Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Vorbești doar de nod? Două bretele cu supratraversările necesare pot fi gata în acest an astfel încât să operaționalizăm și muzeul DN2-A3. Poate. Posibil. Teoretic. E timp. Nu trebuie făcut tot pasajul A0 peste DN2, ci doar o cale. Se poate, cu niște cap și chef de muncă. Practic, vom vedea, e prea devreme să spunem dacă da sau nu. Dar teoretic cert este posibil.

Dacă zici de tot lotul... iarăși, discuția e complexă. AC avem doar pe cei 2 km din preajma nodului cu DN2. După ce iese AC, pune 18 luni minim de execuție. Deja ne cam ducem în 2026, la modul realist vorbind.

GIV

@Ionut doar  bretelele cu supratraversările necesare

Ionut

Da da, asta zic. Strict pentru operaționalizarea muzeului, pot fi gata cele două bretele cu supratraversările necesare (jumătate din pasajul A0 peste DN2, respectiv cele două pasaje peste A de pe bretele). Este la limita limitei desigur. Pot gândi și ceva temporar dar nu cred că au loc și oricum nu ăsta e planul.

Încerc să aflu detalii.

danutzu_1069

#9573
@GIV, Mai pune si un giratoriu pe DN, ca sa fie complet functional. Adica sa poti intra din DN pe bretea, din toate directiille.

GIV

@danutzu_1069 orice numai sa se deschida si sa fie cu chef de munca chinezii. nu am stat sa analizez ce e minim necesar pt deschidere, curiozitatea era sa vadem daca vor trage matza de coada sau trag tare

Ionut

Ei girația să fie problema... :D
Supratraversările sunt pe drumul critic, evident.

Să vedem. Deocamdată nu mă pronunț că nu am toate detaliile, dar încerc să aflu și oricum în câteva luni devine clar că ai nevoie de minim 6 luni să execuți.

danutzu_1069

Teoretic, trebuie sa fie un giratoriu pentru acces în șantier,, pe drumurile tehnologice,, dar trebuie sa fie diferit de cel pentru circulația curenta.
Si sa nu uitam, ca dacă se face asa, fără a finaliza pasajul peste DN2, o sa fie foarte greu sa-l lucreze sub trafic, trafic suplimentar ce vine de pe A0 și o ia în ambele direcții. Nu se poate spune ca o anume direcție este prioritara... Și pe DN2 dar și spre DNCB se va merge..

service4

Quote from: pasadia on April 01, 2024, 08:09:07 PM^^^Harta API iti spune ca podul e inclus in lotul Aktor, nu la Pizzaroti. Dar nu are nici o importanta cine sau cand il va construi. Locuitorii din zona cred ca vor avea acces (cel mai usor) mergand pe DC 147 si DC149 si intrand in A1 pe la nodul Bolintin Deal. Iar din A1 intri apoi in A0 fie spre nord, fie spre sud.

Alternativ, spre nord, ar putea folosi DJ602 si DN7 pentru a intra in A0 in apropiere de Chitila.

Secretarul spune altfel, el nu vorbeste nici macar de DJ602 ci de DJ601A, iar DJ601A pe API nu are bretele!
Langa DJ601A sunt oameni din Bicu ramasi fara acces la terenurile lor, A0 a intersectat perpendicular niste drumuri de servitute si au ramas asa,practic au taiat legatura si acum nu mai ai acces la utilitati sau drum, personal am semnalat prin noiembrie povestea asta la CNAIR, primarie si MT si nu am primit raspuns.

hefaistos

Nu cred ca să va deschide. Ca sa deschidă în 6cluni ar avea nevoie de grinzi in 4 luni. Iar grinzile nu cresc nici în plop și nici nu pot fi aduse din China.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Vlad94

Nu este musai să facă vreo supratraversare. Pot doar să finalizeze întâi breteaua care ocolește trompeta nordică și să trântească un giratoriu în DN.



Powered by API/PUM imgur uploader

adix


mirceaeliade

#9581
Nodul asta pare proiectat dubios: cred ca se poate face cam aceiasi chestie fara nici o supratraversare in afara de cea principala, cu 4 benzi paralele de tipul jumatatii de sud a nodului DNCB cu DN1.  Dar daca chiar se vrea deschiderea anul asta se poate face ceva genul liniilor galbene din imaginea lui Vlad.  AC-ul e dat, ceea ce inseamna ca printr-un sertar exista desenul la ce se va incerca sa se faca+deschida anul asta.

edit reply mai jos: pai benzile de incarcare/descarcare pot fi lungite cu sute de metri paraleli cu A-ul, si ca arie expropriata (cred ca) ar fi tot pe acolo. La DNCB/DN1 daca se mai lungeau bretelele cu 100m dadeai in case, dar aici, poti sa duci bretelele mai 'in camp', si lasi curbele largi undeva 'mai in camp'.  In acelasi timp scapi de cele 2 pasaje suplimentare.  Ceva de genul ce am pus in verde peste imaginea de mai sus (pink e A-ul)

Ionut

^^ Da, pot și fără supratraversare DAR, mare dar, va fi o soluție fără capacitate care va genera cozi și va fi și foarte nesigură. De-asta zic, stați puțin să vedem ce au de gând, dacă au gândit-o cumva.

pasadia

@service4 nu înțeleg de ce tot îl aduci în discuție pe Scriosteanu. Nu va exista nod acolo, la limita nodurilor, nu vor putea locuitorii din zona să intre pe A0 pe acolo.

Mai departe, legat de accese - eu zic sa vă certați și cu primăria locală care poate gândi diverse soluții punctuale funcție de problemele semnalate.

Telvanni

La final, sub pasajul A1 peste DNCB, se va interzice "la stanga"? Asa mi s-ar parea mai OK ptr ca poti intoarce acum la giratoriu.