News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 29 Guests are viewing this topic.

zone_rider

Am ascultat toată conferința de presă, ca să mă lămuresc exact ce au spus Grindeanu și Pistol (de obicei jurnaliștii trunchiaza). Exact ce spunea @horatiu.cosma asta face ministerul și CNAIR acum. Au zis ca vor monitoriza strict, au menționat că le-au dat penalități, care au rămas definitive în justiție etc. Dincolo de agenda electorala, chiar pare că se dorește ducerea la final a acestui proiect.

carutasul

în sens larg da, tot "politic" e.
Dar acum ce să zic, eu îți propun să ții cu ăia care se dovedesc în final mai aproape de adevăr :)
Pentru că să zicem că acum poți să crezi că Grindeanu are dreptate și ăia care zic că bate câmpii exagerează ( poate Grindeanu chiar crede, ce să zic :) ), dar în final fiecare vede cum se termină povestea și e liber să tragă concluziile. Că doar nu se duce Horațiu să pună cuie în fața camioanelor, e doar o evaluare pe care unii o fac mai bine și alții mai rău :) Gândește-te că grecii abia azi au ridicat prima grindă și vezi cât au durat poduri similare în alte părți. Sau mai bine așteaptă până în toamnă ca să nu mai discutăm degeaba :) Oamenilor uneori le place să fie mințiți frumos, dar ingineria asta bat-o vina e o știință destul de exactă...

GAC

acea macara poate pune intr-o zi grinzi pentru cel putin 1 deschidere (ambele sensuri). viaductele aktor sunt preponderent peste uscat. pot termina cu grinzile pana la paste cu usurinta.
armarea si betonarea se poate subcontracta la mai multi, incat sa termine pana la vara. turcii au terminat cu betoanele, umb lucreaza cu oamenii lor, pizza e cu retter si chinezii mai au pana sa se apuce de structuri...
deci aktorii nu au scuze, subcontractand pot sa lucreze in paralel la toate structurile.

voicul

#9003
Da, nu prea vrea pe 401A cu timp mai bun sub nici o forma - dar e o alternativa bunicica, daca nu prinzi bariera.





-----

Sorin Grindeanu: vizită de lucru și conferință pe șantierul A0


carutasul

chestia e că linia e relativ circulată, prinzi trenul destul de des.
Mai e ceva: pe sensul spre Bragadiru nu prea e coadă pe centură ( se merge cu hopuri dar nu se prea stă, pe celălalt sens se mai stă la Domnești dar direcția "în oglindă", Domnești-Bragadiru, nu e la fel de solicitată ca București-A1) , singura mare problemă e coborîrea de pe A1. Sper că lărgirea pe care o face IBB și care pare iminentă va mai rezolva din problemă, deși cum zicea un coleg mai e și giratoriul de la Hornbach, nu știu dacă se poate face și acolo ceva, poate s-ar putea intra prin spate, nu prea știu zona, sau intrare doar dinspre centură cu bretea separată...

danutzu_1069

Numai daca te uiti la "poza" de la clipul youtube, si iti dai seama ce este "adunare" politica cu gargara electorala...
Daca era ceva constructiv, pentru "popor"... nu erau toate televiziunile prezente cu stand pentru microfoane, etc...
Nici nu trebuie sa  ma uit la clip... ca stiu ce minciunele si gargara contine.

mirceaeliade

#9006
^Pentru arhiva, ce mai zice acu Grinda ca sa vada in viitor cum minte:
-va trece personal (cu conferinte de presa) in fiecare luna pe la A0 sa vada progresele
-cica pare ca e o echipa separata CNAIR care sa verifice progresele A0, referindu-se la Aktor
-de ce nu s-a deschis A0 in 2023? Grinda: cica ar fi o greseala de organizare in cadrul Aktor cand a fost luat de noul detinator, iar anul asta nu ar exista problema asta
-Aktor are deja buline negre, dar nu vrea sa rezilieze ca dupa aia sa alerge un an intreg dupa alte semnari
-o ocolit subiectul AM Nord4; "probabil" se va termina AM in primavara, dar oricum termenul e vreo 2 ani cat are chinezul
-se va aproba curand PACul pe Nord2
-Sud complet deschis in vara
-Nord complet in vreo 2 ani de zile

N.b. altele:
-la SFuri Romania e prizonierul a celor 6 companii care fac SF in Ro si de asta toate contractele SF sunt in intarziere (uita ca sunt companii de SF si straine)
-spera ca la final de sapt viitoare sa se semneze A8, pt ca a fost respins apelul CAB
-acuza WeBuild de santaj la lucrarile Podului Braila


carutasul

presupun că se va duce lunar sau o să trimită pe cineva, asta poate fi adevărat :)
Deși probabil la un moment dat o să realizeze că nu termină la timp și deci nu poate fi valorificată electoral ( nu se poate poza cu o lucrare ratată) , așa că o să streseze pe alții care au șanse.

tom_sawyer

#9008
Pe facebook, Grindeanu e ceva mai ponderat:

Pe Lotul 3 al A0 Sud (Bragadiru - Joița), cu o lungime de 17,96 km, stadiul fizic al lucrărilor este de 56,6%.
Antreprenorul grec trebuie să se mobilizeze mult mai bine pentru a finaliza lucrările anul acesta.

Deschiderea circulației și pe Lotul 3 este extrem de importantă pentru că doar așa se va putea asigura continuitatea pe întregul semi-inel sudic al A0 (51,19 km), între A1 (București- Pitești) și A2 (București- Constanța), până la sfârșitul anului 2024.


facebook.com/grindeanusorin

Siciltir

Au înnebunit actrițele, in seara asta camioane unul după altul descărcau balast in zona nodului A1xA0. Majoritatea au numere cu B--PRT

carutasul

o să îmi mai reconfigurez și eu traseul săptămâna viitoare, vedem, și așa mă gândeam să văd cum stau cu grinzile, dacă a urmat și a doua după prima sau a fost doar pentru poză :)

Siciltir

^^ am rămas atât de uimit că nu mi a trecut prin cap sa pozez, dar oricum era întuneric, descărcau la lumina farurilor

oneway

De pe A1 parea ca prima deschidere de la Ciorogarla are toate grinzile pe pozitie...
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

GAC

#9013
Sa vedem daca minunea tine macar 3 zile (sa vedem macar la Ciorogarla toate grinzile puse zilele astea).
Totusi, in interviul lui Grindeanu nu s-a pomenit nimic de schimbarea de solutii tehnice aferente celor 2 structuri de pe lotul grecesc. Teoretic e posibil ca Aktorii sa termine in August tot ce e acum in lucru (asfalt si structuri), dar daca vom avea 2 zone fara solutii tehnice aprobate, vom avea 2 black gap-uri, deci tot nu ne putem da pe autostrada. Este vital sa se inceapa lucrul si in aceste 2 zone cat mai curand, mai ales daca vom avea solutii tehnice mai sofisticate, exp tabliere de otel / pod arc, etc.

Hercule35

Se pare ca AnulElectoral > LentoareaAktor