Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 9 Guests are viewing this topic.

mdragos

Aktor e cea mai mare problema. Connexiunea A1 cu CB este magica . Intri in acel sens giratoriu dupa care e intersectie in T cu CB . Tot timpul coada ( nu sunt din zona dar innebunesc cand vin pe A1 si vreau sa merg catre A2). Connexiunea A1 - A2 pe sud are rezolva multe probleme .... Am avut ghinionul sa faca Aktor acest segment care este absolut critic.

Vlad94

Sunt 16km de facut (fara portiunea la nord de nodul cu A1). Trebuie sa se mobilizeze si sa il termine pana la finalul anului.

Puffyk 1

Tocmai am făcut un drum dus-intors până la Eforie Nord cu plecare din Militari. La ora 15.30 am ieșit din București iar 15 minute mai târziu am făcut un mic ocol prin Bragadiru și A0. In condițiile in care centura era full de tiruri.... pe A0 eram doar eu. Mă așteptam să iasă vreun zombi de pe undeva.... Chiar nu pot înțelege de ce nu o folosește mai multă lume, nu este vorba doar de timp și consum dar siguranța înainte de toate!!! Sper să o ruteze Waze-ul mai des, e păcat.....

JohannDB

 @............""""am făcut un mic ocol prin Bragadiru și A0. In condițiile in care centura era full de tiruri..."""" Simplu; decât să traversezi Bragadiru la oră de maxim trafic, mai bine stai în...."parcare"..... Prin Bragadiru trebuie să-i ai în oglindă pe toți neaveniții la volan, să ai grijă la inepțiile pe care le fac în trafic... Stres, griji și nervi aiurea..... O soluție e să treci Bragadiru la ceas de noapte, după ora 23 până pe la 05 dimineața................. Dar, dar, dar, în anumite momente, mai degrabă "stai" pe "centură"......

ranius

Quote from: dacibesti on January 13, 2024, 04:07:51 PMDeci: ce au lucrat pana acum de a trebuit inchis seminodul de la eMag?
Nu se lucreaza nimic acolo. Au inchis degeaba.

Geri


Constructorul lotului 3 al Autostrăzii A 0 Nord, compania China Civil Engineering Construction (China) a transmis CNAIR o factură de 8,7 milioane lei, aferentă serviciilor de proiectare pentru lotul de 8,5 kilometri dintre Pantelimon -DN 3 și Afumați -DN 2, potrivit datelor financiare pe care le-a consultat Economedia.

sursa

Ininte de emiterea facturii au si livrat ceva?

danutzu_1069

Pai ar fi trebuit sa scrie pe factura, pentru ce este... daca tot au consultat datele financiare astia de la Econo...papuci...

Au consultat pe naiba, au vazut in rogop factura si atat...
Cred ca ar putea sa fie bani pentru organizarea de santier...

Ca poti sa incepi sa o ... aduni

TeoH9

Pentru emitere factură proiectare sunt niste pasi care trebuie respectați, nu e chiar așa simplu:
- Ar trebui în primul rând să fie predat Proiectul;
- apoi ar trebui un PV recepție proiectare sau un PV prin care comisia CTE a dezbătut și aprobat Proiectului. CTE cel mai probabil se face și la Ministerul Transporturilor și la CNAIR.

Or, noi nu știm nimic de subiect. De regulă se anunță cu mare fast că la data de, în comisia CTE a fost aprobat Proiectul. Mă îndoiesc că s-ar fi făcut pe ascuns.

De asemenea, nu se poate emite factură pentru organizare de șantier până nu e recepționat Proiectul Tehnic. În PT sunt stabilite mai exact ce lucrări/resurse implică organizarea de șantier și ce buget are prevăzut în deviz.

Sunt curios și eu ce au facturat. Cred că fie un avans, fie au avut la ofertare o rubrică în deviz "depunere documentații tehnice pentru obținere avize/acorduri".

satanistu

Vad ca nu prea se scrie pe aici - sau s-a scris dar n-am vazut, si problemele de proiectare ale A0.

