Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Este fără predale, sunt grinzi una lângă lata, si care au "talpa" superioara, mai lata...
Direct cofrare laterala,, armare, betonare, etc..

carutasul

și mai bine, în martie deschid șoseaua și pot lucra sub :)

ultras_30

La nodul cu dn4 săptămâna trecută joi , vineri au turnat astfalt , aveau un utilaj care încălzea carosabilul înainte de turnare , au montat stâlpi de iluminare și pe bretelele din nod , în weekend au montat indicatoare rutiere , direcția Constanța , Ploiești sant acoperite deci ar urma o deschidere până la dn4 , la rampă spre Constanța au început cu montarea parapetului , rampă București -Berceni este rămasă mult în urma , nu are nici terasamentul gata .
Între rampe au întins pământul dar este depozitat și mult moloz , bucăți mari de beton , au voie să-l depoziteze acolo ?.

george99

salut, urmaresc de mult timp acest forum, multumesc pentru cei care se ocupa de el, dar si celor care subscriu aici
nu cred ca a mai scri cineva despre lotul chinezilor(lotul 3) pe A0, dar eu locuiesc in zona si de cateva zile surpriza, chiar s-0au apucat de lucru
inital am crezut ca este vorba de o alta lucrare, de relocari sau ceva de genu, dar se pare ca decorperteaza, au facut si ceva sapaturi din punctul asta:
https://maps.app.goo.gl/KwyhgfDv8tczsBsP9
spre DN2 unde va fi nodul A0-DN2
am drona si promit sa fac niste filmari pentru forum

GIV


TibiV

#8900
De la @adix aka Infrastructura Romania:

- [28 IAN 2024] Nod rutier A0-A1. Aktor-Intrakat

LE (postata de o jumatate de ora)
- [28 IAN 2024] Autostrada A0 sud lot 3 Ciorogarla-Bragadiru tur-retur. Aktor - Intrakat
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ranius

Parasit total. Ieri am trecut pe la intersectia A0 cu DJ 601, la fel de parasit este si acolo, nicio masina, niciun utilaj la lucru.

Puffyk 1

Pana cand sunt lasati.....
E foarte simplu! Nu s-a muncit nimic in ianuarie, urmeaza februarie....trei ametiti cu doua Rabe....martie e martisor....si uite asa ne trezim in decembrie ca juram ca va fi gata in 2025....

cosminn

:lol:  :lol: "Constructorul lotului 3 al Autostrăzii A 0 București Sud, Compania Aktor (Intrakat) din Grecia și-a asumat finalizarea lotului dintre A 1 și Bragadiru la sfârșitul verii, iar săptămâna trecută a prezentat un grafic de  progres pentru executarea restului de 40 % din contract, a anunțat marți, 30 ianuarie 2024, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu."  :lol:  :lol:

"la sfârșitul lunii februarie, Alsim Alarko va deschide încă 13 kilometri între Jilava (DN 5)-Vidra/Berceni- Popești Leordeni (DN 4) urmând ca în iunie să fie finalizat complet lotul 1 până la legătura cu Autostrada Soarelui- A 2."

Sursă Economedia

archaeus

La sfarsitul verii 2025 au sanse, de ce sunteti rai  :D

shift2rail

cat de realist este sf de februarie ptr A0 la Popesti-Leordeni? tocmai s-a mai ratat un termen (sf de ianuarie).

JoSo

Sfarsitul verii inseamna august. Ianuarie e gata si daca imparti 40/7 iti da aproximativ 5.7%. Pare greu dar nu imposibil de realizat acest progres lunar.

Nu dau exemplul UMB dar dau exemplul Nurol, care s-au mobilizat in al 9-lea ceas si au avut un progress constant, reusind in cele din urma sa dea in folosinta, cei drept cu intarziere, lotul de pe A3.

Costi

    A inceput, se pare, campionatul national de minciuni viteza, (campania electorala). Tehnic vorbind, nu se poate finaliza in 6 luni, sunt etape tehnice, timpi care trebuiesc respectati, mai ales la poduri, pasaje si viaducte. 2 dintre ele nici nu sunt incepute, de fapt nici nu sunt mutate utilitatile. Din acestea 2 unul nu are inca proiectul tehnic autorizat, DC 125. Nici daca le sare in ajutot UMB-ul cu tot ce au ei nu se poate finaliza pana in septembrie.

    Dar daca ne amintim, cu emotie, ca si metroul din Dr. Taberei s-a construit in 3 ani, asa cum s-a promis, eu ii cred.  :lol: 

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

archaeus

#8909
@JoSo cred ca glumesti. Pe A3 la Chetani, Geiger si Strabag, cu putere financiara serioasa, au muncit zi lumina cu santierul plin de oameni si utilaje ca sa faca 4.9%/luna. Repet, cred ca glumesti.