Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

11 Members and 28 Guests are viewing this topic.

alecu26

Cine a facut proiectul pt zona de nord? Aceasi firma si in acelasi contract pt zona de sud?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

O sa incerc sa aflu. Avem zilele astea niste mierle prin zona.

NGC

L1

Quote from: NGC on October 01, 2018, 10:50:44 PM
Quote from: NGC on September 04, 2018, 10:34:46 PM
Update, dar deocamdata doar "pe surse".

- Contestatie PIZZAROTTI din 12.04.2018 la TB respinsa in 24.07.2018
- Contestatie CONDOTTE din 05.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie DELTA ACM '93 / ICTAS din 16.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie CONSTRUCTII ERBASU din 18.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie TIRRENA din 20.04.2018 la CNSC admisa in 04.09.2018
- Contestatie CONSTRUCTII ERBASU din 23.05.2018 la CNSC respinsa in 04.09.2018 (ramasa fara obiect din cauza admiterii primei contestatii)
- Contestatie DELTA ACM '93 / ICTAS din 25.05.2018 la CNSC respinsa in 04.09.2018 (ramasa fara obiect din cauza admiterii primei contestatii)

Totul este confirmat.

In plus, CNAIR a contestat decizia la CAB.

Separat de asta, DELTA ACM '93 a contestat si ea decizia la CAB, avand "treaba" cu ofertele CONDOTTE si TIRRENA.

Pentru rezolvarea contestatiilor pentru lotul 1, mai aveti de asteptat pana in 10 Ianuarie 2019.

NGC

Quote from: Ionut on December 06, 2018, 08:02:19 PM
Cererea de finantare pentru Bucharest Orbitals a fost TRIMISA la Comisie (Bruxelles). Asta nu era o veste. Am clarificat ca in cererea asta sunt cuprinse: A0 Sud, DNCB A1-DN7, DNCB DN2-A2, extindere la 4 benzi DNCB intre A1 si DN5, NODURI/pasaje la Domnesti, Mogosoaia, Berceni si Oltenita. Deci TOT in afara de A0 NORD unde pe A0 Nord trebuie sa se rezolve actualizarea/revizuirea AM in zona Cernica (la Comisia Europeana NU se transmit cereri de finantare daca NU exista AM final/actualizat, deci de-asta nu au bagat acum in cererea de finantare si A0 Nord - dar iese AM si trimit si A0 Nord, intre timp liciteaza ce nu este afectat de revizuirea AM).

Mai aveti de asteptat mult si bine pentru AM revizuit pentru A0 Nord.

Quote from: NGC on November 23, 2018, 05:22:34 PM
Quote from: horatiu.cosma on November 22, 2018, 02:40:02 PM
În altă ordine de idei, niște păsărele mi-au spus că există o licitație CNAIR pentru revizuirea acordului de mediu pe A0 (tot, că e un singur AM pe toți cei 100 de km), a apărut ceva arie protejată pe traseu (cred că la Cernica) după emiterea celui din 2010. Înțeleg că s-ar fi depus niște oferte, CNAIR a descalificat primul loc, a anunțat locul 2 că e câștigător, primul loc a contestat, apoi a făcut ceva prostii CNAIR (vicii de procedură) și trebuie anulată licitația. NGC, ai putea oare să îți întinzi puțin antenele?

Mai aveti de asteptat cel putin vreo 2 saptamani pentru solutionarea contestatiei.

Acum mai aveti de asteptat cel putin pana pe la mijlocul lui Februarie ca sa se rezolve contestatia si sa se stabileasca apoi ce facem cu licitatia.

Sorin62

^^
Interesantă este prezentarea zonei Cernica de pe site-ul Ministerului Mediului: ,,Zona nu are statut de protectie, desi anterior s-au mai facut diverse propuneri pentru constituirea in sit Natura 2000"; zona a fost propusă în 2011 pentru a deveni un site Natura 2000, dar nu este luată nici o decizie atâta vreme cât lacul este concesionat, se practică pescuitul, vânătoarea și activități turistice pe teritoriul respectiv. (Lista site-urilor Natura 2000 actualizată în 2017 este aici)
În prezentare nu apare nici o specie de animale rare, sau specii aflate în pericol, singurele specii rare sunt nufărul galben (Nuphar lutea) și chiparosul de baltă (Taxodium distichum). Restul speciilor protejate sunt specii comune, neizolate ("C - populație ne-izolată cu o arie de răspândire extinsă").

Reptilele/amfibienii menționați sunt specii larg răspândite, neincluse în lista speciilor amenințate cu extincția:
Buhaiul de baltă cu burtă roșie (Bombina bombina)
Tritonul cu creastă (Triturus cristatus)
Broasca-țestoasă europeană de baltă (Emys orbicularis)

Așa că acordul de mediu nu ar trebui să fie atât de problematic de obținut...

