Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

rt25

La cum au pus balizele in nodul cu DN5, probabil vor face in 2 etape. Vor da intr-un final drumul la DN6 - DN5 si probabil trag tare sa deschida cand e gata la Berceni si restul pe semi-profil.

omirica

Quote from: danutzu_1069 on December 23, 2023, 01:21:00 AMConcluzia, nu acum trafic pana la DN4!! Cand va fi gata nodul, mai stam de vorba... (mai prin primavara)

Ar fi de preferat să nu mai deschidă nimic până nu e gata tot lotul, până la A2. Nu ajută pe nimeni, mai mult încurcă cioturile astea.

Ce mi-e aprilie, ce mi-e iunie.

danutzu_1069

#8522
Colegu', gandire d-asta egoista n-are ce cauta pe forum...

Mi-e foarte clar din postarile tale ca folosesti zilnic ruta pe DN4 si ca o eventuala deschidete, te-ar incurca enorm....

Esti tu sigur ca nu ajuta pe nimeni???

Ionut

API pe Facebook

A0 Sud, marea dezAmăgire din 2023. Joi, 21.12.2023, am filmat din dronă tot traseul A0 Sud între DN6 (Bragadiru) și DN4 (Popești Leordeni) și ne-am lămurit: între Crăciun și Revelion se vor inaugura doar cei 10 kilometri dintre DN6 și DN5.

Secțiunea până în DN4 nu are nicio șansă de a fi deschisă, în ciuda promisiunilor iresponsabile din ultimele luni ale ministrului Grindeanu și ale secretarului de stat Scrioșteanu.

Antreprenorul general, Alsim Alarko, a avut termen de finalizare mai 2023, extins până în iulie, pe lotul 2 (Bragadiru/DN6-Jilava) și septembrie 2023, extins până sfârșit de octombrie, pe lotul 1 (Jilava-Autostrada A2).

Deși trebuiau finalizați 33,23 kilometri între DN6 și A2 în 2023, ne alegem cu mai puțin de o treime pe care-i putem folosi, cei 10 km dintre DN6 și DN5, plus 6,3 km de muzeu, restul lotului 2. Mai mult, sectorul DN6-DN5 a tot fost promis a fi dat în trafic până în decembrie 2022, deci avem un an de întârziere din acest punct de vedere.

În previziunile noastre din ianuarie am dat un "pariu sigur" că ambele loturi din A0 Sud vor fi gata în 2023 dar se pare că am fost mult, mult prea optimiști. Turcii au demonstrat că nu au forță să pună în teren 33 de kilometri în termenele asumate, iar șefii din Transporturi n-au fost în stare să facă mai mult decât să vândă iluzii.

Prin vară, când era clar că nu mai au cum să se țină de contracte, am cerut ca turcii să se focalizeze până în DN4. Dar autoritățile s-au culcat pe o ureche și s-au trezit abia acum în decembrie că vor să deschidă până în DN4.

Imposibil, niciun constructor nu ar putea pune în teren, în câteva zile, ceea ce mai este de făcut între DN5 și DN4, cu atât mai puțin Alsim Alarko: pasajul peste A0 în apropiere de Berceni, asfalt pe anumite bucăți, parapete de protecție și marcaje pe zone întinse și conexiunea cu DN4, ca să amintim doar punctele critice.

Așa că doar prin primăvară vom putea merge pe profil complet, în deplină siguranță și fără restricții, pe A0 până în DN4 și cândva prin iunie, sperăm, până în Autostrada A2.

Puffyk 1

#8524
Personal sunt profund legat de această autostradă. Stau in Militari, am treabă zilnic în Dragomirești Deal și "țara".... o am lângă Oltenița. Ar fi fost extraordinar, am tot sperat ca pesimismul unora de aici să fie contrazis. Din păcate..... Ionuț și ceilalți au/au avut dreptate! Chiar și așa, însă, tronsonul DN5-DN6 va fi extraordinar pentru cei ce vin spre și dinspre Giurgiu, deoarece se ocolește mizeria de la Jilava. Se va aglomera Bragadiru dar..... tot va fi mult mai bine! Asta este....

omirica

Quote from: danutzu_1069 on December 23, 2023, 01:03:33 PMEsti tu sigur ca nu ajuta pe nimeni???

