Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

adix


nedcatalin

oare marcajele galbene de pe A3 se vor sterge vreodata? Arata urat si sunt si derutante.

GIV

@nedcatalin nepasare constructor + administrator drum + politia romana

adix


GIV

#9634

danutzu_1069

@george99 , mulțumim pentru filmări si felicitări pentru îmbunătățirea.... tehnici de pilotaj!

Deja sunt doua foreze, carcase de armatura.... suna bine... si pseram sa nu fie un ... foc de paie.

Vlad94

@george99, felicitări! Se pare că design-ul nodului rămâne aceelași.

TibiV

@george99 ,

poate si postezi filmarile aici?...
Ca sa se stie despre ce este vorba...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

george99

#9638

filmare de azi de la pranz

george99

#9639

continuare

george99

timp si sanatate sa am, ca am de gand, asa cum am promis, sa va aduc filmari atat cu stadiul lucrarilor pentru acest lot 3 A0 Nord, dar si pentru lotul 4 al UMB; imediat ce pornesc motoarele pe lotul 4, abia astept sa vedem lacul Cernica de sus

dumbravaandrei

#9641
daca @george99 a postat imagini din aer, eu vin cu alea la sol.

Incepem cu imaginile din santier la est de DN2:

Depozit de materiale pentru terasament:



Si o mica teava ce trebuie mutata, acolo unde in poza anterioara este demarcat cu banda. Pare CATv:


Foreza si organizarea de santier:


Daca va ajuta la identifica Subcos:


Tot de pe DN2, ne intoarcem catre vest. Armatura este deja in santier si foreza (a doua) la lucru..


Prin lentila potrivita, nu pare asa departe capatul de pe A0NL2:


Am intrat prin spatele OceanFish. Desi paznicii umani de pe santier sunt oameni de treaba si foarte cooperanti, nu pot sa zic acelasi lucru si despre paznicii de drept ai zonei. Atentie la ei ca nu merg nici momiti. Motiv pentru care urmatoarele poze sunt din masina.




Poze de la distanta cu decopertarile, din motive de ham-ham!





P.S: Am dat o fuga si la Aktor. Nimic nou, nu mai pun poze de acolo. Nu era nimeni pe santier (am ajuns pe la 18:00). 

horatiu.cosma

Văzând imaginile de pe A0 Nord lot 3 (mulțumim colegilor pentru monitorizarea de la sol și din aer), îmi amintesc de o teamă exprimată anul trecut cum că va exista un deficit de foreze pe șantiere, odată cu intrarea în șantier a unui mare număr noi de km de A/DX. Se pare că teama nu a fost justificată. Dacă e să luăm o componentă a lucrărilor, cred că partea asta de fundații de poduri a reușit cel mai bine să se scaleze la noile realități din teren. Vedem vreo 20 de foreze pe A7, au apărut 2 și aici pe A0 Nord 3, Aktor are vreo 3 care mai mult stau decât lucrează, sunt 4 și la Dimex la Tureni. Cred că vor face față în continuare noilor șantiere care urmează să intre în lucru pe A0 Nord 1, PiSi2&3, LD2, A3 Bihor, A8, CF Arad-Caransebeș și Cluj-Oradea, pe măsură ce se vor elibera de pe actualele șantiere.

În schimb, rămân în continuare câteva bottle neck-uri particulare. Odată ar fi producția de grinzi: la UMB pare că s-a gripat ceva pe A7, la Porr pe PiSi4 înțeleg că încă își caută viteza de croazieră, să vedem cum o să meargă și la Webuild pe PiSi3. Și probabil vor mai fi necesare capacități de producție. Sunt curios ce se va întâmpla cu baza Alarko de pe A0, să vedem dacă merge la Nurol, Mapa sau Makiol.

La zona de drum (umpluturi, asfalt), pare că a crescut frumos capacitatea, arată bine A7 până la Focșani, PiSi4&5, CraPi1, A0 Sud rezonabil, Tureni, Timișoara (deci vreo 250km pe care se lucrează cum ar trebui), însă e destul loc de mai bine ca să vorbim de 4-5 sute de km care progresează în paralel.

Local, greu se mai găsesc oameni, e nevoie de o politică a statului de atras expați, fie români plecați peste graniță, fie extracomunitari. Și aici e de lucru pe procedurile de obținere a permiselor de muncă, e o birocrație incredibilă în cazuri cetățenilor din anumite țări.

Dacă nu se îmbunătățesc procedurile de atras forță de muncă în plus, o să rămânem cam în zona asta de lucrat rezonabil pe 250km de A/DX, cu livrări de ordinul 100km pe an. E nevoie de apăsat accelerația ca să ajungem la măcar 150 (dacă nu 200) km/an, altfel ne prinde 2030 fără Iași - Craiova, București - Oradea doar pe drum rapid. Și va fi urât de tot după 2030 cu continuarea finanțărilor pentru infrastructură, în condițiile în care va începe marea ieșire la pensie a celor născuți pe la 1970.

adix


TibiV

Ce naiba mesteresc la 03.00 ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)