Defapt nu problemele de proiectare, ci vechimea studiului de fezabilitate.

Dupa locuitorii din Corbeanca (Strada Socului si Strada Codrului) care au fost vaduviti de niste rute alternative care ii scapau de trafic si care acum sunt mai mult sau mai putin izolati, acum si cei din Berceni se lovesc de vechimea acelui studiu de fezabilitate, noul pod nu are nici luminat public, nici piste de biciclete, nici trotuare, nici iesire la A0 (cine a avut ideea sa NU faca o iesire acolo?!). Ieri seara pe B1 cateva ore bune doar despre asta s-a dezbatut.

Mi se pare trist ca darea in circulatie a unui drum nou - aici fiind autostrada - sa nu fie bucurie pentru toata lumea.

Iar din pacate persoanele responsable nu par sa aibe planuri pe hartie, ci doar vorbe.

La est ce probleme mai sunt? ca sa stim la ce sa ne mai asteptam.

Sorinus

CJ Ilfov poate face nodul ulterior. Deși o comuna pe un drum județean ce duce niciunde nu are mare nevoie de nod, când e nodul cu DNCB la 1km.

danutzu_1069

Au nod in apropiere, dar, nod rutier cu un DJ?? mai este asa ceva pe undeva?
De facut, nu cred ca se va face, nu este loc!
Piste pentru biciclete? mai avem asa ceva pe undeva?
Trotuar? cine merge atata amar de drum pe jos pana la pasaj, si apoi pana la urmatorul, unde trebuie sa urce pe scari de-i vine rau?

Oare merita sa cheltuim bani pe fel de fel de bazaconii?

AdrianRO

Fratilor la o populatie de 5 milioane sau cati sunt in Bucuresti-Ilfov mereu se va gasi o categorie care sa fie afectata intr-un fel sau altul intr-o perioada sau alta..parca nu s-a pierdut destul timp cu studii si parastudii..ce mai voiam? sa mai stam 10 ani sa se faca iar alt studiu de fezabilitate? eventual sa anulam licitatiile actuale si sa o luam de la capat...fiti seriosi si reveniti cu picioarele pe pamant. ce mai e de periat si facut pentru quality of life se pot ocupa si autoritatile locale sau CNAIR ulterior.

naivu

^^^A0 a fost proiectat cu minimum de noduri posibile (nici macar DN3 nu are nod pt ca era prea aproape de A2). Sunt doua explicatii posibile:
1- simplificarea/accelerarea proiectarii si executiei A0, urmand ca studierea fezabilitatii diverselor noduri aditionale sa revina CJ/DRDP
Sau 2- se doreste ca A0 sa preia preponderent doar rolul de varianta de ocolire a Bucurestiului, iar traficul local sa ramana preponderent pe DNCB, cu cat sunt mai putine noduri cu atat mai putin trafic local ajunge pe A0.

panzer

Iar vorbesc soferii!

La Berceni, nod-ul nu este nici necesar nici dorit. Si nici nu o sa il faca nimeni vreodata. Ajugi foarte usor pe DNCB la DN4 cand ai nevoie de A0.
Dar fara trotuar si iluminat public e chiar jalnic in 2024! Parca suntem pe vremea lui Cuc, care a scos iluminarea din proiectele de pe DNCB sa mai iasa de o ciorba la Delta.

Astia din Berceni au avut macar prezenta de spirit sa le lege la apa si canalizare de Bucuresti. S-au vazut conductele atat pe sub A0 cat si pe sub DNCB, pana la statia noua de metrou si Park and Ride. Primarul ala este si PSDist o fi si sportiv, dar infrastructura a rezolvat-o. A0 nu i-a rupt asa de tare.

Sa vad alti primari mai adormiti cum o sa faca ei canalizare pe sub A0 odata contruita!
Mai ales aia de Giurgiu si Dambovita.

omirica

Quote from: danutzu_1069 on January 15, 2024, 06:21:04 PMAu nod in apropiere, dar, nod rutier cu un DJ?? mai este asa ceva pe undeva?

La Brănești și la Fundulea pe A2.