Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

mike_us

A intrat hărnicia in turci? Mai bine mai târziu decit niciodată, sincer ma așteptam sa aștepte primăvara. Oricum daca o țin așa anul asta bravo lor.

rocklee

mike_us :) ...cine stie ce le-a promis Grindeanu... :o  :D

danutzu_1069

Niste baclava si concedii in Turcia...  :lol:  :lol:

Ionut

Alsim Alarko A0 Sud DN5-DN4-A2. 5 ianuarie 2024.


FakeML

#8749

Sa nu fie presiuni din partea Makyol.
Sa termine mai repede pe A0 si sa intre la metrou. Avand in vedere ca vedem si utilaje Makyol pe A0 este o posibilitate.

bim14

Poate turcii reusesc totusi sa termine lotul 1 pana la vacanta de vara a elevilor pentru a putea ocoli capitala in drum spre Grecia. Cat despre un traseu complet A3/DN1 - DN5, mare minune ar fi ca italienii sa fie mai rapizi decat chinezii si sa se receptioneze varianta vestica inainte de cea estica. 
 
Quote from: bim14 on January 09, 2024, 10:42:40 AMEu tocmai am virat 100 de lei si mai pun 500 in contul API daca la final de 2024 avem minim 50 de km de A7.

mike_us

@bim14 Totuși chinezi au un lot mai ușor si mai scurt. Sper sa ii vedem in primăvara asta la munca.

GAC

In ceea ce-i priveste pe chinezi, din 2019 cand si-au facut business plan-ul pentru L3, situatia macro s-a schimbat radical si China nu stim incotro se-ndreapta.
Eu sper ca vor reusi sa termine macar acea bretea de 1 Km in asa fel incat sa putem folosi tot lotul UMB (in mod ironic, terminand acea bretea, vor permite inaugurarea unei sectiuni mai lungi decat lotul lor).
Avand in vedere situatia socio-economico-politica din China, respectivii indivizi vor face referire mereu la varianta cea mai optimista, chiar daca stiu ca nu iese si atunci cand nu mai iese, ne trezim direct cu fundu-n balta. Sper sa nu fie cazul lotului 3, dar nu m-ar surprinde ca dupa ce primesc OIL de intrat in teren sa vina cu liste peste liste de motive de intarzieri.

carutasul

eu zic că dacă păstrează mobilizarea și se orientează spre deschiderea circulației cât mai repede turcii ar putea da drumul chiar la sfârșitul lui mai până la A2, ceea ce ar fi foarte util. Chiar am putea supraviețui fără CIC și parcare câteva luni, mai ales că vine vara... Mai au parcă o supratraversare de drum agricol nefăcută, o pot aduce la nivel de betonare până atunci fără nici o problemă, iar la nodul cu A2 dacă nu se încadrează pot și acolo termina doar o bandă peste A2, deși cred că nu asta e problema... După ce dau drumul la trafic pot să mai reducă ritmul în funcție de necesarul de la metrou, că nu ar mai fi nimic critic. Mai depinde și de vreme, dar în trei luni de primăvară nu văd cum să nu aibă timp...

danutzu_1069

Sunt doua supra-traversari care nu sunt in stadii ok, este drumul agricol dar si DJ301A (Glina Balaceanca) unde inca nu avem sus grinzile centrale. Din ce am vazut pe filmari, sunt pregatite la nod DN4.

Puffyk 1

Am tot incercat sa il provoc pe domnul Secretar de Stat sa scoata un porumbel cum ca ar fi gata DN6-DN4 pana la 31.01.2024.... din pacate nu zice nimic! Speranta moare ultima!

mirceaeliade

#8756
Dupa filmari, daca nu va fi vreme de iarna cred ca s-ar putea deschide fara efort A0S pana la urmatorul nod cu DN cam la sfarsit de ianuarie. Dar pana la A2 ma indoiesc ca o sa se deschida inainte de vacanta de vara, cel mai probabil pentru europarlamentarele din iunie.

carutasul

^^ am revăzut și e invers de cum credeam eu, cel care nu are grinzile ridicate e drumul județean, ăla trebuie terminat, parapeți și tot ce e nevoie.Cel agricol e mai avansat, dar el nu e așa de critic în sensul că oricum trebuie deschis (că începe sezonul agricol în două luni) dar mai merge și neasfaltat câteva luni, că doar inițial era pământ... Oricum timp ar fi pentru ele până la final de mai, că am stabilit că nu lucrează ca vara trecută :)

cristian12

#8758
Quote from: Vlad94 on January 03, 2024, 11:09:37 PMVa fi interesant ce se va face la nodul A0-DN2. Cea mai simpla situatie este sa deschida un sens din A0 si sa faca breteaua de iesire inspre Bucuresti dublu sens. In DN2 se poate face o intersectie in T, cel mai ok cu semafoare provizorii.

Apoi se poate finaliza tot nodul. Solutia nu e grozava, si va crea ambuteiaje, dar macar se va putea face pana in vara fara nicio problema.

Legat de nodul A0-DN2 cred ca ar merge si fara podurile peste autostrada A0 daca s-ar face doua bretele cu o banda pe sens pe fiecare parte a lui DN2 (am pus si o imagine). Din cate am inteles, este o problema cu spatiul pentru breteaua cu doua benzi pe sens (spatiul este foarte mic si nu incape breteaua si podul peste DN2). Poate cu 2 bretele pe sub pod incape :D


cristian12

Nodul rutier se poate face cu ajutorul sensurilor giratorii unite printr-un pod peste A0 și apoi unul din sensuri giratorii legat cu DN2 chiar și cu o bretea cu o singură bandă pe sens (deși la trafic intens nu cred ca e o idee buna). Cred că s-ar putea folosi și strada Iasomiei pentru a ieși în DN2.
Avantajul nodului rutier cu sensuri giratorii este că va permite masinilor de pe A0 sa schimbe sensul de mers pe autostrada.