Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

carutasul

evident că după ce se termină va fi mult mai bine. Acum întrebarea e cum îi putem face pe greci să muncească ca să dureze mai puțin :)

Sorinus

Eu cred ca nu se poate trai la o distanta mai mica de 100m de o autostrada, fie ea si cu panouri fonoabsorbante. Omamenii din raza asta ar trebui sa aiba optiunea sa fie expropriati, unii suporta zgomotul, altii nu.

alecu26

Prin acordul de.mediu si caietele de sarcini exista un anumit nivel de zgomot maxim acceptabil la anumite distante fata de autostrada.
Masuratorile si verificarile astea trebuie sa faca parte din receptia lucrarilor. In mod normal Agentia de Mediu e invitata la receptie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Claudiu T.

Lotul 1S era la sfarsit de februarie la stadiul de 89% din executie. Acum dupa inca 6 saptamani au ajuns aprox la 93% oare?

Ma gandesc ca acum se pot concentra pe ce a mai ramas din el aducand toti muncitorii si utilajele (asta daca nu incep sa care din ei pe alte loturi sau acasa in TR) aici.

Poate pana la sfarsitul lunii iunie il da gata. Sau chiar se duc inspre august?
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

pasa_andrei

Lotul DN4-A2 arata foarte bine, doar ca mai au destul de munca la nodul A0-A2. Asa cum a zis si Ionut in live ul de ieri, 0 sanse pentru mai si iunie. Mai vedem cum stam in iulie, dar cel mai probabil il vedem gata in august.

Geri

Penalizările CNAIR pentru întârzierile Aktor pe lotul 3 al Autostrăzii București Sud : 5 milioane lei la contractul de 900 milioane lei. Pistol : ,,mi-e greu să cred că termină la vară, mai realist este decembrie și doar cu o mobilizare mai bună"

Conducerea CNAIR solicită constructorului AKTOR să crească mobilizarea pe șantierul lotului 3 al Autostrăzii A 0 București Sud pentru a recupera întârzierile majore și a finaliza lucrările cel mai târziu în decembrie 2024. Lotul dintre Bragadiru (DN 6) și Autostrada A 1 București-Pitești este la doar 63 %, mobilizarea a crescut semnificativ de la începutul primăverii, dar este nevoie de un progres și mai bun pentru a finaliza lucrările la termenul realist, decembrie 2024, spune directorul CNAIR, Cristian Pistol pentru TVR Info. (n.r ultimul termen contractual este aprilie, evident nu poate fi respectat, constructorul și-a asumat la începutul anului finalizarea lucrărilor la sfârșitul verii, în august, dar în realitate obiectivul este de a închide legătura între Autostrăzile A 1 și A 2 pe cele trei loturi de sud de pe A 0 până la sfârșitul anului.

Pistol a anunțat că, până acum, penalizările CNAIR au ajuns la 5 milioane lei, raportat la valoarea contractului de aprox. 900 milioane, iar obiectivul principal nu este de a rezilia contractele, ci de a le finaliza cu recepția lucrărilor : ,,constructorul și-a asumat finalizarea lucrărilor la sfârșitul lunii august 2024. Ce-i drept, am văzut o îmbunătățire în șantier, mă refer la personal și utilaje. Au fost montate și grinzile peste A 1. Mobilizarea este bună, dar trebuie recuperat și timpul pierdut, ceea ce nu s-a întâmplat. Îmi doresc să mențină trendul ascendent și să crească mobilizarea să respecte termenul, august 2024. Sunt la 63 %. Mi-e greu să cred că pot finaliza, dar ce și-au asumat trebuie să respecte. Pot găsi soluții care să îmbunătățească situația în șantier, schimburi suplimentare, doar să dorească. Din punctul meu de vedere se poate circula și pe acest lot până la sfârșitul anului 2024...este un termen realist dacă mobilizarea va fi îmbunătățită. Avem multe solicitări de extensie de la antreprenor, dar majoritatea au fost respinse. Am aplicat și penalități, cumulate fiind la aprox. 5 milioane lei și nu ne vom opri. Nu penalizările sunt soluția, ci ei să se mobilizeze" – Cristian Pistol.

"[...] În acest moment, constructorul grec își menține termenul de dare în trafic în septembrie 2024." -Aktor

Contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 a fost semnat în aprilie 2019 pentru un cost inițial de 850 milioane lei (suplimentat după actualizarea prețurilor) și un termen de realizare de 42 luni, 12 pentru proiectare și 30 pentru execuție. Lucrările au început cu mare întârziere în 2021 și doar după penalizări pentru proiect tehnic predat mult mai târziu față de termen.

sursa:
economedia.ro

horatiu.cosma

M-am uitat și eu pe filmarea Aktor. Arată ceva mai bine mobilizarea, dar tot e departe de ce ar trebui pentru finalizare anul acesta. Se vede că gâfâie când dau de greu și aici mă refer la asfalt care e scump. Nu au 2 km așternuți cu primul strat. Aici trebuie să curgă mulți bani ca să se vadă în șantier și deocamdată nu se întâmplă. Apoi zonele cu utilități, rețelele electrice în special, sunt vreo 2 overpass-uri neîncepute, acolo e critic să se mute stâlpii maxim luna asta, dacă vor să aibă vreo șansă chiar și teoretică. Gândiți-vă că la Alarko vorbim de iulie-august pe ultimii km dinspre A2 și ei au podurile gata gata, mulți km de uzură, parapete. E diferență ca de la cer la pământ față de Aktor, unde vezi zone încă neatacate.

adix


montaniardul

De ce se acopera zona unde se sudeaza grinzile de otel?

ijwtsh

Protectie fata de soare/vant/ploi etc.

montaniardul

Te apuca disperarea cand vezi utilajele care stau degeaba parcate pe o vreme numai buna pentru constructii!!!  :headbash: 

bogdan4ice


captiva

Am parcurs acum A0 sud pe direcția DN4-DN6. Asfalt ok pe sectorul Popești-Leordeni - Jilava, dar parcă mai bun pe Jilava - Bragadiru. Trafic deja și pe sectorul nou deschis, mai mult camioane, și parca mai mult pe direcția A1-A2. Trafic deja mai mare și cu destule autoturisme pe DN5-DN6.
13 minute de la urcarea din DN4 până la coborârea efectivă în DN6. De la ieșirea în DN6 pana unde se desprinde breteaua spre DNCB (de unde începea și coada pentru intrarea pe centură) am făcut 7 minute. S-a aglomerat Bragadiru, coadă la ambele sensuri giratorii și la trecerile de pietoni, dar se merge totuși încetișor, nu se stă.

montaniardul

Chiar daca ar fi sambata/duminica la cat mai are de lucru Aktor si cat este de intarziata nu ar fi fost rau sa lucreze in weekend.

montaniardul

#9854
@captiva ambuteiaje vor fi tot timpul la capetele segmentelor si vor migra pana cand se vor finaliza autostrazile de la un capat la altul.