Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Actorii vor termina inainte sa fie gata nodul chinezilor.
Asadar, sper sa avem DN6-A2 inainte de 5 iulie si A0S completa pana la sfarsitul acestui an.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

^ hard deadline ptr autostrada din sudul orasului sunt alegerile din nov (dec?), puncte electorale facile pe care, in contextul politic exploziv,  nu-si permit sa le rateze.

Puffyk 1

@dumbravaandrei
A treia oara este cu noroc! :lol:
Cred ca ar trebui sa ne iasa din cap ca alegerile din acest an vor fi o sula in coasta Aktor, vorba cui stim toti! Din discutiile cu prietenii si cunostintele pe care ii/le am, in afara de mine si alti cativa ametiti oamenii habar nu au ce inseamna A0, DN si alte grozavii. Faptul ca s-a mai fluidizat traficul pe ici-colo se datoreaza efectiv Waze, altfel ar fi fost trei dopuri mari si late si atat! Deci interesul pentru A0 este cam cat a atins ultimul meci al lui Rapid in Giulesti....
Am citit cateva pareri pentru ruta A1-A2 pana deschide Aktor. Ei bine, asteptati-va la A1-DNCB-Bragadiru-A0-A2, exceptie facand o rutare WAZE alternativa pentru cine il...foloseste! In continuare se va merge pe ideea ca drumurile cunoscute sau largi sunt cele mai scurte. Am vazut progrese si la nodul de sub A1 ceea ce va insemna o oarecare fluidizare si in rondul de la Hornbach...
Mai vedem ce va mai fi....personal astept de martisor DN4, apoi de ziua copilului A2 si de Mos Nicolae...A1. Nu mai cred de mult in Fat Frumos ca sa imi pun sperante in deschiderea Aktor pe 31 august seara!

TibiV

@Puffyk 1 ,

este clar ca mai mai crezi in Fat-Frumos si Zana-Maseluta...   O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

george99

#8959
azi am reusit sa fac o filmare pe lotul 3 nord, asa cum am promis;

george99

al doilea film cu Lotul 3 A0 Nord, zona DC27 spre viitorul nod Afumati

george99

legat de primele lucrari pe Lotul 3 A0 Nord, se pare ca pe langa ceva decopertari, sunt si sapaturi arheologice...sa speram ca nu dureaza mult

panzer

@dr4qul4 nu vorbeam de Nod-ul chinezilor, ci de descarcarea de care vorbea seful CNAIR.
@shift2rail pe Nord pe DJ100. DNCB este crima si pedeapsa intre DN2 si A2. Am vb mai demult de alternativa asta pe topicul DNCB.

danutzu_1069

@george99, multumim.
5 februarie este data filmării sau data "publicării" pe YT?

george99

#8964
@danutzu_1069  filmarea pentru A0 lot 3 Nord, este chiar de azi de la ora 8:20

ce am uitat sa mentionez, clipurile sunt needitate, le-am facut in mare viteza, nu se ridica la calitatea filmarilor facute de ceilalti colegi de forum

carutasul

deocamdată încă nu au început lucrările cu adevărat așa că nu merită efortul de a le edita, cred că ai consuma timp degeaba. Pe viitor, când o să se vadă ... colțul asfaltului, dacă s-o putea, nu ne-om supăra :)


danutzu_1069

Scriosteanu pe FB: nemulțumit de mobilizarea aktorilor... (doar atât, n-am auzit sa i-a vreo măsura.... nici cu ruleta..  :lol:  :lol: )

"𝗠𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘂𝗯 𝗮𝗻𝗴𝗮𝗷𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀 𝘀𝗶 𝘀𝘂𝗯 𝗮𝘀𝘁𝗲𝗽𝘁𝗮𝗿𝗶 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬
Am fost, din nou, într-o vizită neanunțată pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, pentru a constata evoluția lucrărilor de la ultima vizită efectuată, de acum 2 săptămâni.
Stadiul lucrărilor pe acest lot sudic este următorul:
✅️ La pasajul pe autostradă peste A1 București - Pitești încă nu a început montarea grinzilor metalice, deși acestea sunt asamblate la sol, în schimb au fost aduse primele predale necesare acestui pasaj, predale care sunt produse în organizarea de șantier a acestui lot
✅️ La pasajul peste CF Bucureşti - Craiova se instalează aparatele de reazem, iar în perioada următoare va fi livrat în șantier și tablierul metalic aferent
✅️ La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla) au fost finalizate toate infrastructurile, iar în următoarea perioadă se poate trece la montarea grinzilor
✅️ La pasajul pe autostradă peste DJ601 (comuna Ciorogârla) au fost montate aparatele de reazem
✅️ La podul pe autostradă peste râul Ciorogârla se execută lucrări premergătoare instalării aparatelor de reazem și a grinzilor prefabricate
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni) au fost forați, armați și turnați piloții și se execută lucrări de armare a radierului culeei C1
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC125 (Țegheş), au fost forați, armați și betonați 26 din 36 piloți și se lucrează la relocarea utilităților pentru finalizarea piloților
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC128 (Dârvari) au fost finalizate infrastructurile pilelor și culeelor
✅️ La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla) se execută lucrări de armare și cofrare a culeei C1
✅️ Continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii
✅️ Continuă lucrările de realizare a șanțurilor pereate și a drenului median
✅️ Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului - gaze, apă canal și telecomunicații, dar încă nu au început relocarea rețelelor electrice
✅️ Se realizează verificări de capacitate portantă, grade de compactare, prelevare și încercări specifice pentru betoanele turnate
✅️ Sunt realizate 340 grinzi din beton armat din totalul de 560
✅️ A început în șantier producția de predale pentru structuri
✅️ Se realizează platforma stațiilor pentru producția balastului stabilizat (1 stație), asfaltului (2 stații) și a betonului (2 stații) în șantier
Ritmul constructorului pe acest șantier nu este încă mulțumitor, iar mobilizarea de până în prezent nu este încă pe măsura angajamentelor promise. Încă este posibil ca acest lot să fie finalizat în acest an, doar dacă antreprenorul își va respecta angajamentele luate și va suplimenta toate resursele alocate, în așa fel încât să se intre într-un ritm de lucru accelerat.
Cum am mai spus, este important ca acest lot să fie finalizat și dat în trafic în decursul acestui an, pentru a asigura relația directă de trafic rutier dinspre A1 spre A2 numai la nivel de autostradă, împreună cu celelalte două loturi sudice. 𝗣𝗿𝗮𝗰𝘁𝗶𝗰, 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗲 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮, 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘁𝗿𝗲𝗯𝘂𝗶𝗲 𝗱𝗮𝘁 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗮𝗻𝘂𝗹 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝗮.
📍 Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona #Bragadiru – #Cornetu, până la A1, în zona localităților #Ciorogârla – #Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km. "

mihaihedes

Nu există viteză pe care Aktor să o poată atinge pentru a termina lotul 3 Sud în 2024. A nu se înțelege că nu se poate termina dar nu de către Aktor. Oare cum se face că  toți putem înțelegem asta numai clasa politico-administrativă nu? 🤔

TibiV

Daca această "clasă politico-administrativă" s-ar duce in santier in fiecare week-end la "muncă voluntară", Aktor si-ar tripla forta de munca si ar putea termina anul asta...  :p
Mama proștilor este mereu gravidă... :)