Va face inutilizabil pasajul Popești Leordeni de pe centura existentă pentru cei care folosesc direcția DN4 și printre care se vor număra și cei care vin de pe noua autostradă, sau cum s-o numi.

E singura utilitate practică a deschiderii până la DN4. Un fel de cuie-n talpă.

Da, cunosc zona, nu o folosesc pentru că deja e complicat.

Am mai susținut că e o prostie să se insiste atât pe povestea asta. Din păcate s-a dovedit că am dreptate. Ați fost de acord indirect chiar dumneavoastră.

danutzu_1069

Io mai spun încă odată, fiecare km de autostrada contează, indiferent ca e ciot..

trex

Prin faptul ca e va fi totusi gata cand e conectat in final? Ca spre exemplu, azi, lotul acesta nu conteaza:

https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=11&lat=47.2201&lng=22.6282

csongorosz

Scuza ma, dar eu de exemplu folosesc lotul acesta aproape zilnic, deci da orice lot/ciot conteaza. In loc de 15 minute, fac 5 minute de la Nusfalau pana la Marca, da ar fii mai fain autostrada pana la Oradea, dar si asta ajuta cu ceva.

strainu

Quote from: trex on December 23, 2023, 04:36:15 PMPrin faptul ca e va fi totusi gata cand e conectat in final?

Nu, ci pentru că oferă opțiuni. A3 a stat mulți ani goală (comparativ cu cele 3 benzi), pentru că pentru majoritatea populației era mai rapid DN1 spre Ploiești și DN2 spre Buzău. Dar și cu traficul ăla puțin DN1 a devenit mai puțin aglomerat dincolo de Otopeni.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

TVlad

Eu sint foarte curios ce prevede contractul in caz de depasire a termenului de executie. Nu aud pe nimeni pomenind de niscaiva despagubiri. Cum e posibil sa depaseasca cu anii termenul si autoritatile doar sa se roage de constructori sau sa spere ca vor termina totusi, cindva. Nu asa merg lucrurile in mod normal, exista obligatii de ambele parti dar inteleg ca statul de data asta nu a gresit cu nimic si a platit la timp.

Sint suspect de multe cazuri similare. Putem spune ca asta e chiar regula.

trex

#8531
Scuza-ma tu pe mine @csongorosz dar daca eu imi curat botul la masina de muste, voi consuma mai putin. Conteaza pentru un localnic care face drumul asta des, dar cati sunt ca si tine? Zeci? Sute? Mii? Ca eu ma indoiesc. Cand va fi gata toata si eu am nevoie de acea bucata dar acum e inutila. As ocoli zeci de km ca sa ma duc pe ea.

Hercule

Dati-va la o parte si faceti-i loc lui trex! Autostrazile sunt facute pentru el si acolo unde nu are el treaba s-au cheltuit bani degeaba.

Meriti cel putin un ban (de pe forum).
Deșteaptă-te române!

ivladbogdan

Orice METRU de drum nou este util, indiferent de locatie!
Pana recent (ultimii 7-8-10 ani) aproape oriunde aveai de mers in tara asta, mergeai cu 50-60 la ora in spatele camionului zeci de km pana puteai depasi.
Eu ajung in zona Bucurestiului de 1-2 ori pe an, maxim. Si totusi, ma bucur foarte tare pentru aceasta inaugurare, ca stiu cum se chinuie oamenii aia pe centura aia jalnica.
Si tu vii acum si spui ca un lot de autostrada este inutil? Ba mai mult, mai si insisti? E slaba troleala, sa stii.

oneway

@trex dupa logica ta si A7-Centura Bacau e in aceeasi situatie :lol:  :lol: ca tot in camp e si nelegata la nimic :lol:  :lol:  :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025