculeaza un cost si se inmulteste cu o suma gen 5% profitul operatorului de retea
si din cauza asta tot felul de chestii arheologice care ar fi trebuit demult dezafectate si duse la remat apar in "baza de active" tinute vezi doamne in rezerva, cu costuri de mentenanta care nu se fac insa autoritatea de reglementare le accepta
asa ca tot felul de dume uitate de lume daca apar prin niste scripte - se vor " reloca" , bani si pentru firmele lor "agreate" etc

panzer

Sa nu mai apara de acum pana se apuca de treaba vreun sit al "nomazilor" ca pe DNCB. Astea apar ca ciupercile dupa ploaie.

nenea_hartia

@dr4qul4: I-ai uitat pe ANIF :lol:, ăștia-s printre preferații mei, păstoresc niște rețele de canale din care unele sunt atât de colmatate și pline de bălării că nici nu mai există pe teren. Dar poți ajunge liniștit la 6 luni pentru un aviz de la ei. Să te păzească Dumnezeu să mai aibă și ceva instalații de prin anii '70 pe acolo. Noroc totuși că metalul se caută :lol:.

carutasul

#1003
Din astea s-ar putea să fie. La Sabar ceva mai spre Măgurele e ruina unei stații de pompare pe dreapta, dar nu știu dacă era și pe stânga. Întrebarea e ce ar mai putea iriga aici, că altceva decât antrepozite și hale industriale nu mai văd să se poată face în zonă, restul terenului oricum s-a trecut la "intravilan" , a rămas doar zona autostrăzii  ( Bine, ce am zis eu e valabil în zona "mea", mai spre Jilava habar nu am cum e). Poate să viseze să planteze grâu între sensuri :)   L.E: acum îmi dau seama că probabil va veni pe dreapta Sabarului, deci "bingo", avem :)

tom_sawyer

#1004
QuoteComisia Europeană [...] a adoptat în data de 02.04.2019, Decizia de punere în aplicare a Comisiei de aprobare a contribuției financiare la proiectul major "Rețeaua de infrastructură rutieră integrată pentru zona orbitală din București", selectat în cadrul programului operațional "Infrastructura Mare" în România.

Costul eligibil total al proiectului major este  stabilit la suma de 1.250.577.849 euro.

Rezultatele așteptate ale proiectului  sunt: construirea a 51.195 km la secțiunea de autostradă 2x2 nouă (varianta de ocolire București, sectorul de sud, A0); modernizarea a 20.219 km de drum național pe sectoarele A1 - DN7 și DN2 - A2, parte din varianta de ocolire București (din care 8,695 km pentru sectorul A1 - DN7 și 11,524 km pentru sectorul DN2 - A2); construirea a 4 Pasaje (pasaj superior Domnesti, pasaje Mogosoaia, Oltenița și Berceni); extinderea la 4 benzi de 14.525 km a variantei de ocolire  București existente, între sectorul A1 -DN5.

CNAIR

"Decizia de punere în aplicare a Comisiei de aprobare a contribuției financiare" - aici e o fromulare gresita, ca nu inteleg? Adica au stabilit o comisie sau au aporbat deja finantarea?

Pentru nord au depus cerere de finantare cei de la CNAIR? Parca au dat un comunicat mai demult ca au depus aplicatia, dar nu imi mai amintesc daca era si pentru nord.