TibiV

Multumim, Sorin...
Este atat de bine cand cineva face sinteza unui document cu N-shpe pagini in cel mult 10 fraze.
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanCelMare

#891
Conform legii 462/2001 toate speciile de amfibieni și reptile sunt protejate în România.
Toate.
Motivul este legat mai ales de vulnerabilitatea tipului de habitat (zone umede), care sunt supuse ușor impactului antropic (desecări, poluări).
Adițional Bombina , Emys și Triturus sunt în Anexa 2 a Directivei Habitate (specii pentru care se desemnează arii de conservare).
Taxodium distichum este o specie alohtonă (nu este nativă în România). Nu știu ce caută pe liste.
Nufărul... nici el nu este pe listele roșii din România, nici în lege.

Sorin62

#892
Făcând niște săpături (virtuale), am descoperit că toată zona este de fapt un fond de vânătoare (fondul Cernica) aflat în administrarea asociației Sitarul. Limitele descrise pe site-ul asociației sunt:
QuoteNORD:    Drumul naţional Bucureşti –Brăneşti de la intersacţia acestuia cu calea ferată de centură a Bucureştului şi până la intersecţia acestuia cu salbade lacuri Pasărea
EST:    Salba de lacuri Pasărea , de la intersecţia acestuia cu drumul naţional Bucureşti Brăneşti, în aval până la drumul comunal care leagă lacul de acumulare Fundeni  1 cu drumul judeţean 100, la intrarea în comuna Fundeni-Frunzăreşti şi apoi în continuare pe acest drum până la intersecţia cu râul Dâmboviţa
SUD:    Râul Dâmboviţa , de la intersecţia acestuia cu şoseaua de centură a Bucureştiului în aval, până la intersecţia cu drumul care leagă satul Poşta de şoseaua Tânganu - Fundeni
VEST:     Calea ferată de centură, de la intersecţia acesteia cu DN Bucureşti-Brăneşti până la intersecţia cu râul Dâmboviţa (din loc. Glina)

Dar nu cred că va fi o problemă obținerea acordului Asociației Sitarul

tom_sawyer

Autostrada de Centură Bucureşti: licitaţia pentru secţiunea nordică, amânată pentru 2019 din cauza cormoranilor de pe Lacul Cernica

După urşi, lilieci şi popândăi, a venit vremea stârcilor şi cormoranilor să stea în calea autostrăzilor. Licitaţia pentru secţiunea nordică a Autostrăzii de Centură Bucureşti (A0) ar putea fi lansată anul viitor, după ce va fi revizuit acordul de mediu pentru o porţiune de doi kilometri din zona Cernica, au spus pentru ECONOMICA.NET reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

economica.net

Sorin62


Ionut

Cretu nu ridica probleme (deocamdata) cu A0, se pare ca se va aproba anul asta, dupa declaratii la Digi24:

Deci avem în evaluare linia de metrou 6, dar aceasta se va aproba parțial, îmbunătățirea de transport pe linia 2 de metrou, Centura Bucureștiului, un proiect de reabilitare a zonei de coastă și încă trei proiecte de infrastructură de apă și unul de cadastru, care chiar luni cred că va fi deja semnat", a enumerat Corina Crețu.

Ionut

@NGC

Tabelul magic imi indica termenul de 10.01.2019 pentru o contestatie aferenta lotului 1. Cauta te rog si spune-mi ce s-a intamplat.

NGC

S-a amanat, dar am uitat sa scriu. :p
Avem termen de azi intr-o luna, deci in 20.02.2019.

Ionut

Este oficial. Asa cum știați deja după decizia CAB din 15.10.2018, Aktor castiga lotul 3 din A0. Sunt curios daca acum se va contesta. Si daca da, cine și ce va invoca. Puneti voi comunicatul CNAIR... sunt pe mobil.

NGC

^^^

http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-proiectarea-%C8%99i-3

Quote
Asocierea Aktor SA - Euro Construct Trading 98 SRL, a fost desemnată astăzi câștigătoarea contractului pentru  proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, după ce CNAIR SA a finalizat procesul de reevaluare a ofertelor.

Proiectarea și construcția acestui lot vor costa, potrivit ofertei,  853.422.022,52 lei, fără TVA, sumă asigurată din fonduri europene nerambursabile.

Cei 17,965 km  de autostradă  trebuie proiectați de Asocierea câștigătoare în 12 luni și construiți în 30 de luni de la semnarea contractului. Constructorul trebuie să ofere inclusiv o garanție de bună execuție, pentru o perioadă de 5 ani.

Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București (A0) este împărțit în două sectoare, cu lungimi de 15,465 km ( sectorul 1, aferent Centurii de Sud), respectiv 2,5 km ( sectorul 2, aferent Centurii de Nord ).

Contractul va putea fi semnat doar după ce expiră perioada legală de 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii, interval în care pot fi depuse contestații.

În cazul în care vor fi înregistrate contestații, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora.