Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 14 Guests are viewing this topic.

mike_us

Quote from: panzer on February 18, 2024, 10:45:02 AMExperienta poloneza cu contructorii chinezi e mai relevanta: pana si sun cartus de imprimanta tb adus din China si aprobat acolo.

Pana una alta CCCeC-astia s-au batut mult in justitie pentru acest lot, au adus proiectul partial la timp. Sa vedem cand vine vaporul cu utilaje si muncitori, ca pe la noi nu mai gasesti nici una nici alta.
Adică punctul tău de vedere e ca polonezi au avut o experienta negativa cu constructori chinezi datorat inflexibilități?
  Faptul ca s-au bătut in justiție îl consider si eu un argument ca ar fi interesați sa facă lotul asta. Sau măcar ca acum ceva ani erau interesați. Sa speram ca măcar primi 2 km o sa ii facă repede sa putem folosi si ceilalți km din lotul 2 (UMB).

dumbravaandrei

#9106
@GAC incerc sa pun si imagini ca poate se intelege mai bine. Imaginile folosite sunt din ultimele filmari ale lui @adix
Ca sa fie sanse de deschidere in 2024, 
1) La A1, macar trebuia sa fie pe terminate cu montatul grinzilor. Sunt departe de acest lucru:

2) Trebuiau niste grinzi la relocarea DJ 602, ca sa nu mai zic ca trebuiau sa apara chiar predale pana acum. Macar bine ca termina de montat grinzile peste Ciorogarla:

3) Aici e celebra teava de gaz parca... cam in ce orizont de timp crezi ca se va reloca?


4) Aici ar fi trebuit ca macar sa iasa din pamant cu elevatiile la structuri:

5) Aici macar de terminau rampele...


6) La strada Sabarului abia acum se apuca de lucrari pentru relocari... macar de erau terminate pilele..


7) Aici cam in urma cu lucrarile...


8) Trebuia sa fie forfota mare prin santier. Ca sa termini in 2024, ar trebui sa fii gata de asfaltare undeva prin septembrie pentru o mobilizare medie sau prin octombrie la o super-mobilizare. Gen cum a fost Strabag pe Chetani-Campia sau UMB le A0NL2 sau pe DEx12T3...
9) Asta este stadiul dupa 2 ani de lucrari
10) Vorbim de Aktor...

Da, sunt multe chestii pe care alti constructori le-ar rezolva rapid, dovedind de-a lungul timpului mobilizare si coordonare pentru a depasi aceste mici "blocaje". Din pacate, la ora actuala sunt multe relocari de utilitati si drumuri inca neincepute, ceea ce le plaseaza direct in drumul critic al proiectului. Si nu vad sa fie posibila mobilizare la Aktor cum a avut UMB, Strabag sau chiar Alsim Alarko pe loturile inaugurate anul trecut.
Aktor pe Lotul 3 sud are mai putini oameni si utilaje in santier decat sunt acum doar in nod la Berceni.

De asta zic ca sansele pentru 2024 au ajuns la 0. Singura mea speranta legata de Aktor, e ca daca tot ii face pe Grindeanu, Pistol si Scriosteanu sa para muppets - si avand in vedere ca 4 ani n-or sa mai fie alte alegeri - macar statul sa aiba curajul sa ii aduca in liga celor premianti, alaturi de Tirrena Scavi...

mdragos

Aktor ii joaca pe CNAIR si MT de nu au aer. Poate sa declare Grindeanu ce vrea el, lotul nu se inaugureaza anul asta.

Puffyk 1

Salve! Are cineva vreo informatie pentru deschiderea A0-DN4? In martie la inceput....in martie la jumatate....in martie la final?

ovicor


adix


danutzu_1069

@Puffyk 1 , la o luna dupa ce o sa vezi hidroizolat pasajul pe ste A0

omirica

Părerea mea e că vor deschide la vară tot lotul.
Motivul este că nu prea mai există alte puncte de acces în șantier. Nodul DN4 va rămâne un fel de drum tehnologic până la deschiderea completă.

carutasul

Azi waze m-a rutat prin A0 și DNCB respectiv prin Iuliu Hațegianu și A0 la întoarcere pentru un drum la Izocolor ( în spate la Cora Pantelimon sau mai potrivit cu forumul, lângă gara de Oltenița) . A0 nu mi s-a mai părut așa de goală, destul trafic, pe centură segmentul de la Jilava la zona lărgită s-a cam aglomerat din cauza celor două intersecții nou apărute, nici nu prea știu cum se numesc străzile, până în podul peste CF. După care boierie până la Popești Leordeni, iar apoi pe sub noul pasaj spre autostradă de la Cățelu. Timp estimat de waze vreo 45 de minute (n-am făcut niciodată sub o oră), din păcate a durat un pic mai mult că la sus-numitele intersecții s-au și lovit două mașini ceea ce nu e de mirare, dar oricum sub o oră... Niște îmbunătățiri se văd totuși, aștept cu interes tot lotul :)

oneway

Daca cineva inca mai spera, predale la podul peste raul Ciorogarla si 4 grinzi aduse pentru supratraversarea DJ602. In rest liniste si voie buna la Aktori la A1-A0.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

danutzu_1069

@carutasul , sa nu uitam ca saptamana asta invatamantul este in vacanta, deci lejer prin oras.
Timpul uzual de la Petrom-ul de pe centura, (Chiajna), pana in Berceni, este de peste o ora, spre o ora si jumatate. Ei bine, azi am facut sub o ora.

carutasul

tocmai de asta m-am mirat că waze m-a trimis pe centură :)

danutzu_1069

Waze te-a pacalit penttu ca el stie timpii de trafic istoric in zi "normala", cu aglomeratia "normala"
Si mie imi dăduse timpul "normal" de peste o ora ...

bekxy

Eu nu înţeleg care era problema dacă rămâneau dealurile alea în interiorul bretelelor nodului A0-DN4.
Bănuiesc că acolo e stratul vegetal ras de pe aliniamentul autostrăzii. Dacă era aşa important să nu rămânem cu dealurile... de ce nu l-ar fi putut distribui din prima în poziţie cât de cât finală şi au prefarat să facă dealurile alea?

dumbravaandrei

Mai trebuie astupate alte gropi de imprumut, facute cu alte ocazii. Unde il duc e specificat in AM. Si dupa ce dau in trafic, e mai greu de scos movila de acolo.