Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Va rog mult sa terminam cu orice fel de comentariu negativ! Exista o singura companie care munceste cu adevarat iar aceasta este Aktor!!!
https://economedia.ro/autostrada-a-0-bucuresti-sud-cnair-anunta-ca-aktor-a-ajuns-la-63-executie-pe-lotul-3.html
Constructorul Aktor (Grecia) a ajuns la 63 % execuție pe lotul 3 al Autostrăzii A 0 București Sud, potrivit raportului pe care CNAIR l-a publicat marți, 2 aprilie 2024. Este un progres de aprox. 3 % în luna martie, insuficient, însă pentru a garanta finalizarea celor 18 kilometri dintre Bragadiru (DN 6) și Autostrada A 1 București-Pitești la termenul asumat, sfârșit de august, început de septembrie. Pentru finalizarea lotului 3 ar fi nevoie de un progres cuprins între 5 și 7 %/lună. Potrivit raportărilor oficiale, Aktor lucrează cu peste 400 de drumari...........

oneLess

Eu zic că schița de mai sus e o cariocă de vreo minim 4 ani, de dinainte de a începe licitația pe A0N3,
Acum există un PT aprobat care stă la baza unei AC dată pe acei 2 +/- KM.
Oare nu sunt diferențe ? Eu nu am văzut un desen de acolo actualizat. Fără, se discută discuții!

marius21

Unde gasesc raportul cu cei 63% ?

 Intreb deoarece 63.00% ar inseamna nu 3% ci 3.8% ( 59.20% apare pe harta cestrin la 29.02 ). Ar fi mai apropiat de 4%.

 Cum urmeaza perioade in care se va asterne asfalt ( valoare adaugata mare ), vom putea vorbi si de acele 6-7%/ luna, daca ritmul se pastreaza. Si aici este semnul de intrebare: se va pastra ritmul din ultimele 2-3 saptamani ?

 Alt aspect : am urmarit filmuletul lui Scriosteanu si in el cei  la Aktor spuneau ca vor avea propria statie de asfalt ( spuneau ceva de 15 mai , daca tin minte bine ).

 Faptul ca deja se asterne asfalt ( presupun mai scump ca cel facut in statia proprie ), este o dovada ca presiunea CNAIR are efecte. Fara acea presiunea pusa pe Aktor , mai amanau inca aprox  2 luni sa utilizeze doar statia lor de asfalt.

 Era de preferat ca Cnair sa procedeze ca acum inca de anii trecuti ( cu vizite saptamanale , cu monitorizare permanenta ; eventual reziliau  contractul la momentul in care lucrarile in santier stagnau nepermis de mult )

AlexD

Procentul de 63% a aparut in postarea CNAIR de pe Facebook.

Ionut

Sunteți fixați pe procentele vieții. :lol: Ele îți dau o idee despre șantier dar trebuie luate în context mai ales când vine vorba de inaugurare.

carutasul

am mai dat eu exemplul ăla o dată: termini toată autostrada cu excepția podului peste Ciorogârla. Procentele sunt de 96% dar nu poți circula :) Sigur că acum procentele o să crească, au adus grinzile, au început asfaltarea... dar încă au zone critice, podul peste CF  care e cel mai mare nu are nici o grindă, plus o supratraversare cel puțin neîncepută, plus zone cu bălării unde probabil ceva nu e terminat, exproprieri, proiect...

bogdan4ice

Daca e sa ne luam dupa procente teoretic cu un avans de 4% pe luna in 9 luni ajungem la 100% dar realitatea ne contrazice...
Pe procente daca ar "tura" motoarele daca le-ar avea si ar face 6-7% in 5-6 luni e finalizat lotul ...
Practic e munca ca la balamuc si timpul trece.
In ultimul timp au mai mult spor dar greu de crezut ca vor reusi.

marius21

Quote from: Ionut on April 02, 2024, 04:21:58 PMSunteți fixați pe procentele vieții. :lol: Ele îți dau o idee despre șantier dar trebuie luate în context mai ales când vine vorba de inaugurare.

