Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

panzer

Deci e cam asa:
2024 - turcii, asta e cam sigur
2025 - nimic, si asta e cam sigur
2026 - chinezii, poate UMB
2027 - Pizza - in termen + 6 luni gaselnite (ori aici ori pe A7).
2028 - Aktor

Ia uite a iesit just in time pt urmatoarele alegeri.

pasa_andrei

A0 Sud - Lot 3 - Aktor vegheaza asupra infrastructurii, nimic nou , liniste totala - 03.03.2024

Chiar daca este o zi de duminica, nu este cu mult diferit fata de ce vedeti in urmatoarele imagini.

Multumesc,


Enjoy!

kola

Astăzi am trecut pe Dj 601a & dj 602 și am observat următoarele:
- pe lotul italienilor au început să apară utilaje, erau 3 camioane, 1 excavator, 1 buldozer și un camion cu trailer.
- la podul peste râul Ciorogârla se lucra și macaraua era tot acolo.
- la intersecția A0 cu dj 601 se intindea material de umplutură la rampe.
- la intersecția cu A1 nicio mișcare.

mike_us

@panzer Chiar si pentru Aktor 2028 e chiar o exagerare. Nu o termina ei anul asta dar in 2025 cred ca pot termina chiar așa încet cum lucrează. Iar chinezi au lot destul de mic 8 km fără dificultăți majore. Nu știm inca cum lucrează dar daca își dau un pic silința decembrie 2025 ar trebui sa fie posibil.

carutasul

presupun că la A1 trebuie să fie gata devierile. Poate la vară când e mai puțin trafic o fi mai bine. În 1-2 săptămâni probabil termină cu predalele pe primul pod și mă aștept să lucreze în "pipeline", pe rând, probabil că încă unul-două din cele mici și apoi încep și cu cele mari. Cu terasamentul sunt relativ ok (în sensul că la câtă treabă au la structuri e destul timp să îl finalizeze), mai puțin zonele unde nu știu ce se întâmplă și e înca tufiș, nu au rezolvat devieri, nu au soluție, nu au chef :)  Mai au și stâlpi de electricitate pe lot... Deci la limită ar fi de doi bani speranță pentru sfârșitul anului dar mă îndoiesc, mie îmi cam dă mai-iunie la anul...

oneLess

Quote from: horatiu.cosma on March 04, 2024, 04:31:23 PMLa Aktor zici că e provocare intergalactică să reloce 5 amărâte de linii de joasă/medie tensiune, ceva de speriat să nu fie în stare în 5 ani de contract să facă așa ceva.

Asta se traduce în cinci pasaje neîncepute încă?

Feri

Autostrada A0 | Nod cu A2 | LOT 1 | 4 MARTIE 2024 de la Mihai Panait. Mulțumim!


ddfab

^ia ui ce au navalit la asfaltare!!! ca turcii... :D poate i-a dezmortit vremea buna...

panzer

Aktor: au 4 LEA de 220 de relocat. Si de 1 an se apuca cf. Secretarului. Si inca nu s-au apucat.  Nici nu este o chestie de bani sau cash-flow. O face un subcontractor, o pui pe factura si cand plateste CNAIR le dai banii.

Daca asta nu este bataie de joc la adresa statului Roman, si a noastra, nu stiu ce este!

Si nu uitati va rog, ca aceei cativa km2 de la A1 <> DNCB este cea mai poluata bucata din toata Romania din cauza traficului. Iar lotul Aktor este solutia. Iar Aktor isi bate joc de noi.

Cum sunteti multi suparati pe UMB eu sunt foarte suparat pe Aktor. Si inca cred ca vor termina ultimii pe A0. Poate anii sunt un pic exagerati.

JoSo

#9249
Eu sunt curios de ce nu se fac intalniri intre MT si conducerea AKTOR/INTRAKAT pentru a discuta si negocia niste cereri clare (raportate la un plan de actiune care sa convina ambelor parti) cu termene realiste.

Un Scriosteanu care merge pe santier s-a dovedit a fi insuficient pentru a pune presiune pe constructor.

Eu inteleg ca mai avem un contract la metrou CFR cu ei, dar nu poti sa lungesti la nesfarsit un santier. CNAIR se face ca ii preseaza, ei sa fac ca lucreaza, intre timp noi ne chinuim sa circulam pe poteca aia numita DNCB.


danutzu_1069

Lucrare la Metrou cu aktor? Nu cred ca avem asa ceva.
Iar ca negocieri, nu ai ce sa negociezi pe un contract semnat, contract cu termeni si clauze clare.

misiekwas

^^^
Atitudinea mea fata de Aktor (și mi se pare ca multora aici) este de genul "I'm not mad, I'm just disappointed" - cam toți știau cum o sa meargă și cam asa merge. Pentru mine a fost mai frustranta situația la Alsim, pentru ca acolo dovedeau în anumite momente ca pot sa fac mai repede și mai bine, după ce urma... ceva ce nu pot sa înțeleg. De aia multi sunt supărați pe de ex. UMB ca se aștepta la mai bine. La Aktor așteptări au fost nule și chiar au fost satisfăcute.

carutasul

ca în bancul cu partidele: "comuniștii au zis că ne iau tot. Și chiar au luat. Ăștia oameni de cuvânt!" :)
Da, ne gândeam și noi ca ardeleanul că "poate măcar de data asta..." În fine, e și o problemă de viteză, licitațiile astea erau vechi, țineți minte că atunci când au luat lotul din A10 ne gândeam: "firmă serioasă, cu proiecte în spate"... Deja când au început aici noi aveam o altă experiență dar licitația era aproape din aceeași perioadă cu cealaltă...

FakeML

https://fb.watch/qCVD_0LLmj/

"𝗔 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗲𝘁𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗿𝗲𝗰𝗲𝗽𝘁𝗶𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝘂𝗿𝗺𝗮𝘁𝗼𝗿𝘂𝗹 𝘁𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗽𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗶𝗹 𝘃𝗼𝗺 𝗱𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰
Sunt pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟭 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, între DN5 Jilava și DN4 Popești-Leordeni, pentru care a început etapa de prerecepție necesară dării în trafic.
În funcție de finalizarea ultimelor lucrări, a etapelor de prerecepție și de recepție, dar și a ultimelor verificări necesare, vom da în trafic acest tronson de autostradă în această lună, cuprins între DN5 și DN4.
📍 Lotul 1 al Autostrăzii Bucureștiului - A0 Sud are o lungime de 16,9 km, cuprinsă între localitățile #Cernica și #Jilava.
🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴"



Se pare ca se lucreaza deja la rosturile de dilatatie la pasajul de la DN4.
Cred ca este posibil sa deschida la sf lunii. Asteptam.  :D

oneLess

Logic ar fi să deshidă pasajul mai întâi. Trebuie refăcută zona cu giratoriul temporar. Sau deschid prin giratoriu fără pasaj ...