Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 10 Guests are viewing this topic.

RazesIesean

E in campanie electorala de la inceputul anului.
Daca il intrebi la finele lui Aprilie de ce nu s-a deschis, eu nu stiu, nu am vazut, era gaura de covrig.

Oricum in a doua parte a articolului o da ca primarul general nu face nu drege si daca erau ei bla bla bla. Apoi ataca si primarul sectorului 1.
Eu nu inteleg de ce nici unul dintre reporterii de acolo, nu-l iau la rost si sa semneze o foaie in care isi da demisia daca nu se termina pana la 15 Aprilie.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

cosmin137

Reporterii poate nu stiu... poate sunt platiti sa fie pe acolo...dar de pe aici, de la API nu e nimeni sa ii ia la intrebari pe oamenii astia cand merg pe teren?

jalemare

La jumătatea lunii aprilie se va circula pe încă 13 km din semi-inelul sudic al Autostrăzii de Centură a Capitalei (#A0)!
Finalizarea celor 7 km ai lotului 1 va asigura practic legătura rutieră pe autostradă între intersecțiile cu #DN4, #DN5 și #DN6  pe aproximativ jumătate (23,3 km) din cei 52 de km ai semi-inelului sudic al A0.
După finalizarea celorlalți 9,3 km ai lotului 1 (estimez începutul sezonului estival) se va asigura și #conexiunea dintre #A0 și #A2 (Autostrada Soarelui).
Practic cetățenii din localitățile din sudul judetului #Ilfov vor putea ajunge în această vară la #Constanța doar pe #autostradă (A0 și A2).

Cristian Pistol - Facebook (sectiunea promisiuni fara acoperire)  :lol:

GIV

eu cred ca cei de la alsim i-au egalat la lentoare pe cei de la aktor..nu stiu daca mai sunt in termen contractual si inteleg ca nu au in contract deschideri partiale dar parca au tras de timp rau..

mike_us

Ar fi tare interesant de făcut un tabel cu întârzierile pe ultimi 1-2 ani. Ar arata cu numere nu cu păreri care sunt cei mai lenți constructori. 
Poate @mirceaeliade ne ajuta?

carutasul

e dificil de făcut un tabel pentru că și termenele au tot fost amânate, ba dintr-un motiv ba din altul, uneori la cosntructor alteori nu și nu prea cred că e relevant. Unele nici n-au început când trebuia să se termine :)

minisoferul

Este undeva continuarea interviului de astăzi, unde da declarații și directorul Pistol ?

Cristian 74

La mijlocul lui aprilie se deschide bucata aia pe care la sfârșit de an 2023 o promiteau în ianuarie/februarie, apoi sigur în martie, apoi martie la final și acum aprilie la mijloc? Ca să știu cam pe când eliberez locul șampaniei din frigider... Plus că m-am distrat de minune la promisiunea că se deschide tot lotul 1 la început de sezon estival.

rezin

Nu cred că e aici o firmă care să se împotmolească la mal, să avem răbadare că termină!
 Acum, ochii trebuie să fie pe calitatea lucrărilor, nu pe termen.

adix


TibiV

Multumim, @adix !

Si eu iti multumesc in mod special. Imi place muuuult mai mult cand iti postezi singur filmarile - nu ma mai simt vinovat pentru incalcarea "copyright"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stangabriel

In ultima filmare, pentru care multumim mult, oare in partea de vest a nodului cu DN4, se face banda de gabarit, adica banda ce traverseaza pe jos Autostrada ? Spunea un oficial ca motiv de intarziere.

Este la minutul 2, pe fostul drum de ocolire. Nu era in proiect, parca.

omirica

Mai am un singur dor: să nu mă lăsați să mor până nu aflu
- ce-i aia ,,bandă de gabarit"
- dacă există un normativ de proiectare pentru așa ceva

Cred că situația e mult mai simplă: alea sunt vestigiile fostei devieri DN4 pe care le-au mai împopoțonat cu asfalt și le-au dat numele ăsta fistichiu.

TibiV

#9523
@stangabriel & @omirica

Daca ati fi intrat pe canalul YT al celui care a facut filmarea (adica @adix) si ati fi citit comentariile de acolo, ati fi aflat ca este vorba de un fel de banda destinata NU traficului normal, ci doar transporturilor agabaritice...

Daca ca uitati pe GoogleMaps (cea cu imagini satelitare, nu doar simpla harta) veti vedea ca la 2,5 km spre nord-vest (adica la giratoriul suspendat Popesti-Leordeni de peste DNCB) exista de asemenea doua "bretele" (de intrare/iesire de pe/in DNCB) care nu sunt deschise circulatiei rutiere obisnuite.
Exista o bretea similara si la giratoriul suspendat Berceni...

Motivul este simplu: anumite transporturi agabaratice au nevoie de mult spatiu si sa nu fie limitate dpdv al tonajului ( @JohannDB va poate explica mai bine...)

Nu sunt multe, dar exista astfel de transporturi agabaritice, care in zona Bucurestiului prefera DNCB. Si daca de 5-10 ori pe an se va intrerupe circulatia pe A0 timp de 5-10 minute (cu politia rutiera de fata), nu cred ca va tusi cineva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

La ce a mai ramas de lucrat pe DN4-A2 din fimlari, un constructor de nivel gen Strabag-Geiger ar putea, realist, sa deschida in cam vreo 4 saptamani?  Sau e mai mult de lucru decat pare din filmare la prima vedere?