  Binenteles ca sunt importante "punctele critice " dar trebuie corelate si cu aspecte psihologice.

   Daca am avea in realitate exemplul pus de Carutasul, binenteles ca lucrarea nu ar putea fi data in  trafic dar este normal sa te astepti ca acel ultim hop ( pod in exemplul de fata ) va fi rezolvat in cel mai scurt timp posibil ( in termeni de santier - chiar vor trage tare )

 De aceea, pentru acest segment fara lucrari de arta, pana in 80-85% pentru mine sunt relevante mai ales procentele. Ulterior , dupa cei 85% relevanta procentelor lor scade gradual si vom avea situatia enuntata de tine cu contextul punctual ( respectiv trebuie sa ne uitam la fiecare parte ramasa in urma ).

 Si reiau aspectul cu asfaltarea pus anterior. Dpmdv este un indicator ca anul aceasta va fi diferit ( in sens pozitiv ) fata de 2023. Stii cum e , totul pana la bani. Cat timp au inceput sa asfalteze cu toate ca vor avea in 1.5-2 luni statia lor in santier, inseamna ca cineva chiar ii preseaza.

pikciu005





Din ce zona e imaginea aceasta din postarea CNAIR referitoare la A0 L3 Sud?

Fara vreo intentie de a jigni persoanele din imagine, dar este reprezentativa pentru modul in care lucreaza Aktor & subcontractorii lor: 2 cu ciocanul, altul cu tigara, sapca tine loc de casca de protectie, bidonul de Timisoreana la locul lui, oameni destul de inaintati in varsta.

Iar unii inca au speranta ca va fi gata la sfarsitul verii acest lot.

george99

Eu de fel sunt realist, dar sa stiti ca acolo la Afumati foreza este in actiune, ceea ca ma duce cu gandul ca doresc sa faca totusi si supratraversarea A0 peste DN2 anul asta.
Promit ca revin cu filmari saptamanal, asa ca sa vedem progresul real.

Si apropos de calitatea filmarilor, nu e absolut nicio suparare, ci din contra, ma motiveaza mai tare daca cineva critica. Pai si eu la randul meu urmaresc filmarile altor colegi de forum, am tot respectul si apreciez maxim munca lor. E normal ca tot ce se expune public sa fie totusi la un anumit nivel de calitate. De aceea, voi aloca timp mai mult si mai multa atentie filmarilor. Ceea ce am facut pana acum, le-am facut in viteaza maxima, nici 10 minute de cand am oprit masina, pana am plecat din zona.
Multumesc

marius21

Quote from: pikciu005 on April 02, 2024, 05:36:20 PMIar unii inca au speranta ca va fi gata la sfarsitul verii acest lot.

Este cineva pe acest forum care ia de buna afirmatia lui Grindeanu cu luna august ?
Politicienii au intrat in logica de campanie.

Totusi eu sunt optimist si decembrie nu este chiar imposibil, cu conditia mentinerii ritmului actual.

68sfarsit de aprilie
73%sfarsit de mai
78% sfarsit de iunie
83 sfarsit de iulie
88% sfarsit de august
  Ar urma septembrie-decembrie pentru diferenta ( luni in  care progresul va fi limitat de punctele inguste ). Nu trebuie sa fie 100% , unele lucrari pot fi efectuate sub trafic.


panzer

Se va da in folosinta cu semafor la Ciorogarla! :lol:

adix


survola

Ritm bun de lucru, mulțumim pentru filmare!

Claudiu T.

Salut. Mai oameni buni eu nu inteleg, poate sunt mai batut in cap. Ce rol are breteaua aia incercuita in galben? Daca A0 are directia asta in rosu,la ce foloseste breteaua vietii?





Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră