Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

voicul

#8880
Sunt 4km de A, o sa aiba iesire pe A2  :lol:  si DNCB e la 7 - 800 de m.
Nu cred ca vor sa arunce cu banii pe foc.

Daca te uiti pe PISI5, in 30 de km nu vezi decat 1 organizare de santier.

Da e cam multa bala acolo. Cum vor sa puna grinzile? Cu lansatorul de la pizza?  :lol:

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: [23 IAN 2024] Autostrada A0 DN4 pasajul Oltenitei. Alsim Alarko

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cfdp

Pe harta infrastructura podul-viaductul peste lac inca nu este autorizat. Deci nu se stie tehnologia de executie pile si restul.

GAC

umb a turnat deja grinzile, deci viaductul se va face in stilul clasic.

danutzu_1069

A turnat NIȘTE grinzi, nu garantează nimeni ca sunt pentru..."peste lac". Pot sa fie pentru... "pina la lac".
Sa nu uitam ca mai are si viaductul peste CF.

mdragos

Acordul de mediu pentru lacul ala zici ca l-au sculptat in piatra. E doar un lac langa Bucuresti, nu vad de ce a durat atat procedura. Un alt proiect marca CNAIR bine documentat si pregatit. De ce nu liciteaza proiectele de genu : Vrem autostrada de la A la B, constructorul "sa faca sa fie bine, ca sa nu fie rau" . :lol:  Documentatiile astea slabe ne-au facut sa pierdem multi ani si bani ...

mike_us

@mdragos Cred ca aici au făcut-o voit. Gândește ce se întâmpla daca aprobau acum 2 ani si termina UMB înainte de a termina chinezi sau turci. Rămânea "muzeu" si toată presa ii arata cu degetul.

GAC

Daca peste lac va fi tablier metalic, UMB nu are cum sa termine in 18 luni.
La grinzi de 40 M e simplu: torni grinda azi, maine o scoti; o sectiune de tablier are 4 grinzi, se pot monta intr-o ora; predalele se aseaza intr-o zi cel mult pe o sectiune. La otel dureaza mult mai mult. Vedem cat se chinuie We build pe langa CdA.
Nu in ultimul rand, ideea de a pune otel intr-un areal cu umiditate crescuta este cam neinspirata.
Chiar nu este nevoie de solutii ingineresti spectaculoase acolo unde se poate si mai simplu.

mdragos

Sincer pentru acest proiect UMB trebuie sa faca un singur lucru : sa termine odata cu chinezii. Daca termina mai repede nu poate fi folosit => sa faca focus acolo unde pot termina si chiar se foloseste autostrada. De muzee suntem satui.

Alexandrei22

^^^
Pendulam intre "sa termine o data cu chinezii ca sa nu fie muzeu și sa stea degeaba" și "S-a dus umb, întârzie lucrările, are prea multe de făcut, nu mai poate gestiona, nu mai e companie serioasă" :))

mike_us

@mdragos Știm ca încep odată dar nu știm cum o sa lucrez chinezi sau ce resurse aloca UMB anul asta lotului 4 așa ca e cam devreme de zis. Probabil ca prin vara o sa știm.

Siciltir

A1XA0 dimineață desfășurare de forțe la actrițe, am numărat un excavator si două lopeti. Pentru ei n o fi weekend???

danutzu_1069

Pai, lucreaza in weekend și liber restul săptămânii, cum de nu știi asta?  :lol:  :lol:

alexd4u2

Salutare! Va prezint A0 Sud, Lotul 1, Tronson DN4 - A2:

carutasul

încurajator, mai au câteva grinzi și probabil în februarie predalele și betonarea.