Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Îmi amintesc că una dintre frazele repetitive pe aici era...."Turcii au ritmul lor".... Într-adevăr, așa a fost tot timpul, indiferent cât s-au agitat apele. Sunt absolut sigur că este valabil și în cazul grecilor.... Știu foarte bine ce fac, toată guițăreala este fix de ochii lumii....vorba unui prieten....Se va termina când va fi gata! Punct! Anul acesta? Puțin probabil.... Dar până și cele mai pesimiste scenarii aktoriene sunt de preferat unei rezilieri. Asta este, pe ăștia îi avem, cu ăștia defilăm!

bim14

Citesc pe aici ca sunt sanse ca segmentul A2-DN5 sa nu fie deschis pana la vacanta de vara a elevilor, adica pana la jumatatea lunii iunie. Daca e asa, poate ar fi bine sa vina CNAIR sau turcii si sa ne spuna unde e buba. 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

shogom

^^ cam fatalista atitudinea.
E ca si cum te duci sa cumperi branza de la Lidl, aia iti zic ca nu au si aduc in 30 de min,dupa 30 de minute iti zic ca mai dureaza 30 si tot asa pana la vreo 3 ore.
Daca plecai de la inceput la Kaufland economiseai vreo 2 ore.

Dar deh, suntem un bobor primitor si incasator, rolul de victima ne a placut mereu.


danpandrea

@bim14, văd că ai comentat în aceeași notă și pe thread-ul A7. E pueril să ceri așa ceva. Nimeni în lumea asta, cu atât mai puțin CNAIR, nu dă un comunicat de presă sau o simplă declarație prin care să își arate incompetența. Când e de laudă, vor comunica. Când e nasoală treaba, se merge pe burtă.

Costi

Quote from: carutasul on January 20, 2024, 08:29:01 AMunde sunt acele două structuri pentru care s-a cerut modificare?

    Pasajul A0 peste DC125 Clinceni-Ordoreanu, se modifica cu siguranta. Nu stiu cum se modifica exact, dar din ce informatii am acum, in locul podului metalic lung de 130 m peste DC125 si apeductul dezafectat de foarte multi ani, va aparea un pasaj cu grinzi din beton armat, cu o deschidere mult mai mica intre piloni. Varianta mult mai ieftina si mai usor de realizat. Din acest motiv acolo inca nu au facut absolut nimic, nici macar nu au mutat utilitatile si nu au facut nicio deviere. In afara de asta, am ceva informatii, pe surse de mare incredere  :D ca fix acolo se va face un nod rutier cu pod peste A0 su un singur sens giratoriu pe DC125. Varianta mai ieftina si mai simpla, cea cu doua sensuri giratorii pe DC125 nu a fost acceptata din cauza Centrului Social Clinceni care este la 60 m de A0.

Sunt cativa baieti pe aici pe forum care stiu exact ce si cum, dar nu vor sa ne spuna..... :o  :o Poate isi fac curaj si ne dezvaluie cum se va modifica proiectul.

danutzu_1069

@bim14 , eu am mai spus-o: totul se rezuma la rentabilitate. adica trebuie sa faca ceva profit, nu sa vina cu bani de acasa...
Da, se poate termina si in doua luni, dar cu ce costuri?
oameni, utilaje... se poat aduce mai multt / multe dar asta costa...

marius.firtonea

Mi se pare un pic aiurea atitudinea asta: "dar trebuie sa faca si profit". Dar cand au facut o oferta pe o suma si pe un termen pe care l-au depasit cu brio nu s-au gandit la aceste aspecte?

slartibartfast

^^^^^
E și ăsta un fel de fatalism, că nu comunicăm deloc când e nasoală treaba.

Dacă e nasoală treaba, înțeleg că există niște probleme. În spiritul transparenței, CNAIR și orice organizație ar trebui să comunice problemele cu care se confruntă și felul în care încearcă să le rezolve. Când nu face asta, dar rezultatele sunt slabe, atunci toată lumea crede că ei fie habar nu au ce probleme au, fie habar nu au cum să le rezolve.

E nevoie și din partea societății de o atitudine constructivă: înțelegerea faptului nu poți judeca pe cineva după problemele pe care le are, ci după soluțiile pe care le oferă.

danutzu_1069

^^ pai sa ne gândim la treaba cu balastul... De fapt cu teapa cu balastul... Te bazezi ca il iei din zona, cand colo trebuie sa îl iei de la la 60km..

Cetatean

Pai cand au favut oferta s-au bazat probabil pe un pret primit de la un furnizor. Care pana la momentul inceperii lucrarilor poate nu mai exista. Sau poate si-a dublat pretul sau poate a favut "cartel" cu restul din zona sau sau.
Am patit ca a fost mai ieftin sa aducem balast de la 50 km,decat sa cumparam local...problema era doar capacitatea.
Din localitate puteam aduce 1500-2000 de mc zilnic,distanta 5-10 km, daca voiam,de la 50 km 500 mc maxim.

dargauda

[21 IAN 2024] Nod rutier A0-DN5. Alsim Alarko.



THX

cosminn

[24 IAN 2024] Miscari de trupe pe A0 nord lotul 4!!

Video - Alberto Costea


Tavi

Or fi grinzile lui Aktor? :lol:
Scuze, e iarnă și subiectele sunt puține  :-[

mike_us

Asta o sa fie organizarea lor de șantier? Acuma sa ii vedem si pe chinezi sa înceapă si începe sa se contureze partea de nord.

ovicor

Nu vor avea nevoie de o organizare de santier si la nord de lac?