Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nedcatalin


Claudiu T.

#9871
Simulare facuta acum. E jale si cu si fara A0 ptr tiristi in continuare.Din ce inteleg eu de la Gmaps este ca fie pe A0 fie doar pe DNCB tirurile scutesc 1min pe A0. Nu cred ca pot intra pe la pasajul din capatul blvd. Theodor Pallady sa tranziteze Catelu ca au restrictie. Nu?
Sa faci de aproape 3x mai mult pe un drum de 34 min e de cacao.




Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

pasa_andrei

Nimic nou, era destul de clar ca nu va reduce cu mult aceasta deschidere pentru relatia A1-A2. Doar in momentul in care o sa fie legat de A0 una dintre cele 2 autostrazi o sa vedem timpi scazuti. Urmatoarea actualizare in iulie-august cand vom avea A0-A2.

mdragos

Nu reusesc sa inteleg ce au patit la A0-A2. Nu trebuia sa fie o problema deschiderea deodata cu Dn4-5. Parca lucreaza la relanti.

GIV

@mdragos cand ti s a parut ca lucreaza cu foc in ultimele 365 de zile?

raulbogdan23

#9875
Sunt curios daca dupa ce termina de mutat aceste utilitati vor incepe sa foreze pentru culea care lipseste.

@adix poti sa insisti data viitoare la aceste lucrari sa vedem daca vechile utilitati sunt in lungul DJ-ului?





Nici in camp n-au putut face pasajul ala drept.




Powered by API/PUM imgur uploader

Stefan01

Bucata de autostradă inaugurată recent apare și pe Google Maps. :thumbsup:


danutzu_1069

Pe Gmaps a apărut chiar de a doua zi... si chiar in format de autostrada..

Drive_140

Fiecare finalizare a unui nou LOT se încheie cu o discuție nesfârșită despre zece etape de actualizare a hărților pe Google Maps. Au nevoie de câteva zile pentru a sincroniza totul.

Sunt sigur că mulți de aici sunt interesați de hărți și rute, dar este offtopic și se repetă pe parcursul de ani de zile :)

voicul

#9879
@Claudiu T.

Simularea nu e chiar corecta si e doar pentru tiruri. Pentru masini pana in 3.5 exista alternativa DJ401A care e mult mai rapida intre 16 - 18.

Dar concluzia ramane - ajuta, pentru ca daca luati in calcul traficul intre DN4 si DN6 atunci e 100% castig. Desigur e trafic mic, dar aia nu sunt oameni, nu castiga timp?
+ A2 - DN5 care clar o ia pe A.
Dar mai bine sa fie decat sa nu fie:
Toti din Popesti pe unde o sa iasa pe DN5 si DN6: A0 sau DNCB? Si daca care cumva toata partea de E ajunge lejer in Popesti, prin oras, adica cateva sute de mii de oameni ... oare ei o sa prefere DNCB sau A0.
Adica minutul ala care nu pare mult * zeci de mii de oameni care ar putea merge pe ruta = nu stiu altii cum sunt, dar mie imi pare un castig gros.





In alta ordine de idei s-a muta dop-ul mai spre A2 si A1. Curand (adica la anu) se elimina de la sine.

P3trut

Mmm, as zice ca dopuri tot o sa fie, in special la nodurile A1-A0 si A0-A2. In schimb, o sa fie mai libera centura pentru localnici si, desigur, timpul de tranzit o sa fie totusi mai bun.

mike_us

Acuma cu doar 10 km ramași chiar si la ritmul actual turci ar cam trebui sa termine in vreo 3 luni.

adix


captiva

De luni până azi m-am uitat de mai multe ori pe zi pe Google Maps și cred că pot sa trag niște concluzii privind impactul noului tronson asupra DNCB:
- pe ambele direcții au dispărut (sau s-au diminuat foarte mult) cozile pe centură la intersecția cu strada Gării din Jilava și la Măgurele
-mult mai rar și mult mai puțin roșu la intersecția DNCB - DN5
-pe direcția A2-A1 coadă de circa 1km aproape toată ziua la sensul giratoriu de la Bragadiru (probabil ca urmare a traficului crescut prin giratoriu pe direcția A0 Bragadiru - A1)
-deocamdată sensul giratoriu de la Popești-Leordeni pare să facă față la traficul dinspre A2 spre A0 și invers

slartibartfast

Se pare că la nodul A0-A2 au nevoie de o închidere a traficului la noapte. [Economedia.ro]