Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

miahi

^^^ @mike_us Initial castigase UMB:

http://www.cnadnr.ro/en/node/5250

" În data de 26 aprilie, Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, a fost desemnată câștigătoarea  contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică "

Quote from: Ionut on May 09, 2018, 07:34:00 PMAPI pe Facebook
...
CNAIR a desemnat câștigătorii celor 3 secțiuni ale A0 Sud, noua centură a Bucureștiului la nivel de autostradă. Astfel, pe lotul 1 (16,93 km între A2 și CF 902) și pe lotul 2 (16,3 km între CF 902 și DN6) a câștigat compania turcească Alsim Alarko cu o ofertă de 830,6 milioane lei (90% din costul estimat), respectiv 750,8 milioane lei (85% din valoarea estimată). Lotul 3 (17,965 km între DN6 și A1) a fost adjudecat de românii de la UMB cu suma de 882,3 milioane lei (aproape 102% din costul estimat). Vă invităm să studiați harta noastră interactivă unde găsiți traseul autostrăzii: https://bit.ly/2rtLWmT.
...

GIV

pff.. ce sansa am ratat.. :((  nu ca s-ar fi intamplat minuni, dar nici sa stam sa ne rugam mai ceva tata puiu la aktori nu cred ca ajungeam. mai ales ca umb mai avea alte 2 loturi in zona, iar asta nu era lot greu

dr4qul4

#8507
ba din contra, s-ar fi intamplat minuni. Daca (aproape) au reusit turcii sa termine 2 loturi, eu zic ca UMB termina fara probleme lotul asta, inainte sa inceapa pe A7.
Iar acum presiunea ar fi fost maxima pe Turci ca sa circulam A1-A2. Probabil am fi circulat deja, dar ce rost are sa punem prea multa presiune pe turci, cand grecii mai au cel putin un an?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

n am vrut sa par fan al unui constructor sau altul  :lol:  :lol:

dr4qul4

Eu nu sunt fan-ul nici unui constructor. Nici contestatar. Judec doar faptele, in raport cu altii.
Daca lua lotul asta, s-ar putea sa ii fi prins chiar bine acum, pentru ca ar fi putut creste resursele progresiv, nu ca fat-frumos, de 7 ori intr-un an.
Si la 102% valoare licitata, si-ar fi permis sa aduca si subcontractori. La 80% e ceva mai greu..
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AlexxC

Si in acest scenariu mai facea UMB cele doua deschideri din acest an? ce loturi ar fi fost lasate la coada? cele de la DX12?Galati?Salaj?A7?

Ionut

A0 Sud DN6-DN5-DN4 înainte de inaugurare, decembrie 2023. Alsim Alarko.


Ionut

Coperta spune totul. Fără DN4. Nu există nicio șansă de a deschide în câteva zile spre DN4. Motive sunt grămadă:
- nu ai parapete, marcaje pe A0 pe suprafețe întinse
- și niste uzură mai lipsește
- nu e gata pasajul spre Berceni
- nu e gata pasajul de după, pe drum local
- nu e gata la DN4, o nebunie să bagi prin acel giratoriu DN4 și A0, păi ce facem?!
- niciun constructor nu ar putea în câteva zile să rezolve toate astea

Nu s-ar putea deschide circulația până în DN4 în condiții normale. Nici măcar semi-profil! Nu ai siguranță, nu e OK. Dacă nici noi nu vrem deschideri, chiar semi-profil... dar ce se tot împinge e o prostie. Nu ar fi sigur să mergi pe-acolo, chiar dacă, teoretic, ar mai pune ceva parapete și ceva marcaje.

Indiferent cum m-aș uita la filmarea asta, nu văd cum se poate inaugura până în DN4 într-o variantă utilizabilă.

GIV

si iar vor spune unii pe ici pe colo ca api e organizatie antiinfrastructura, cum am vazut recent prin unele comentarii.. nu vrea dom'le api :lol:  :lol:

Ionut

Băi dar e imposibil.

La Berceni ieri turnau placa de racordare. O rampă nu are asfalt deloc. Pasajul celălalt dinspre DN4 e foarte departe de asfalt.

Nu sunt marcaje și parapete pe zone extinse. Bun. La ce dracu ne trebuie. Dar sunt zone fără uzură. Nu ne trebuie.

La DN4 ne trebuie ceva sau băgăm într-o girație cu bidoane traficul de DN4 și cel cu camioane?

Fraților, serios?!

dr4qul4

poate deschid pana la giratoriul de dupa pasajul Berceni. E singura varianta si asa nu se mai plang nici localnicii ca ei nu au nod. Blocajul nu paote trece de Jilava, iar cei din Berceni sunt obisnuiti sa stea 1h in blocaj. Pot sa considere ca nu au dat drumul la pasajul peste centura.

Lasand gluma la o parte, mai bine nu deschid nimic. Sau ma rog, sa deschida doar DN6-DN5 si vedem noi ce facem la Jilava pe DNCB 2-3 luni pana e gata si la DN4.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Trebuie sa-mi reconsider pozitia apropo de giratoriul de la DN4.... Au facut giratoriul nu pentru darea in circulatie, ci pur si simplu pentru accesul in / din santier a masnilor, pe modelul celui de la pasajul Berceni...
Este foarte clar ca nu mai este mult pana cand se rezolva cu pasajul si va fi scoasa circulatia de la sol....

Concluzia, nu acum trafic pana la DN4!! Cand va fi gata nodul, mai stam de vorba... (mai prin primavara)

carutasul

Văd că vremea mai ține... pentru mine, la cât am așteptat, mai putem aștepta până pe 31 ianuarie, sau, mă rog, dacă le plac aniversările 24 ( sau poate ei sunt cu 26 ianuarie :) ). Chiar nu înțeleg care ar fi miza... Toate ca toate dar la Berceni trebuie făcută treaba complet, că după aia e greu să mai lucrezi sub trafic. Hai că drumul agricol... până prin februarie nu are nimeni nevoie de el, dar Berceniul nu îl poți izola de oraș .

TibiV

Dovada "in detaliu" de la @adix aka Infrastructura Romania: [19 DEC 2023] Autostrada A0 pasajul Berceni. Alsim Alarko

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

^^ exista o conexiune Berceni-Buc via DN4 sau DN5? Just an idea :-[