Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

voicul

Evident ca deschiderea pasajului de la Berceni peste A0 nu a rezolvat problema de bara la bara pe 2 km ce este intre 16 si 20, pentru ca nu pasajul era problema comuna Berceni.

Drept urmare a se face o iesire acolo, chit ca e posibila si in configuratia actuala, ar putea fi ceva periculos rau de tot: masini care stau sa iasa de pe A0 si altele care trec cu 130 pe langa.
Zic asta pentru ca nu cred ca o sa faca ceva primaria din Berceni pentru optimizarea traficului, adica acest blocaj va mai dura ceva ani.

shift2rail

^ solutia ambouteiajelor e, evident, extensia metroului in Berceni (si in restul suburbiilor dens populate). Adaugarea de benzi suplimentare va atrage mai mult trafic, deci va agrava situatia.

jonny

cred ca in 5-7 ani ajunge Berceni la DN4 si s-a rezolvat problema cu accesul la A0

panzer

N-a observat nimeni idiotenia de la Berceni?  >:(

Trotuarul exista doar pe pasaj. Pe rampe nu exista!

RazesIesean

^Acel pasaj e doar pentru auto. Nici nu ai avea unde sa faci trotuar pe rampa de vest, dat fiindca ai banda de intoarcere si legatura cu rond suspendat de pe centura.
Trotuarul e facut pentru a face lucrari de mentenanta.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~


bogdan4ice

Cand 4 benzi se duc intr-una. Se va rezolva cand va exista o noua alternativa in Drumul Radial 9 – Sud Expres.
Pana atunci in ritm de melc.

shift2rail


danutzu_1069

Se doarme la volan, in loc sa doarma acasa...
Asta este oriunde ...
Nu este posibil sa lasi 10 - 20 m fata de masina din fata in conditiile in carestii ca in spate ai coloana....

pasadia

Stati putin caci vreau sa inteleg logica proiectantilor CFDP si avizatorilor acestor proiecte de prin institutiile noastre - deci pasajul cu sensul giratoriu suspendat are parte de trotuar, cu trecerile de pietoni marcate, atat sus in dreptul giratiei, cat si jos pe rampe, DAR pasajul peste A0 nu are parte de trotuar.

Da, inteleg ca pentru oamenii astia, proiectanti, avizatorii din primarie pana-n minister, constructori, pentru toti acesti oameni nu exista decat SOFERII, eventual cu casa unifamiliala la cuca macaii in camp pe partea stanga, inteleg ca pentru ei nu conteaza biciclisti, pietoni, etc... DAR macar putina consistenta in a aplica aceleasi masuri nu ar putea sa aiba?

JoSo

Din pacate in Romania soselele sunt proiectate doar de ingineri de trafic (prin trafic se intelege doar cel motorizat) iar pietonalele si pistele de biciclete sunt niste cenusarese. Nu zic acum ca pasajul peste A0 trebuia sa aiba pista de biciclete, dar se putea avea in vedere o latime suplimentara pentru o viitoare dezvoltare.

carutasul

totuși din localitatea aia trebuie să poți ieși "cumva" și acum nu prea mai poți decât cu mașina. Sigur că nici drumurile agricole nu au bandă separată dar acolo nu e trafic și poți merge liniștit pe șosea... probabil că oficial și ăsta e un drum comunal fără trafic pe care poți merge pe jos... dar în realitate are trafic și nu poți fără să riști. În fine, au și ei primar, PSD, tot un fel de Pandele mai mic,  să le trăiască :)

pasadia

Inca odata - hai sa zicem ca e corecta solutia de la A0, fara trotuare, fara pietoni si biciclisti pe pasajul suprateran. Dar daca solutia asta este corecta, de ce la pasajul construit CONCOMITENT cu mai putin de 1km spre nord avem trotuare si treceri de pietoni?

Macar putina consistenta in prostie, si tot ar fi mai bine decat terci-ul asta.

panzer

@pasadia exact gandurile mele. Niste idioti pana la Dumnezeu. Si batuti in cap pe deasupra.

Comunele astea de pe langa vor fi parte integrata din Bucuresti, dar pe jos nu se poate ajunge? Vorbim de Metrou in Berceni, da nu poti sa treci dintr-o parte in alta?

Avem treceri de pietoni peste 8 benzi de circulatie in Piata Romana. Peste banda aia de intoarcere nu putem avea trecere de pietoni?

A0 este cel mai mizerabil SF facut in Romania. A impartit orase in doua (Otopeni de ex). Gandit efectiv ca Drajna - Fetesti. Ii doare la basca de oameni.
De fapt cred ca abia acum au vazut si ei la CNAIR a nu sunt trotuare. Lasa ca are bani Ilfov-ul sa faca si pasaje pietonale, nu? Sau poate deja se incalzesc cu 10 pasaje dinalea de teava ca pe DNCB.

Vlad94

Ca norocul exista spatiu pentru un pasaj pietonal pe locul devierii temporare, dar sigur nu se va face asa ceva.